MuscleMeat

SteenSteen's krachtlog

• Topic Starter Topic Starter
[/COLOR]Ochtendgymastiek :D pomp tren , en cutten.. inb4 beachboy

Hey, eerste keer geen squats in meer dan een halfjaar tijd :mad: En niet eens vrijwillig :(

Is je RDL nu hoger dan mijne? :( Lekkere pr's hoor kerel!

Ik vrees van wel, enige wat me daar in de weg zat waren ook mijn zweethanden+grip :cool:

Denk dat ik aankomende week het even zo ga doen;

Training A: Kracht Borst+Hypertrophy Rug, beetje triceps, traps en RDL
Training B: Kracht Rug(+deadlift uiteraard)+Hypertrophy Borst, beetje bicapsen, schouders en abs

En ELKE training weer een aantal BW squats doen om te kijken of ik alweer kan skwatten :( Verdomme heup.

Maar het begint altijd ergens eh :p

Meegetraind met TheYoungOne, snel loggen voordat ik alles vergeet :p Was een lekkere training, en totdat ik kan squatten zeker voor herhaling vatbaar!

Deadlift Conventional oefenen
5x60kg
5x67.5kg
5x75kg
5x82.5kg
5x90kg
5x100kg
5x107.5kg
2+3x115kg > even reset van staan en grip
Laatste set dacht ik even wrist straps te gebruiken, volgende keer even bij een lager gewicht uitproberen :o Na 2 reps die wraps weggedaan en zonder verder gegaan. Waren zware reps, maar wel lekker om die Conv. DL zo aan te pakken.

Bench
5x40kg
5x45kg
5x50kg
5x52.5kg
5x55kg
5x57.5kg
5x60kg PR op snelheid? :o
5x62.5kg PR
3.5+1 x 65kg PR > rep 4 halverwege en rep 5 bijna helemaal gespot, alsnog is die 3x een PR.
Ondanks nog een beetje spierpijn in triceps lekker gebenchd, valt me niets tegen :)

Optrekken
5x -30
5x -25
5x -20
5x -15
5x -10
4.5x BW
Kan zijn dat ik een foutje heb gemaakt in gewicht, voelde iig lekker aan.

OHP
5x20kg
5x25kg
5x30kg
5x35kg
5x37.5kg
5x40kg
5x42.5kg
5x45kg > Laatste pushpress, uitdrukken zou niet lukken.

BOR
5x40kg
5x45kg
5x50kg
5x55kg
5x57.5kg
5x60kg
5x62.5kg
5x65kg
5x67.5kg PR laatste waren niet echt netjes meer
5x70kg PR? shruggen voor lefen
En nu zijn mijn lats kleine vleugeltjes :o

Laatst bewerkt:
Goede tren, lekkere PR's ook

Maar waarom wraps gebruiken bij deadlifts ???
Of bedoel je straps

Was lekkere training kerel! Weer wat pr's gezet samen ;) En gewichten kloppen allemaal :)

goeie train samen neergezet mannen ! goed bezig en al helemaal voor jullie leeftijd ;)

Was lekkere training kerel! Weer wat pr's gezet samen ;) En gewichten kloppen allemaal :)
Overmorgen ga ik even informeren bij huidige sportschool hoe het zit met mijn abonnement daar, als je bevestiging hebt voor squatrack dan ben ik om :p

Zeker fijn om iemand te hebben die je kan corrigeren als het nodig is, zoals bijv bij de DL :) Is nog zeker veel op te winnen.

goeie train samen neergezet mannen ! goed bezig en al helemaal voor jullie leeftijd ;)

Bedankt opa! :p

Update over heup; Net zonder pijntjes 10xbw kunnen squatten. Alleen knieën kraken veel meer dan anders, maar geen pijn dus it's all k :) Overmorgen weer een training, misschien dat ik dan lichtjes wat bar-only squats ga doen.

hahaha :sukkeltje:

Overmorgen ga ik even informeren bij huidige sportschool hoe het zit met mijn abonnement daar, als je bevestiging hebt voor squatrack dan ben ik om :p

Zeker fijn om iemand te hebben die je kan corrigeren als het nodig is, zoals bijv bij de DL :) Is nog zeker veel op te winnen.

