Fitness Seller

SteenSteen's krachtlog

• Topic Starter Topic Starter
steen gaat hard, steen gaat lekker
:D Houden zo

zal het PUA topic in de gaten houden..
Muh aesthetics en muh smooth talk zullen hun best doen :p
Inb4 mos op m’n onbeschermde obelisk :(

Klinkt goed zo ja, en hou de rust in spanje, wil nog wel enige tegenstand hebben daarna qua kracht en lichaam ;)

Owen "The Bulk" Owen zal je stoppen! :roflol:

Hierna gewoon weer hard goan, beeld je nou niets in maat :D

Nu slapen, vannacht vliegen. Ff kijken hoe het zit met internet in Spanje of ik nog kom reageren :)

Pff dacht ik met mijn 72,5 kg pr bench je voorbij te zijn of bijna . kom je met die 75 :fuu: Fijne vakantie man waar zit je in spain? , cut zal goed gaan daar :rolleyes:

:D Houden zo

Muh aesthetics en muh smooth talk zullen hun best doen :p
Inb4 mos op m’n onbeschermde obelisk :(

Owen "The Bulk" Owen zal je stoppen! :roflol:

Hierna gewoon weer hard goan, beeld je nou niets in maat :D

Nu slapen, vannacht vliegen. Ff kijken hoe het zit met internet in Spanje of ik nog kom reageren :)

Hahaha die owen ja, ga hem hard voorbij man :cool:

Komt goed, samen naar de 85 kg 10% volgend jaar zou ik zeggen :rolleyes:

Veel plezier in spanje ;)

hallo

Samenvatting Bleeeens:
- 1 nacht doorgehaald voor vliegen, toen die avond meteen kroegentocht :) Was erg leuk
- Dag daarna Lloret ingedoken, weer stevig gedjenst :D
- Dag 3 was uitbaggeren, mijn dirk kuiten waren helemaal verkrampt :( Kon amper lopen
- Dag 4 Drankspel + Polska @ discotheek :D
- Dag 5 was knudde, ziek. Weer was bewolkt, ook niet lekker
- Dag 6 was ook bestwel knudde, nog steeds niet lekker maar kon wel weer dingen doen. Veel regen.
- Dag 7 Lekkor naar Waterworld :o Zelden zo hard geregend. 4 uur lang in de jacuzzi gezeten en weer terug naar de tent gegaan, daar nog wat gedronken.

Weinig PUA gains overigens, 99% daar was te achterlijk om te poepen en de vocabulaire van de gemiddelde campinggast bestond uit "Kanker" en "Drank" :o

Ook nog even de kcals van een gemiddeld dagje :o

UlME8yL.png

Vetten zaten blijkbaar wel goed though :roflol:
Eens maar nooit weer :o Leuke ervaring, ik ben erachter gekomen dat ik dansen bestwel leuk vind :) Maar de dag erna is zo klote dat ik het niet waard vind. Ook nooit meer in een kuttent :o

Morgen weer lekker trainen :D Even kijken hoe het gaat, maar als het allemaal goed loopt dan gaat het ongeveer zo;
Squat 5x5x70kg
Bench 5x5x50kg
BOR 5x5x50kg
Barbell Shrugs ?x?x? Nevor gedaan
Tricep extensions ?x?x? Lang gelee, misschien dips in de plaats van.
Chin-ups 3x6-8
Hyperextensions 2x10x?
Hanging leg raises, planks, rollouts
Beetje last van elleboog van armpje drukkeren op vakantie, zie wel hoe het gaat. Ook nog snotverkouden :o

Klinkt goed allemaal :) Denk alleen dat je de kcals van je avondeten verkeerd inschat, zal wel wat meer zijn :P Beterschap en trainze morgen ;)

Die smileys doe nu ik terugkijk :o

Welkom terug zuiplap :D ! train ze

Klinkt goed allemaal :) Denk alleen dat je de kcals van je avondeten verkeerd inschat, zal wel wat meer zijn :P Beterschap en trainze morgen ;)
Ja denk het ook :o Ben benieuwd op welk gewicht ik zit :)

lmao I can relate

welkom terug steen

Heb je toevallig ook een hekel aan reizen? Ik ben blijkbaar vliegziek, bootziek, en busziek :o

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

Welkom terug zuiplap :D ! train ze

Aye m8, deze week heb ik meer gedronken dan in de rest van het jaar bij elkaar ;) Ook de rest van het jaar zullen wss maar een paar biertjes worden.

hallo

Samenvatting Bleeeens:
- 1 nacht doorgehaald voor vliegen, toen die avond meteen kroegentocht :) Was erg leuk
- Dag daarna Lloret ingedoken, weer stevig gedjenst :D
- Dag 3 was uitbaggeren, mijn dirk kuiten waren helemaal verkrampt :( Kon amper lopen
- Dag 4 Drankspel + Polska @ discotheek :D
- Dag 5 was knudde, ziek. Weer was bewolkt, ook niet lekker
- Dag 6 was ook bestwel knudde, nog steeds niet lekker maar kon wel weer dingen doen. Veel regen.
- Dag 7 Lekkor naar Waterworld :o Zelden zo hard geregend. 4 uur lang in de jacuzzi gezeten en weer terug naar de tent gegaan, daar nog wat gedronken.

Weinig PUA gains overigens, 99% daar was te achterlijk om te poepen en de vocabulaire van de gemiddelde campinggast bestond uit "Kanker" en "Drank" :o

Welkom terug iig, op kutweer na heb je hier weinig gemist ;)

welkom terug rockrock. nu weer aan de bak!

daten?

Laat maar zitten, heb koorts :o Ook verlies ik elk kwartier een liter aan vocht door snot en shitstorm, het hoesten helpt ook niet echt.

Nu dus met thee en een paracetamol bijkomen. Verwacht morgen wel weer te kunnen trainen :)

Laat maar zitten, heb koorts :o Ook verlies ik elk kwartier een liter aan vocht door snot en shitstorm, het hoesten helpt ook niet echt. Nu dus met thee en een paracetamol bijkomen. Verwacht morgen wel weer te kunnen trainen :)

neem tijd voor je herstel. Probeer veel te eten en vitamine pillen etc. Liften kost alleen maar nog meer energie om te herstellen, dus wacht daar mee tot je echt beter bent

neem tijd voor je herstel. Probeer veel te eten en vitamine pillen etc. Liften kost alleen maar nog meer energie om te herstellen, dus wacht daar mee tot je echt beter bent

Even kijken hoe ik me morgen voel, paracetamol helpt namelijk wel goed nu :)

vitaminepil en stevige shake al binnen, safe the gains

Terug
Naar boven