XXL Nutrition

SteenSteen's krachtlog

• Topic Starter Topic Starter
Lange roestige training, maar het schema voelt goed aan :)

Warmup met fiets en foamrollert
Squat
10x20kg
5x30kg
5x40kg Voelde niet eens licht bij knieën :o
5x50kg
5x60kg Eindelijk warm, ging lekker
5x5x70kg Ging hard
Wel weer echt wennen.. Zit nog zeker 35kg onder wat ik eerst kon met 5x5.

Barbell row eerst deze want bench was bezet
10x20kg
5x40kg
5x5x50kg Snoeihard, easy
Kan hier nog wel een poos ophogen schat ik. Ging strict, vol strekken en voelde lekker :)

Bench alles weer inclusief 1-3 seconden pause
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x5x50kg
Nou die gingen niet eens van harte :o

Barbell Shrugs eerste keer?
8x40kg
8x50kg
8x60kg
Ging easy, moet nog wel even kijken waar ik op moet letten.

Skullcrushers
Ez-bar+10kg x 8
Ez-bar+20kg x 8
Ez-bar+20kg x 8 > dicht tegen falen aan
Als ik me niet vergis moet je nog ongeveer 2 reps in de tank hebben, en dat had ik nu bij de laatste set niet. Volgende keer dus maar 15kg doen ipv 20kg.

Chin-ups
8x bw
7x bw
7x bw
Doel is 5-8 reps, dus als ik alles 8x kan dan ga ik gewicht bijvoegen. Eerste set ging erg hard, de andere twee wat minder.

Hyperextensions with plate
10x +10kg
10x +10kg
Had hamstringkramp na squats, ging dus niet echt top. Verder voelde alles wel goed, dus ok

Buikspieren
Wat cable crunches
Een aantal leg raises
Nog wat side planks

Gewicht @ 81.5kg :) Not bad, nu ook weer starten met creatine.

Geen pijntjes meer bij de squat dus?
Nice! :D

lol uwot m8? DIt ales in 1 training? :o

goed volume broeder

Lekkere tren koning ecto, en wat betreft goede klantenservice van angel's, i can confirm :roflol:

Geen pijntjes meer bij de squat dus?
Nice! :D
Merkte voor de vakantie nog wel dat die rechterheup een zwakke plek was, nu nergens last van :) Alleen knieën dus in het begin, maar wat wil je dan ook als je een week lang alleen maar djenst of op bed ligt :o

lol uwot m8? DIt ales in 1 training? :o

goed volume broeder
Was er ook zeker 2 uur mee bezig, want ik ging weer met 2 vrienden dus nogal veel gepraat. Als ik alleen ben denk ik dat ik er ongeveer 1 uur en 45 minuten mee bezig ben.

Lekkere tren koning ecto, en wat betreft goede klantenservice van angel's, i can confirm :roflol:

Hee :mad: Is dat trouwens sarcasme over die klantenservice? :o

Was er ook zeker 2 uur mee bezig, want ik ging weer met 2 vrienden dus nogal veel gepraat. Als ik alleen ben denk ik dat ik er ongeveer 1 uur en 45 minuten mee bezig ben.

u wot m8? Dan lift je wel goed door. Ben meestal wel 45 minuten met een compound bezig. En dan 15 minuten per acessory..

u wot m8? Dan lift je wel goed door. Ben meestal wel 45 minuten met een compound bezig. En dan 15 minuten per acessory..
Alle opwarming doe ik in principe zonder rust. Snel schijven wisselen en door :rolleyes: Bij de compounds hangt het erg van mijn energiepeil af. Vaak zet ik als ik een werkset start een nieuw liedje op, en als ik weer wil gaan liften is dat liedje op 2/3. Pakweg 3 minuten rust dus. Zodra ik eindelijk weer goed kan skwatten (en dus ook meer warmup doe) dan worden de trainingen ook meteen langer.

Just kidding je hebt zelfde stats als ik zo ongeveer :p Ja is zwaar sarcasme, kut gym man :rolleyes:

i know right :p Jammer trouwens, leek me wel een gym met wat hardcore uitstraling. Volgend jaar ga ik toch een homegym opstarten, dus no worries :)

i know right :p Jammer trouwens, leek me wel een gym met wat hardcore uitstraling. Volgend jaar ga ik toch een homegym opstarten, dus no worries :)

Als het aan ali zou liggen dan zou izi een hardcore gym zijn :cool: Maarja ali is not in control jammer genoeg :mad::(

jammer van die squat man , heb hetzelfde vadaag 50 kg gedaan nog steeds last :o feelsbad ... Wel lekker volume jij !

Als het aan ali zou liggen dan zou izi een hardcore gym zijn :cool: Maarja ali is not in control jammer genoeg :mad::(
Die cardio/kickboxruimte inrichten voor strongman gedoe, f**k yeah :cool:

jammer van die squat man , heb hetzelfde vadaag 50 kg gedaan nog steeds last :o feelsbad ... Wel lekker volume jij !

Ik kom er wel :) Is weer wennen om weer wat gewicht op m'n rug te hebben. Benen kunnen het wel hendelen, moet alleen weer een beetje in de squatroutine komen ;)

Komen ook nog oefentherapeuten met een locatie :P Zitten ook bij jou, die met blauwe shirts dacht ik:rolleyes:

Precies, die heumeu's die zelf niet liften, en iedereen aan blessures helpen omdat ze niet weten hoe je een oefening moet doen :roflol:

Zijn srs een stel ter***lijers, veel succes met ze :o

Precies, die heumeu's die zelf niet liften, en iedereen aan blessures helpen omdat ze niet weten hoe je een oefening moet doen :roflol:

Zijn srs een stel ter***lijers, veel succes met ze :o

iedereen die niet lfit is idd per definitie een heaumeau

93.64 procent srs

Terug
Naar boven