- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
wou dat ik zo vroeg begonnen was

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

STEENen kunnen cker wel reppen!!1!!1!
![]()

precies wat ik denk als ik die manes van 14-15 hier zie trainen..
en dat zegt trouwens wel wat over mijn sportschool 
maar niet liften, dus rep je niet want je rapt, omdat je niet kan reppen.
ojoow gedist

Wat ik waarschijnlijk ga doen bij squats om het weer op te bouwen;
Na meten en schatten denk ik dat ik op 13% zit, en eerder richting de 12% dan de 14%. Op trainingsdagen dan +300kcal en rustdagen op onderhoud. Zodra ik de 15% hit (of op gevoel later/eerder) weer een cut. Liefst dus max. een kilo per maand aankomen.
Wel weer gesquat, en de enige pijntjes waren glutekramp, maar geen hipflexor grapjes
Omdat ik niet zoveel tijd had een kortere training, minder rust, en minder oefeningen.
Sowieso had ik vandaag moeite met diepte, kwam wel onder parallel maar het koste zeker moeite.
Mezelf weten te beheersen om niet door te stomen naar de 50kg, die komt de volgende keer.

Dinsdag en donderdag/vrijdag wil ik eigenlijk wat PR's zetten, even kijken hoe ik het ga plannen 
Lekker pr's zwerfkei, doet ie goedCut resultaten klinken ook prima, zitten momenteel op zelfde bw, what happened
![]()

Bedankt DeJongeEen! Jij was een paar dagen terug alweer begonnen met creatine toch? En waarschijnlijk is jouw gewicht meer verandert dan de mijne![]()
Woog vanochtend 80,6
Terwijl vorige week 81,5 (weliswaar net na vakantie) en nu al paar dagen bezig met creatine kuur. De cut hoeft dus niet eens zo lang te duren 
Goed avondeten main.
Aii overhead sqiat. De ultimate squat. Bekend met oly lifts?
Om zo toch nog wat extra stabiliteit af te dwingen en moeilijkheidsgraad erin te brengen dus. Oly lifts weleens gezien op EuroSport/YouTube ja. Lijkt me wel tof om een keer te combineren met een plyometric workout 
Weer lekker geskwat, compleet zonder pijntjes. Grootste moeite vandaag was me inhouden voor woensdag en vrijdag, waar ik PR's wil maken voor DL, Bench, Optrekken en OHP 
Aangezien ik niet na dit volume nog verwachtte om makkelijk 140kg te trekken. Woendag zal ik dan ook filmen 
Volgende keer eerder die bidon weer vullen, stay hydrated brah
Lekker heftig reageren op creatine. Niet helemaal eerlijke weging omdat dit met volle maag was.Nette training! Lekkere pull ups![]()
Verder qua deadlift is dat denk ik wel een goed idee het zo te doen, ziet er goed uit voor mijn gevoel![]()
Zo trap ik ook niet in mijn valkuil om te kleine stapjes naar 1RM te bouwen en dan al teveel energie verbruikt te hebben.Thx!
Telkens met ongeveer 10% van 1RM ophogen volgens een template, dus zo gedaanZo trap ik ook niet in mijn valkuil om te kleine stapjes naar 1RM te bouwen en dan al teveel energie verbruikt te hebben.

Nee idd, zat zelf te kijken of je er eentje kan weglaten maar dan worden het te grote stappen
En ik zie de template in karma ja![]()

Is goed schema ja