Fitness Seller

SteenSteen's krachtlog

Hoeveel kcal eet je tijdens je cut/bulk ? en hoe pak je cutten aan ? Lekkere training veder ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel kcal eet je tijdens je cut/bulk ? en hoe pak je cutten aan ? Lekkere training veder ;)
Zie mijn quote, en bedankt :D

JsxA9zk.png

Voedingsplan van de aankomende 5 weken.

184/177/99 - 2340 totaal + AVONDETEN!

Onderhoud rond de 3300:
- 4x PW krachttraining, startende vanaf zondag. Schema komt nog via Fortius.
- 2x PW cardio, misschien zwemmen misschien hardlopen.
- Uitgaande dus van 6x pw trainen, en een gewicht/lengte/leeftijd van 84/185/17

Meningen en tips uiteraard welkom, eerste keer dat ik echt cut :)

Omdat ik op niet-krachttraindagen geen chocolademelk drink, doe ik 50gram havermout extra bij het ontbijt, Daarnaast loop ik eigenlijk maar 1x hard ipv 2x, dus dat balanceert elkaar weer :)

Ik zal jouw log ook gaan volgen :D

Ah ziet er prima uit kwa plan man, lichte cut als ik het goed zie ;) en tof dat je gaat volgen :D ! l

Vandaag lekkor cardio gedaan;

eerst 5 minuten fietsen op 30km per uur, toen 10 minuten wandelen op volle helling, daarna interval voor 15 minuten, nog wat kekke supersets optrekken opdrukken gedaan, en wat buikspiertjes

en erg gezweet

82,3kg nu trouwens, en dat was nadat ik de bidon leeggezeupen had.

Laatst bewerkt:
Krachttren week 2
Bedoeling was om alles een rep meer te doen, maar bij de bench epic fail en toen was ik t vergeten :o

Fietsen + schouderoefeningen
Squat
10x20kg
8x40kg
8x60kg
6x80kg
4x9x90kg PR op volume
Eerste set van 90kg was nog het zwaarste van allemaal, laatste rep was onbedoeld gepauzeerd :o Verder beetje pijntjes in m'n hams en lies, dus als ik deze week cardio ga doen dan is dat geen hardlopen oid.

Bench
10x20kg
8x30kg
8x40kg
5x50kg
8x55kg > ez
7.5x55kg > Geen spotter want de vorige was easy, moest dus achterlijk opstaan met stang :o
7x55kg
Bench pls

Goodmornings
8x40kg
4x8x55kg
Dus 5kg verzwaard tov vorige week.

Optrekken
8xhammer
8xchin > ging best lastig, raar want vorige week ging het echt snel en makkelijk
8xhammer
8xchin
Toch nog gelukt. Misschien nog vanwege optrekken+opdrukken superset gisteren.

Gewicht op 82.6kg.

Laatst bewerkt:
Stevige pomptraining, zeker in onderarmen was het echt sterk

Front squats
12x20kg
12x30kg
4x13x45kg VPR denk ik
1 rep en 5kg erbij tov vorige week, was vooral conditioneel pittig.

Schuine bankdrukkert
12x20kg
10x25kg
12x30kg
12x35kg
12x35kg VPR
15x30kg vpr
PR's op deze gewichten zijn geen PR's :o

Romanian deadlift
12x40kg
12x60kg
12x70kg VPR
12x70kg VPR
15x60kg
Die onderarmpomp, au. Moet hier nog even naar techniek kijken, voel mijn hamstrings veel minder dan ik ze denk ik hoor te voelen.

Barbell row strict
12x40kg
12x45kg
12x50kg VPR
20x40kg
Voelde lekker

Nog wat buikspieren gedaan

Gewicht in de avond (!) op 82.3kg, normaal is het in de avond hoger dan op andere momenten. Gaat lekker dus deze cut, hoop over 2 weken toch wel onder de 81.5kg te zitten.

