XXL Nutrition

SteenSteen's krachtlog

• Topic Starter Topic Starter
Prewo 20 gr carbs? Welke heb je? En misschien wat eiwit post workout? Merk zelf dat het goed helpt voor herstel

Oops, verkeerd gekeken. De 2 scoops totaal zijn geloof ik 9 gram totaal. Eitjes ga ik idd nog even verspreiden als tussendoortjes :p

Training vandaag ging lang niet als gepland, benen werden snel zuur, nussbarslotje deed bij bench en deadlift zeer.

Schouderoefeningetjes
Squat
10x20kg
8x30kg
6x40kg
6x50kg
6x60kg
6x70kg
6x80kg
3x6x90kg
Voelde wel een stuk zwaarder dan eerst :(

Bankdrukkert
10x20kg
8x30kg
8x40kg
5x50kg
8x55kg
8x55kg > au nussbarslotje.. :(
10x40kg alles paused
Voelde nog niet lekker trouwens.

Deadlift
5x70kg
5x90kg
3x110kg
Gestopt, kutslotje :mad:

Optrekken
8x schuine chin/hammer
7x idem
6x overhands
9x schuine chin/hammer > laatste met sprongetje en trage negative
Tussendoor nog wat rollouts gedaan

Kon beter gaan dus

Hoe lang nog voordat die nussbar eruit mag? En is het daarna gewoon permanent klaar / genezen?

Net uurtje hardgelopen, ging een stuk beter dan verwacht :)

Dunno hoeveel km, schat 6km gerend en 2km gewandeld.

Semi-goede training gehad, alleen jammer van de bankdrukkert. Nu ook al 3 dagen achter mijn sta-bureau, goede pijn in m'n hakken en een beetje onderrug pomp gevoel, maar begin er nu goed aan te wennen en gaat steeds beter :) Iets ander schema nu ook voor 4-maal in de week, weer A/B maar iets andere opbouw en repranges.

Squat
10x20kg
8x40kg
8x50kg
8x60kg
5x70kg
5x80kg
4x8x90kg PR!
PR op rep per set op dit gewicht + aantal sets/reps met dit gewicht, ging zelfs nog gemakkelijk gezien het hardlopen :o

Bankdrukkert
10x20kg
8x30kg
8x40kg
5x50kg
8x55kg
7x55kg :o kon niet uitdrukken
8x55kg laatste gespot
8x55kg 7 licht gespot en 8 grotendeels
Hoop met het hogere volume + incline bench eindelijk benchen te leren, we zullen zien

Goodmornings
10x20kg
8x40kg
3x8x50kg
Even kijken wat ik kon en hoe het gaat, volgende keer een opzetsetje doen en dan 3x8x55kg schat ik zo. Dan opbouwen :)

Chinups
4x8xbw
Lekkere snelheid

Rollouts en russian twists gedaan

84.5kg trouwens :o Drink de hele dag erg veel dus daar zal het aan liggen. Moest na de weging ook ongelooflijk nodig zeiken, had me eigenlijk daarna moeten wegen :p

Nette chin ups en squat, jammer van bench maar is gewooon een off day :p

Goeie squat en chins idd !

Goodmornings fijn ? Wil ze ook doen donderdag hij me lower back-hamstrings dag

Nette chin ups en squat, jammer van bench maar is gewooon een off day :p
Thx! Bench is bij mij heel erg wisselend, maar wil eigenlijk wel een keer makkelijk mijn doelen halen :o Donderdag 60kg pakken en daarmee 5 sets doen, hopelijk 5x5 maar verwacht eigenlijk minder..
Goeie squat en chins idd !

Goodmornings fijn ? Wil ze ook doen donderdag hij me lower back-hamstrings dag

Goodmorning deed ik voor t eerst, kan niet echt oordelen. Voelde m'n benen sowieso niet meer na 3 dagen staan, hardlopen en Squat PR :p Denk dat het best potentie heeft, alleen vandaag merkte ik niet veel.

Thx! Bench is bij mij heel erg wisselend, maar wil eigenlijk wel een keer makkelijk mijn doelen halen :o Donderdag 60kg pakken en daarmee 5 sets doen, hopelijk 5x5 maar verwacht eigenlijk minder..

Daar heb ik zelf nu ook moeite mee, maar over paar dagen een deload van 2 weken :rolleyes:

Training van gisteren;

Front Squat
12x20kg
12x30kg
4x12x40kg
Zuur m8. Volgende keer 45kg pakken.

Schuine bankdrukkert
12x20kg
4x12x30kg
Volgende keer starten met 35kg.

Romanian deadlift
12x40kg
12x50kg
3x12x60kg
Volgende keer setje minder en 70kg doen.

Barbell roeien
12x40kg
4x12x45kg
Kreeg hier een beetje last van m'n schouders. Denk dat ik iets te hoog op de chest kwam en misschien niet genoeg focuste op rug.

Nog wat rollouts gedaan

Nu 82.6kg, gewogen een halfuur na het ontbijt.

