AndroidHealthClinic

SteenSteen's krachtlog

• Topic Starter Topic Starter
Ondanks nog spierpijn van eergister lekker getraind

Oefeningetjes voor schouders

Squat
10x20kg
8x40kg
8x55kg
8x65kg
8x75kg
3x10x85kg PR
Ik geloof dat ik al best een tijdje bezig ben met PR's zetten op squat, zal vanaf nu maar weer is beginnen met het erachter zetten :)

OHP
10x20kg
6x25kg
6x30kg
6x35kg
6x40kg
Volgende keer een extra setje van 6x40kg

Powercleans
5x2x55kg
Weinig tijd, had meer willen doen

Cable rows
10x39kg
10x42kg
10x45kg
Had eerst nog weleens last van achterste deltoids, nu 0,0 last van en lekker gevoel in bovenrug. Volgende keer vanaf 42kg beginnen.

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Gaat goed nog he mirin doodlieft. Maar moet ff bench omhoog halen jij kleine rukker

Heb nog die zwakke armpjes en na uitgebreid onderzoek schijn ik toch borstspieren te hebben

brb even huilen om bench

Ondanks nog spierpijn van eergister lekker getraind

Oefeningetjes voor schouders

Squat
10x20kg
8x40kg
8x55kg
8x65kg
8x75kg
3x10x85kg PR
Ik geloof dat ik al best een tijdje bezig ben met PR's zetten op squat, zal vanaf nu maar weer is beginnen met het erachter zetten :)

OHP
10x20kg
6x25kg
6x30kg
6x35kg
6x40kg
Volgende keer een extra setje van 6x40kg

Powercleans
5x2x55kg
Weinig tijd, had meer willen doen

Cable rows
10x39kg
10x42kg
10x45kg
Had eerst nog weleens last van achterste deltoids, nu 0,0 last van en lekker gevoel in bovenrug. Volgende keer vanaf 42kg beginnen.

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Heb nog die zwakke armpjes en na uitgebreid onderzoek schijn ik toch borstspieren te hebben

brb even huilen om bench

Netjes op die squat man, en miss face pulls toevoegen voor schouders? Moet je filmpje van omar isuf op youtube ff kijken ;)

Inderdaad wel leuke informatief, moet nog wel even wennen :o

Met ub/lb split er misschien wel indoen :)

Jij ub/lb gaan doen? :) Ik dacht dat je GMT ging doen? :rolleyes:

German Volume? Misschien nog wel, maar ik ga eerst nog met Fortius het 3-maandenplan voltooien, daarna ga ik inderdaad even wat anders doen zoals German Volume, of een UB/LB split voor een maand of 2-3.

In ieder geval 4x in de week naar de sportschool, dus even kijken hoe ik dat ga plannen ;)

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

Even cm meting gedaan:
Rechterarm: 34.5cm
Rechterbovenbeen: 64.5cm
Vetpercentage onbekend, zit vooral op benen en glutes. 's Ochtends als ik nog niets gegeten heb is een slechte sixpack zichtbaar, later op de dag is die verdwenen :o Schat mezelf op 14-18%, geen idee. Hoop er de komende 6 weken wat vanaf te schaven, ben namelijk nu tevreden wat ik zie maar het kan nog beter.

Vandaag verjaardag vieren met familie, overmorgen;
De standaard schouderoefeningetjes, over een voetbal rollen met m'n rug
Squat: 3x6x90kg
Bench: 3x8x55kg + goede spotter en gewoon halen deze
Deadlift: 3x3x120kg, eventueel 3x5x120kg als het sterk gaat
Optrekken: 8+x, 6x, 6x, 6x, 6x
Facepulls
Rollouts voor abs, eventueel nog de zwaaiende variant van legraises

Laatst bewerkt:
Goeie bovenbeen omtrek, hoop voor je dat er geen 10 cm afgaat door de cut :p

Goeie training, vanaf nu standaard een halve liter chocolademelk drinken een halfuur voor de training. Wel weer rugpijn vanwege klotematras, als je op je rug in slaap valt, dan ben je genaaid :o Ook een beetje pijntjes bij m'n heup maar dat was alleen bij squat, daarna was het weg.

