Jimn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie mijn quote, en bedanktHoeveel kcal eet je tijdens je cut/bulk ? en hoe pak je cutten aan ? Lekkere training veder![]()

![]()
Voedingsplan van de aankomende 5 weken.
184/177/99 - 2340 totaal + AVONDETEN!
Onderhoud rond de 3300:
- 4x PW krachttraining, startende vanaf zondag. Schema komt nog via Fortius.
- 2x PW cardio, misschien zwemmen misschien hardlopen.
- Uitgaande dus van 6x pw trainen, en een gewicht/lengte/leeftijd van 84/185/17
Meningen en tips uiteraard welkom, eerste keer dat ik echt cut

Verder beetje pijntjes in m'n hams en lies, dus als ik deze week cardio ga doen dan is dat geen hardlopen oid.

En 2 mensen vernederd bij squats, feels good
Nare 1.55 vrouw. Vervolgens alsnog bijna ATG met snelle speed 6x gedaan. "Ja dat doetie gaat" "gaat zeker niet slecht nee". En toen gingen ze zelf een paar setjes licht front squatten en naar huis. fl**ker op 

Nog 3 weekjes, probeer dan rustig onder de 81kg te komen en dan een lange tijd cleanbulk.Ondanks je cut gaat je kracht toch aardig vooruit lijkt het wel
En je hebt die vrouw toch wel geklapt he?
Vooral bij squat denk ik nu gewoon bij mezelf dat die 105kg eigenlijk erg licht is, en dat ik een 80kg aan het doen ben. Met die mindset lijkt de 105kg een stuk makkelijker 
Yeahh buddy, that's what I am talking about !! Wat is je 1RM nu denk je ? 140/150 ?

Niet ideaal maar zo lukt het wel, rug blijft recht, diepte is goed, soms een kleine grind maar lang geen goodmornings. Ben iig erg tevreden over hoe squat de afgelopen maand gaat
Lang leve geen voetbal meer.Had vandaag geen last van hams/kuiten, klein beetje steek in quads. Als ik over een maandje weer cleanbulk en een goede dag heb, verwacht ik toch zeker wel 140 te halen ja
Als ik geen gekke pijntjes heb in mijn benen blijft de squat nog vooral zwaar op mijn rug, daarom verandert tijdens de set het nog weleens van highbar naar lowbarNiet ideaal maar zo lukt het wel, rug blijft recht, diepte is goed, soms een kleine grind maar lang geen goodmornings. Ben iig erg tevreden over hoe squat de afgelopen maand gaat
Lang leve geen voetbal meer.

0ik ben nu ook gestopt met voetbal, lvorig seizoen laatste seizoen![]()
Zetten we alle strongman achterin 
inb4 DBB voetbalteam opzettenZetten we alle strongman achterin
Doe misschien nog wel een wedstrijdje mee, maar zal niet meer dan een helft worden. Gewoon voor de gezelligheid een thuiswedstrijdje dus.
flink schoppen mooiste wat der wasJa als maten van me iemand te wienig hebben dan speel ik ook wel partijtje mee..
Was altijd verdedigingflink schoppen mooiste wat der was
Iedereen die niet 90kg+ aan buikvet was aan de kant zetten, 90% van de duels winnen. Beetje spijtig dat ik nooit echt in mijn vrije tijd voetbalde, en mijn techniek dus niet best was 
Centrale verdediger aanvoerder, jij snapt 'tIedereen die niet 90kg+ aan buikvet was aan de kant zetten, 90% van de duels winnen. Beetje spijtig dat ik nooit echt in mijn vrije tijd voetbalde, en mijn techniek dus niet best was
![]()
haha, ja er overal volop klappen opstootjes heerlijk ! Afgelopen seizoen werd ik nog een keer van achter geschopt terwijl ik de bal aan nam, ben zo omgedraaid (terwijl de bal nog voor me lag, gelijk weer omgedraaid een perfecre crosspass van 60 meter ofzo gegevn ) beetje schelden toen zei die mietje (zelf grootste mietje met beetje vette bek) goeie duw tegen de strot asn gegeven kwam er jammer genoeg een teammaat van me er tussen en terwijl ik door me maat vast gehouden werd begon die andere te schoppen haha..