De t*ring, Unstoppable geprobeerd en ik ging er echt heel stevig op

Focus was echt heel erg aanwezig, rust was niet nodig

Ondanks nog fikse spierpijn in triceps, en krampjes in kuiten en hamstrings toch nog een erg lekkere training neergezet. Gewichten nog in opbouw, maar het voelde erg lekker

Morgen gesprek bij de sportschool, ik had een klacht ingediend over het materiaal. Ik heb geëist dat er 1.25kg schijven komen, anders peer ik 'm naar een andere sportschool.
Lange warmingup van PT-nijmegen, was ook zeker nodig
Squat
10x20kg
5x40kg
5x60kg
5x70kg
5x5x80kg
Ging hard en lekker. Merk wel dat ik een behoorlijke buttwink heb, komt hopelijk door hamstringkrampjes en gaat weer weg. Volgende keer 90kg, dan hopelijk met 2.5kg verhogen als de schijven er zijn. Anders herhalen.
Deadlift
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x90kg
5x100kg
Ging hard. Merk wel dat het op dit gewicht srs lastig is jezelf naar achter te trekken, puur omdat het gewicht te laag is

Volgende keer naar 105kg.
OHP
10x20kg knak
5x30kg knak
5x5x35kg
Hard en weer lekker

Ik merk dat ik iets eerder met de ellebogen naar buiten moet, want anders knakken mijn schouders en dat zou niet goed zijn.
Barbell row 10% lichter dan workout A volgens schema
5x5x45kg
Ongeveer 30 seconden rust want te makkelijk.
Close grip bench press eerste keer
10x20kg wennen aan oefening
8x35kg
8x45kg
8x45kg
Die 45kg voelde prima aan. Als ik weer wat langer train, dan gaat de tricepspierpijn wel weg en kan dit zwaarder. Tot die tijd voelt die 45kg prima, 50kg zou ook goed lukken denk ik.
Chin-ups
8xbw
8xbw
6xbw
Aan rust lag het niet, armen waren gewoon op
Cable crunches
10x30kg
10x45kg
10x64kg
Dit gaat makkelijk
+ beide kanten sideplanks 30 seconden hold
Gewicht na bidon opdrinken @ 80.8kg, "The Return of the Ecto"

Doel is om maandelijks rustig 0.5-1kg te gainen tot de 91-93kg, vanuit daar recompen en misschien wel competen over een jaartje. Vrijdag weer A, zelfde weights want ik verwacht nog geen 1.25kg schijven