XXL Nutrition

SteenSteen's krachtlog

Goed bezig man, lekker die (V)PR's feont squats heerlijke quads killer !! Box squats ook erg fijne oefening misschien proberen waard

Prima frontsquat steen!

In btw

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig man, lekker die (V)PR's feont squats heerlijke quads killer !! Box squats ook erg fijne oefening misschien proberen waard

Thx mate! Ga ik zeker een keer doen, aan het einde van een training ;) Begon ook een goeie ader te groeien op mijn linkerkuit, bij mijn rechterkuit alleen nog maar een blauw lijntje :o

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Prima frontsquat steen!

In btw

Welkom legerjongen! En bedankt :D

Prima frontsquat steen!

in btw

Hmm moet ook maar echt is beginnen met frontsquaten, anders kan ik je nooit meer inhalen :D hoe pak jij trouwens je bor?

Hmm moet ook maar echt is beginnen met frontsquaten, anders kan ik je nooit meer inhalen :D hoe pak jij trouwens je bor?

:D

BOR pak ik momenteel overhands. In het verleden ook wel eens onderhands gepakt (en daarvoor weer overhands), maar volgensmij is overhands de way to go. Corrigeer me als ik verkeerd zit :rolleyes:

Denk dat persoonsgebonden is en het ook te maken heeft met welk deel vam de lats je wilt pakken ;) ik pak zelf ook overhands vind het eennheerlijke oefening ! Op hoeveel graden pak jij hem?

Denk dat persoonsgebonden is en het ook te maken heeft met welk deel vam de lats je wilt pakken ;) ik pak zelf ook overhands vind het eennheerlijke oefening ! Op hoeveel graden pak jij hem?

Dat ligt aan je ellebogen en niet aan suspinated of pronated..

Ik buig erg ver voorover, richting de pendlay row ;) Zo doe ik geen shrug als ik een beetje cheat.

Wel god***domme :mad:

Even de "hoogtepunten" van deze training, ik ga het niet allemaal uittypen want drama

- Voor de training bijna het hele toilet onder gebarft van misselijkheid, kwartier rustig water gedronken in de kleedkamer
- Toch maar gaan trainen

- Behoorlijke pijn bij mijn rechterheup richting m'n quads, die pees waar ik het al eerder over gehad heb. Rest van de dag geen last van gehad, dus waar dit ineens vandaan kwam.. Ook rechterknie voelde niet lekker.
- Squat alleen warming up gedaan, maximale wat ik deed was 10x80kg

- Bankdrukkert eerst 9x55kg, daarna 3 setjes van 7-9 reps gepauzeerd met 50kg. Voelde niet erg lekker.
- Conventional deadlift geoefend met 3x5x100kg. Rug rechten is een stuk lastiger dan bij Sumo, ook zitten m'n knieën nog een beetje in de weg. Nog even oefenen dus :o
- Chin-ups ineens epic PR op 12 herhalingen :roflol: Daarna 7 en 6, toen maar naar huis gegaan.

Tl;dr: Nare training, bijna barfcity, pijntjes in heup, en epic PR bij optrekken

Ga toch gewoon naar huis en in bed liggen.

Ga toch gewoon naar huis en in bed liggen.

Had ik me echt ziek gevoeld, dan had ik dat zeker gedaan. Maar voelde me een uur voor de training nog gewoon prima. Beetje weinig energie, maar zeker niet ziek. Pas later kwam die misselijkheid, en die was 10 minuten in de training alweer weg ;)

Maar misschien inderdaad beter geweest, dan had ik morgen wel een goede training neer kunnen zetten. Had die heuppijntjes ook totaal niet verwacht, anders was ik inderdaad thuis gebleven. Nu foam rollert aanschaffen om de stijve rug en andere spiertjes los te krijgen :)

Nadat ik eindelijk weet waar dat IBAN nummer te vinden is :roflol:

Voel me vandaag nog een beetje herstellend, morgen een rustig UB dagje. Word dus glorieus pompen :o

Kan me srs geen training herinneren dat ik niet gesquat heb, maar ik ga nu echt even rust geven aan heup/knie. Misschien dat ik nog licht conventional ga deadliften, zien we morgen wel.

Smerige pomptraining :D

Ik ga het niet helemaal uittypen, maar ben wel tevreden en zo'n pomp mag je ook niet vaak meemaken op deze lage reps. Gaat trouwens best een stukje beter met heup en knie, vanochtend wat ochtendgymnastiek gedaan (srs) om de boel wat soepeler te maken. Verwacht zondag wel rustig weer wat te kunnen doen, maar dat zien we dan wel. Niets forceren iig.

OHP
Telkens 5kg ophogen, naar 5x45kg > bijna evenaring PR
5x50kg pushpress PR
Nooit eerder echt pushpress gedaan dus dan is een PR ook makkelijk :o

Optrekken
7x
5x
3x
Ging vlotjes, volledig strekken, hard omhoog en rustig naar beneden

Bankdrukkert
30x20kg
15x30kg
12x40kg
12x40kg
15x30kg
Pompen, beetje verzuring triceps.

Rare rugmachine die lijkt op T-bar row maar het niet is
3x12xiets
Klotemachine :roflol:

RDL
2x12x60kg
Was erg makkelijk, maar ik ging niets wagen met gekke LB

DB shrugs
3x15x20kg in beide handen, dus 40kg totaal
Easy, maar zelden gedaan.

Nog wat supersets Ez-bar curls + Skullcrushers, triceps goed aangepakt. Tussendoor nog wat wrist curls gedaan voor de echte onderarmpomp. Afgesloten met een variatie en buikspieroefeningen.

82.7kg weer, maar ik had de bidon al leeg. Zat dus rond 82kg als ik me meteen gewogen had :)

Ochtendgymnastiek als in Nederland in beweging?

mane

lekker volume ook

Ochtendgymnastiek als in Nederland in beweging?

mane

lekker volume ook

Ochtendgymnastiek als in jumping jacks, wat zwaaien en rekken. Beetje warming-up/bejaardenfitness achtig :o

Volume zo is idd wel een keer lekker, maar ik ga toch liever wat zwaarder. Zondag even kijken wat ik ga doen, waarschijnlijk 5x5 op bench, met extra gewicht optrekken, nog wat volumewerk voor schouders, nog wat rugwerk, en afsluiten met wat dropsets biceps+triceps. Als LB goed voelt weer conventional deadlift oefenen.

Je moet toch wat als je niet kan skwatten :(

Dat ligt aan je ellebogen en niet aan suspinated of pronated..

Was vergeten verbeter me als ik het fout heb achter te zetten want wist die idd niet zeker ;) im sory

---------- Toegevoegd om 01:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:23 ----------

Ochtendgymastiek :D pomp tren , en cutten.. inb4 beachboy

Is je RDL nu hoger dan mijne? :( Lekkere pr's hoor kerel!

Terug
Naar boven