Laatst bewerkt:
Lekker getraind, ondanks dat het ochtend was. Ontbijt vlak ervoor en had niet zo geweldig veel energie, maar kon nog wel goed drukken :) En 2 mensen vernederd bij squats, feels good

Schouders en fietsen
Squats
10x20kg
8x40kg
5x70kg
5x90kg
2x100kg
6x105kg VPR
6x105kg VPR
6x105kg VPR > epic speed en nog verder onder parallel dan eerst, want moest showen
5x105kg > 6 zou lelijk worden
5x105kg > was leeg
De derde set van 105kg kwamen een man en vrouw bijdehand doen om en mijn squat bekijken. Eerst gaat die vrouw de safetybars weghalen omdat ik anders niet diep genoeg zou gaan. Leuke is dat die bars zo laag zijn, dat ik op mn kont kan zitten en dat de bar op m'n rug die dingen nog niet zou raken :o Nare 1.55 vrouw. Vervolgens alsnog bijna ATG met snelle speed 6x gedaan. "Ja dat doetie gaat" "gaat zeker niet slecht nee". En toen gingen ze zelf een paar setjes licht front squatten en naar huis. fl**ker op :mad:

Chinups Bench was bezet en was te moe voor deadlift, dus maar dit gedaan
5x5xbw
Geen extra weight, want gister lang rugkramp gehad en wilde niet weer een vrije dag rondkreupelen

Bench
10x20kg
5x30kg
5x45kg
3x55kg
5x60kg
4.5x60kg > laatste spot
5x55kg
5x55kg
6x55kg
Als ik weinig energie heb, dan lijken mijn armen 3x minder energie te hebben, en dat merk ik echt in bench. Dus deze kloteweights waren nog beter dan verwacht :o

Deadlift
5x70kg
5x90kg
3x110kg
5x120kg
5x120kg
En toen moesten we opzouten want de sportschool ging dicht, zomerrooster.. Had nog zeker een set ingezeten. Lagere weights gingen veel sneller dan anders, ik ga misschien wel op een andere dag iets lichter deadliften. Merk namelijk wel dat het zwaarder lijkt als ik het eens per week doe.

Gewicht nu op 82kg :D Nog 3 weekjes, probeer dan rustig onder de 81kg te komen en dan een lange tijd cleanbulk.

Ondanks je cut gaat je kracht toch aardig vooruit lijkt het wel :p
En je hebt die vrouw toch wel geklapt he?

Ondanks je cut gaat je kracht toch aardig vooruit lijkt het wel :p
En je hebt die vrouw toch wel geklapt he?

Valt nog steeds goed te winnen op techniek, CNS, en mindset ;) Vooral bij squat denk ik nu gewoon bij mezelf dat die 105kg eigenlijk erg licht is, en dat ik een 80kg aan het doen ben. Met die mindset lijkt de 105kg een stuk makkelijker :)

En ik heb die man en vrouw allebei perongeluk anaal vernederd en over ze heen gezeken

no homo

Yeahh buddy, that's what I am talking about !! Wat is je 1RM nu denk je ? 140/150 ?

Yeahh buddy, that's what I am talking about !! Wat is je 1RM nu denk je ? 140/150 ?

Had vandaag geen last van hams/kuiten, klein beetje steek in quads. Als ik over een maandje weer cleanbulk en een goede dag heb, verwacht ik toch zeker wel 140 te halen ja ;)

Als ik geen gekke pijntjes heb in mijn benen blijft de squat nog vooral zwaar op mijn rug, daarom verandert tijdens de set het nog weleens van highbar naar lowbar :o Niet ideaal maar zo lukt het wel, rug blijft recht, diepte is goed, soms een kleine grind maar lang geen goodmornings. Ben iig erg tevreden over hoe squat de afgelopen maand gaat :) Lang leve geen voetbal meer.

Had vandaag geen last van hams/kuiten, klein beetje steek in quads. Als ik over een maandje weer cleanbulk en een goede dag heb, verwacht ik toch zeker wel 140 te halen ja ;)

Als ik geen gekke pijntjes heb in mijn benen blijft de squat nog vooral zwaar op mijn rug, daarom verandert tijdens de set het nog weleens van highbar naar lowbar :o Niet ideaal maar zo lukt het wel, rug blijft recht, diepte is goed, soms een kleine grind maar lang geen goodmornings. Ben iig erg tevreden over hoe squat de afgelopen maand gaat :) Lang leve geen voetbal meer.

