XXL Nutrition

SteenSteen's krachtlog

• Topic Starter Topic Starter
wou dat ik zo vroeg begonnen was :(
precies wat ik denk als ik die manes van 14-15 hier zie trainen..

is trouwens wel leuk als ik iedereen er uit DL/Squat in mijn sportschool :o en dat zegt trouwens wel wat over mijn sportschool :roflol:

maar niet liften, dus rep je niet want je rapt, omdat je niet kan reppen.

ojoow gedist

:o

bertstare_xlarge.jpg

EhPbByf.png

Ja precies, geen middageten :o Had na het ontbijt geen honger meer en besloot er toen maar een stevige refeedavond van te maken.

Nice refeed! Mirin avondeten

Mijn gevoel voor tijd en vakantierooster heeft ervoor gezorgd dat ik vandaag niet train :mad:

Wel wat core-stabiliteit en foamrollen. De BW squats lijken voor mijn heup steeds beter te gaan, alleen mijn knieën maken echt een herrie :o Wat ik waarschijnlijk ga doen bij squats om het weer op te bouwen;
5x5, elke training 10kg totaal erbij. Dus 20>30>40>50 etc.

Ook begin ik vandaag weer met creatine. Vandaag en morgen nog even cut en daarna weer op onderhoud :) Na meten en schatten denk ik dat ik op 13% zit, en eerder richting de 12% dan de 14%. Op trainingsdagen dan +300kcal en rustdagen op onderhoud. Zodra ik de 15% hit (of op gevoel later/eerder) weer een cut. Liefst dus max. een kilo per maand aankomen.

Wilde eigenlijk een beetje deloaden om nog 2x te knallen voor de vakantie, is niet helemaal gelukt :o Wel weer gesquat, en de enige pijntjes waren glutekramp, maar geen hipflexor grapjes :D Omdat ik niet zoveel tijd had een kortere training, minder rust, en minder oefeningen.

Fietsen, schouder warmingup, thuis al wat foamrollerts

Squat
10x20kg
5x5x20kg
3x10x20kg overhead
Overhead is moeilijk om diep te komen :( Sowieso had ik vandaag moeite met diepte, kwam wel onder parallel maar het koste zeker moeite.

Incline bankdrukkert
10x20kg
8x30kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg
5x45kg > 2.5kg schijfjes waren nu pas vrij
5x45kg
5x45kg
Heerlijk vlotte reps. Was 5x5x40kg van plan, maar die ging echt te makkelijk. Dus verhoogd, en ook dat ging goed :) Mezelf weten te beheersen om niet door te stomen naar de 50kg, die komt de volgende keer.

Romanian deadlift
10x50kg
3x10x70kg > volgensmij volume PR
Enige moeite was grip, zweethanden waren weer real

Chinups
6xbw
3x + 8kg kettebell om voet PR
3x + 12kg PR
3x + 16kg PR
3x + 20kg PR! > laatste ging echt traag, maar de wilskracht was sterker :cool:
6x + 8kg VPR
6x bw
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Superset 3x:
10x legraises
10x 24kg kettlebell side bends

Nog een beetje pompen met Ez-bar voor bicapsen en tricapsen, klaar

Gewicht op 81.6kg, hai pizza en creatine :)

Vanaf nu weer op onderhoud eten. Van 85.5kg op zoutpiek naar 80.3kg na low-carb dag in pakweg anderhalve maand tijd. Effectief van 83-83.5kg naar 80.5-81kg. Vetpercentage schat ik van 14-16%(meting was niet echt accuraat denk ik) naar 12-13%. Tevreden dus :) Dinsdag en donderdag/vrijdag wil ik eigenlijk wat PR's zetten, even kijken hoe ik het ga plannen :)

Lekker pr's zwerfkei, doet ie goed ;) Cut resultaten klinken ook prima, zitten momenteel op zelfde bw, what happened ???

Lekker pr's zwerfkei, doet ie goed ;) Cut resultaten klinken ook prima, zitten momenteel op zelfde bw, what happened ???

