Theyoungone
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 169
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hey steentje een vrouw in je log, vertel me je geheim, hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Groetjes
negeren en zeker niet aaien/voeren dan gaan ze vanzelf weg

*tromgeroffel*
En fijn dat ik zo'n warm welkom krijg..![]()
Raar fenomeen toch ook, vrouwen in een log

Je kan nog een stuk meer naar achter hangen en spanning zetten volgens mij, als je het gevoel hebt dat je achterover zou donderen als je de bar loslaat dan doe je het goed. Je moet bewust jezelf in positie 'trekken' aan de bar voordat je begint, niet gewoon bukken en trekken. Dan schieten je heupen wss ook een stuk minder omhoog aan het begin, dat is meestal een gevolg van niet genoeg spanning in de startpositie.
en blijf weg

Verloor idd spanning, word aan gewerktLaatste 2 waren duidelijk iets te zwaar, maar kracht zit er wel in![]()

Je kan nog een stuk meer naar achter hangen en spanning zetten volgens mij, als je het gevoel hebt dat je achterover zou donderen als je de bar loslaat dan doe je het goed. Je moet bewust jezelf in positie 'trekken' aan de bar voordat je begint, niet gewoon bukken en trekken. Dan schieten je heupen wss ook een stuk minder omhoog aan het begin, dat is meestal een gevolg van niet genoeg spanning in de startpositie.
Spanning is idd een probleem bij hogere weights, en komt idd grotendeels door slechte startpositie. Na de vakantie weer opbouwen, ik weet nu iig waar ik sta 
Ik zou tijdens de lift niet in de spiegel (opzij) kijken als ik jou was.
Voor de rest prima PR