Leuke schouderoefeningetjes

Squat
10x20kg
8x40kg
8x50kg
6x60kg
6x70kg
6x80kg
3x6x90kg PR denk ik
Ging goed, wel pijntjes in m'n rechterbeen. Ik geef het matras de schuld :o

Bench
8x20kg, 5x + 5x close/wide
8x30kg
8x40kg
8x45kg
5x50kg
8x55kg
8x55kg
8.5x55kg semi-PR> Kijken wat ik nog kon, was niets extra's :o
Eerste 5 reps gaan als een speer en waren echt makkelijk, daarna was het drukken maar lukte wel. Op volume geloof ik een PR, natuurlijk niet op gewicht.

Deadlift
5x60kg
5x80kg
3x100kg
1x110kg > Hoefde niet, maar vind de kleinere stap fijner
4x120kg PR 3 was het doel, en keek of ik de 5 kon halen. De vijfde rep zou er niet mooi uitzien, dus niet gedaan.
3x120kg
3x120kg VPR

Optrekken hammergrip
10x > easy, had srs nog wel meer gekund
6x > ook easy
8x
6x
Ging verrassend vlotjes, misschien hier ook wel semi-PR's omdat ik een keer niet inkakte bij de volgende sets :D Volgende keer minder aanhouden aan een bepaald aantal reps halen, maar gewoon tot die maximale gaan. Trial by error toch? :o

Geen tijd meer voor rollouts, erg honger en heb nog een toets morgen.

Sterke PR's
Moet misschien ook maar eens die chocomel als PWO proberen :p

Sterke pr's, hielp de chocomel serieus? Lol.
Tijd voor nieuwe matras?

Sterke pr's, hielp de chocomel serieus? Lol.
Tijd voor nieuwe matras?

Dunno, elke keer als ik chocomelk drink voor de training ga ik als een tiet :roflol:

Slaap nu even vanwege de warmte op een andere kamer, eigen kamer is niet te harden in de zon :o Nu wel weer op eigen bed, anders RIP rug

Lekkere PR's weer hoor ! Gaat de goede kant op

Chocomel Pr's, telt niet man :p ;)

Best lange training, teveel gepraat met maat die sinds lange tijd weer een keer meeging :o Vandaag ook al definitief met de cut begonnen, zal morgen mijn voedingsschema posten. Ook tussendoor nog wat facepulls gedaan.

Uiteraard eerst weer schouderoefeningetjes

Squats
10x20kg
10x30kg
6x40kg
6x50kg
6x60kg
6x70kg
6x80kg
3x6x90kg > Laatste 2 sets gingen het beste
Ging lekker snel. Nog wel een beetje stress op die pees van heup naar quads rechts, maar geen pijn oid. Wel spijtig dat ik echt zoveel sets nodig heb om warm te worden, maar dat zal wel persoonlijk zijn per persoon.

OHP
10x20kg
6x25kg
6x30kg
6x35kg
2x6x40kg
Volgende keer nog een setje van 40kg erbij. Fijn om hier weer wat meer te doen en geen gezeur met schouders :D

Cable rows voor de cleans vanwege ruimtegebrek
10x42kg
10x45kg
10x45kg
Volgende keer alles op 45kg, misschien zelfs weer iets verhogen. Wil hier wel strikt blijven, dan voel ik mijn bovenrug ook veel lekkerder.

Powerclens
4x50kg
Oh wacht alle 2.5kg schijven bezet..
6x3x50kg
Jammer, had nu ik de tijd had graag gewoon de 55kg gepakt.

Rollouts gedaan en wat zijwaartse planks.

Gewicht weer stabiel op 83.6kg. Dus al zeker 1,5kg onder mijn topgewicht, zal wel een hoop vochtverlies zijn van geen creatine meer.

JsxA9zk.png

Voedingsplan van de aankomende 5 weken.

184/177/99 - 2340 totaal + AVONDETEN!

Onderhoud rond de 3300:
- 4x PW krachttraining, startende vanaf zondag. Schema komt nog via Fortius.
- 2x PW cardio, misschien zwemmen misschien hardlopen.
- Uitgaande dus van 6x pw trainen, en een gewicht/lengte/leeftijd van 84/185/17

Meningen en tips uiteraard welkom, eerste keer dat ik echt cut :)

Prewo 20 gr carbs? Welke heb je? En misschien wat eiwit post workout? Merk zelf dat het goed helpt voor herstel

Terug
Naar boven