Lekker bezig baksteen ! Goeie front squats ook, heerlijke oefening

Lekker bezig baksteen ! Goeie front squats ook, heerlijke oefening

Bedankt, en is zeker een lekkere oefening ja! :D

Eigenlijk is dit een semi-rustdag, omdat ik nu met 4x in de week trainen altijd een keer 2 trainingen achter elkaar moet doen. Omdat ik volgens schema altijd 2 reps in de tank moet houden kan ik niet tegen mijn max aandrukken, dat zou teveel stress zijn. Standaard licht dagje dus, maar wel lekkere oefeningen :D

Lekker hoor! Je bent sws sterker dan wat je nu allemaal doet alleen zijn dit soort dagen gewoon even goed om je ego weer omlaag te halen, respect dat je er geen moeite mee hebt

Hehe, heb ik eindelijk je log gevonden... Had het al 2 keer geprobeerd te zoeken op m'n telefoon maar dat lukte niet, maar nu kan ik je makkelijk vinden tussen m'n posts. In dus! Zeer nette trainingen zover ik het zie, sorry voor m'n luiheid, maar uit de youngones comment hierboven kan ik opmaken dat je momenteel onder max gewicht traint?

Bedankt, en is zeker een lekkere oefening ja! :D

Eigenlijk is dit een semi-rustdag, omdat ik nu met 4x in de week trainen altijd een keer 2 trainingen achter elkaar moet doen. Omdat ik volgens schema altijd 2 reps in de tank moet houden kan ik niet tegen mijn max aandrukken, dat zou teveel stress zijn. Standaard licht dagje dus, maar wel lekkere oefeningen :D

Af en toe kan wel, deed ik toen ook met 4x week alle zware compunds zo af en toe kan het wel niet altijd natuurlijk

Lekker hoor! Je bent sws sterker dan wat je nu allemaal doet alleen zijn dit soort dagen gewoon even goed om je ego weer omlaag te halen, respect dat je er geen moeite mee hebt ��
Zolang ik de andere dagen maar wel goed train maakt het me niet uit :)

Hehe, heb ik eindelijk je log gevonden... Had het al 2 keer geprobeerd te zoeken op m'n telefoon maar dat lukte niet, maar nu kan ik je makkelijk vinden tussen m'n posts. In dus! Zeer nette trainingen zover ik het zie, sorry voor m'n luiheid, maar uit de youngones comment hierboven kan ik opmaken dat je momenteel onder max gewicht traint?
Welkom maat! Deze training wel ja, omdat ik 4x in de week train is dit een semi-rust, ook omdat ik de dag daarvoor wel zwaar wil gaan.

Af en toe kan wel, deed ik toen ook met 4x week alle zware compunds zo af en toe kan het wel niet altijd natuurlijk
Vandaar ook het verschil in volume, dus gewoon stappie terug in gewicht maar wel meer volume pakken om toch nog wat te doen ;)

Hele lekkere training gehad :D

Squat
10x20kg
10x40kg
2 minuten fietsen :o
5x60kg
5x80kg
3x95kg
5x5x105KG PR!
Alles was goed op diepte, zat wel een enkele keer een goodmorningsquat tussen. Kreeg geen last van mijn rug, dus gewoon lekker doorgegaan. :D

Bench
10x20kg
5x30kg
5x45kg
3x55kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg > laatste halverwege gespot, PR?
5x55kg
5x55kg

Deadlift
5x70kg
5x85kg
5x100kg
3x110kg
3x5x120kgPR
Vel viel van m'n handen af, maar was worth

Chinups
6x bw +5kg dumbbell tussen enkels
3x bw +5kg :o Te weinig rust hoop ik
6x bw
6x bw

Sterke kramp in m'n onderarmen van al het knijpen :o Gewicht op 84.3kg, maar heb erg veel gedronken voor en tijdens de training.

Ook 3-puntsmeting gedaan voor vet%, kwam de eerste keer uit op 15%, de tweede keer op 13%, en de derde keer weer 13%. Ik hou het dus op 14% :)

Lekkere tren man! Goeie pr's ook! Mirin :)

Niet erg goed opgelet hoeveel sets ik nou met welk gewicht deed, behoorlijk gevoelsmatig getraind en ging ook best lekker.

Schouderoefeningetjes, elke training dus die zet ik niet meer neer

Front Squat
10x20kg
6x30kg
6x40kg

6x50kg
6x55kg
6x60kg
6x60kg
Het plan was om 50 of 55 te pakken, maar kon goed te 60 aan. Blijft een fijne oefening :)

Schuine bankdrukkert
10x20kg
6x25kg
6x30kg
6x40kg
3x45kg

6x50kg
6x45kg
6x45kg
6x40kg
Ging zelfs boven verwachting, de schoudergoden waren me goed gezind vandaag :o Beetje verzuring maar dat is normaal lijkt me.

Romanian Deadlift
6x60kg
6x80kg
6x90kg
6x90kg
Had nog rugpijn van het slechte matras, straks even mijn eigen matras een verdieping lager brengen en daarop liggen :o Had graag nog een setje gedaan.

Barbell roei
6x40kg
6x50kg
3x6x60kg

Nog wat rollouts en schuine planks

Gewicht nu: 82,4kg. Maandje terug nog tegen de 85kg aan :p Toen nog wel creatine, nu al een maand niet meer. Ook eet ik nu minder zout, geen melk, en calorieën komen alleen uit vast voedsel (op 50gram havermout+whey door water heen dan). Nog een kleine 4 weken volhouden en dan hopelijk tussen de 80 en 81kg, en een ruim procentje lager.

Terug
Naar boven