Bedankt opa! :p

Update over heup; Net zonder pijntjes 10xbw kunnen squatten. Alleen knieën kraken veel meer dan anders, maar geen pijn dus it's all k :) Overmorgen weer een training, misschien dat ik dan lichtjes wat bar-only squats ga doen.

Nicee!! Zeker blij dat je gaat komen als er een rek komt, kunnen we beide veel van leren :);)

En goed nieuws van de heup, straks had je een kunstheup nodig :p

Goeie tren man lekker veel.prs en ook goed nieuws van je heup en zoals.hierboven staat amders gwn kunstheup og amputeren :p

:o

Nicee!! Zeker blij dat je gaat komen als er een rek komt, kunnen we beide veel van leren :);)

En goed nieuws van de heup, straks had je een kunstheup nodig :p
Motivatie en techniek gains :D

Goeie tren man lekker veel.prs en ook goed nieuws van je heup en zoals.hierboven staat amders gwn kunstheup og amputeren :p

Thx man! En net als Ronnie aan de heupchirurgie :o

Voorbeeldje van het eten van vandaag. Cashewnoten zijn trouwens opgedeeld in middageten 50gram en voor het slapengaan 50gram :)

2uMMBWm.png

Edit: Hier komen nog een aantal vetten bij van het beetje boter waar ik het in bakte. Kom zo bijna precies uit op de geplande 2800 :)

Prima dagje, ook geen last van honger met die runderlappen en dit weer denk?

Prima dagje, ook geen last van honger met die runderlappen en dit weer denk?

Ik heb zelden honger :o Alleen voor het slapen gaan zijn die cashewnoten wel fijn, 1x honger gehad met slapengaan en dat is klote.

Normaalgesproken is het minder vlees en meer eieren, maar ik ben de eieren even zat. Vandaag dus wat meer vlees :meal:

middageten halve kilo runderlap, mirin

Waarom gooi je suiker door de kwark?

middageten halve kilo runderlap, mirin
Vanmiddag de andere halve kilo :D

Waarom gooi je suiker door de kwark?
Waarom niet? :o

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------

Gewichten vielen mee, maar echt mentaal en voor m'n gevoel een hele lekkere training :D Voelde lekker aan allemaal. Alleen bij conventional deadlift nog een nare rek in glutes/onderrug, misschien door juist teveel stretches :o

Conventional deadlift
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x90kg
5x100kg
5x110kg
4x120kg :fuu: PR op conventional
Had geen puf meer na rep 4, dus rep 5 ook niet geprobeerd. Techniek gaat wel echt lekker, moet alleen nog wel wat vaak resetten met staan en grip.

Bankdrukkert
5x35kg
5x40kg
5x45kg
5x50kg
5x5x55kg alles paused
Waren easy reps, sommige sets is moeilijker dan anders. Techniek was goed, snelheid was goed, feels was goed :) Nu even 1.25kg schijven aanschaffen en verhogen naar 57.5kg.

Optrekken overhands, vol strekken
5x-32
5x-27
5x-23
5x-18
5x-14
5x-9
5xbw
5xbw
Had nog meer reps in de tank :o IPV net niet helemaal uitzakken om spanning op de rug te houden, zak ik nu helemaal naar beneden. Dus ipv 90% de volle 100% :) Lekkere stretch.

OHP
5x25kg
5x30kg
5x35kg
5x40kg
5x45kg > alles push press
Zat er niet echt in vandaag

BOR
5x40kg
5x45kg
5x50kg
5x55kg
5x5x60kg
Strict, vol strekken, goeie pomp :D Lekkere feels

Squats of hoe je het kan noemen :o
10xbw
10x20kg overhead, dus stang boven me > Moeite om onder parallel te komen vanwege heuppijntjes
10xbw
8x20kg backsquat > au heup :(
10xbw
Raar dat BW gewoon easy gaat, maar met een beetje gewicht mijn heup meteen gaat protesteren. Foamroller is nu binnen, dus rust en rollen maar dan.

Superset 2x:
15x rollout
50x russian twist met 8kg medicijnbal
10x hanging leg raises > killers deze :o

Gewicht op 82.5kg, maar een hele hoop gedronken dus niet helemaal eerlijke weging. Word leaner dus no sweat :)

Eten van vandaag, let niet op die remaining want die slaat nergens op :o
vndVG51.png

Laatst bewerkt:
goeie training rockrock

Terug
Naar boven