0ik ben nu ook gestopt met voetbal, lvorig seizoen laatste seizoen :)

0ik ben nu ook gestopt met voetbal, lvorig seizoen laatste seizoen :)

inb4 DBB voetbalteam opzetten :roflol: Zetten we alle strongman achterin :roflol:

Doe misschien nog wel een wedstrijdje mee, maar zal niet meer dan een helft worden. Gewoon voor de gezelligheid een thuiswedstrijdje dus.

inb4 DBB voetbalteam opzetten :roflol: Zetten we alle strongman achterin :roflol:

Doe misschien nog wel een wedstrijdje mee, maar zal niet meer dan een helft worden. Gewoon voor de gezelligheid een thuiswedstrijdje dus.

Ja als maten van me iemand te wienig hebben dan speel ik ook wel partijtje mee..

Was altijd verdediging :) flink schoppen mooiste wat der was

Ja als maten van me iemand te wienig hebben dan speel ik ook wel partijtje mee..

Was altijd verdediging :) flink schoppen mooiste wat der was

Centrale verdediger aanvoerder, jij snapt 't :D Iedereen die niet 90kg+ aan buikvet was aan de kant zetten, 90% van de duels winnen. Beetje spijtig dat ik nooit echt in mijn vrije tijd voetbalde, en mijn techniek dus niet best was :o

Centrale verdediger aanvoerder, jij snapt 't :D Iedereen die niet 90kg+ aan buikvet was aan de kant zetten, 90% van de duels winnen. Beetje spijtig dat ik nooit echt in mijn vrije tijd voetbalde, en mijn techniek dus niet best was :o

Was alleen nooit aanvoeder :( haha, ja er overal volop klappen opstootjes heerlijk ! Afgelopen seizoen werd ik nog een keer van achter geschopt terwijl ik de bal aan nam, ben zo omgedraaid (terwijl de bal nog voor me lag, gelijk weer omgedraaid een perfecre crosspass van 60 meter ofzo gegevn ) beetje schelden toen zei die mietje (zelf grootste mietje met beetje vette bek) goeie duw tegen de strot asn gegeven kwam er jammer genoeg een teammaat van me er tussen en terwijl ik door me maat vast gehouden werd begon die andere te schoppen haha..

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Kon trouwens zelf ook eigenlijk niet echt voetballen, was vooral sterk in fysieke duels en passes

:o

Ik kijk 2 weken terug, zie mezelf moeite hebben met 3x6x90kg. Gisteren 3x6x105kg + 2x5x105kg :roflol:

gekke steensteen

edit; en dat ik anderhalve week geleden bench 3x5x60kg (allerlaatste gespot) + 2x5x55kg deed, en gisteren al bij set 3 over moest gaan op 55kg :o

Laatst bewerkt:
Hahaha grotedeels mindset denk ;)

Wel een lekkere training gehad :)

Wat spieractivatie oefeningetjes + fietsen

Front squats
10x20kg
7x30kg
7x45kg
3x50kg > opzetje naar wat ik zou gaan doen ;)
7x60kg VPR
7x65kg PR
7x65kg VPR
7x70kg PR
Lekker lekker, begin steeds meer in deze oefening te komen :)

Incline bankdrukkert
10x20kg
6x30kg
7x40kg
7x45kg
7x50kg VPR
7x50kg VPR
10x45kg lekker lekker
Ook erg tevreden over de snelheid, ben benieuwd wanneer deze progressie zich gaat vertalen naar flat bench progressie :o

Romanian deadlift
6x70kg
6x90kg
3x6x100kg PR+VPR ?
Was vooral de grip die hier parten speelde, nare zweethanden

Barbell row
7x50kg
7x60kg
3x6x65kg (V)PR ?
Kon wel zwaarder gaan denk ik, maar dan zou ik teveel gaan cheaten. Hier ook soms een beetje een shruggen, maar totaal geen overdreven cheat. Voelde mijn schouders ook totaal niet nu, erg fijn :)

Gewicht aan begin training: 82,3kg. Komt waarschijnlijk door de kilo lasagne van gisteren :o

Terug
Naar boven