Bedankt DeJongeEen! Jij was een paar dagen terug alweer begonnen met creatine toch? En waarschijnlijk is jouw gewicht meer verandert dan de mijne :p

Bedankt DeJongeEen! Jij was een paar dagen terug alweer begonnen met creatine toch? En waarschijnlijk is jouw gewicht meer verandert dan de mijne :p

Ja donderdag begonnen dus alleen vandaag en morgen nog 20 gr en daarna schepje per dag :) Woog vanochtend 80,6 ??? Terwijl vorige week 81,5 (weliswaar net na vakantie) en nu al paar dagen bezig met creatine kuur. De cut hoeft dus niet eens zo lang te duren :D

Goed avondeten main.
Aii overhead sqiat. De ultimate squat. Bekend met oly lifts?

Goed avondeten main.
Aii overhead sqiat. De ultimate squat. Bekend met oly lifts?

Vanaf nu weer mee eten wat de pot schaft :o

Overhead squat doe ik meer uit weemoed omdat een zware squat niet mogelijk was met zere hip flexor :( Om zo toch nog wat extra stabiliteit af te dwingen en moeilijkheidsgraad erin te brengen dus. Oly lifts weleens gezien op EuroSport/YouTube ja. Lijkt me wel tof om een keer te combineren met een plyometric workout :)

Laatst bewerkt:
Goeie en rustige training gehad :) Weer lekker geskwat, compleet zonder pijntjes. Grootste moeite vandaag was me inhouden voor woensdag en vrijdag, waar ik PR's wil maken voor DL, Bench, Optrekken en OHP :)

3 minuten stevig fietsen ja hoor
Squat
10x20kg
5x5x30kg
Voel dat gewicht eigenlijk niet en moest mezelf extreem beheersen om niet zwaarder te gaan, komt de volgende keer.

Deadlift conv.
5x60kg
5x80kg
5x90kg
5x5x100kg speedreps, was erg easy
3x110kg waren gewone reps
Vanaf hier sumo
3x110kg
1x120kg
1x125kg > ook deze weer erg gemakkelijk
Zat sowieso meer in vandaag, maar woensdag heb ik meer kans op PR :) Aangezien ik niet na dit volume nog verwachtte om makkelijk 140kg te trekken. Woendag zal ik dan ook filmen ;)

Bench alles 3 seconden paused, explosief omhoog
10x20kg
5x30kg
5x40kg
3x5x55kg > moet eerlijk zeggen dat de laatste rep van elke set lastig was snel uit te drukken
10x40kg speedreps
Lekker explosief bezig geweest. Had achteraf gezien ook prima 60kg kunnen pakken, maar dan zou het niet zo explosief geweest zijn.

Optrekken behind the neck, overhands, volledig strekken
5x5xbw
Laatste 2 sets waren aanzienlijk moeilijker dat de eerste 3, maar ik mag niet klagen. Ook het feit dat de bidon al leeg was halverwege het deadliften en ik al een uitgedroogd gevoel had toen ik begon was niet echt handig :p Volgende keer eerder die bidon weer vullen, stay hydrated brah

Geen verder buikspierwerk, voelde al genoeg van gisteren

Gewicht weer 82.6kg :roflol: Lekker heftig reageren op creatine. Niet helemaal eerlijke weging omdat dit met volle maag was.

Voor de PR van 140kg+ morgen op DL, zat ik te denken aan deze setup;

8x60kg
5x85kg
3x100kg
1x110kg
1x125kg
1x135kg
1x140kg
~1x145kg ?
~1x150kg ?

Als het conventional niet meer gaat, dan doe ik dezelfde nog een keer sumo en ga ik verder met sumo.

Nette training! Lekkere pull ups :)

Verder qua deadlift is dat denk ik wel een goed idee het zo te doen, ziet er goed uit voor mijn gevoel :rolleyes:

Nette training! Lekkere pull ups :)

Verder qua deadlift is dat denk ik wel een goed idee het zo te doen, ziet er goed uit voor mijn gevoel :rolleyes:

Thx!

Telkens met ongeveer 10% van 1RM ophogen volgens een template, dus zo gedaan :) Zo trap ik ook niet in mijn valkuil om te kleine stapjes naar 1RM te bouwen en dan al teveel energie verbruikt te hebben.

Thx!

Telkens met ongeveer 10% van 1RM ophogen volgens een template, dus zo gedaan :) Zo trap ik ook niet in mijn valkuil om te kleine stapjes naar 1RM te bouwen en dan al teveel energie verbruikt te hebben.

Nee idd, zat zelf te kijken of je er eentje kan weglaten maar dan worden het te grote stappen :o

En ik zie de template in karma ja :p

innnnnnn :D

Terug
Naar boven