Fitness Seller

SteenSteen's krachtlog

• Topic Starter Topic Starter

Overenthousiast begonnen met cut, 4x pw krachttraining + 2x cardio. Lichte pijntjes genegeerd en dat escaleerde in een zeer pijnlijke hip flexor. Het was zo erg dat ik niet eens een bw squat kon maken zonder pijn :o

Trial by error zeg ik dan maar, hier leer ik weer van. Wel jammer, want squat ging toen net erg lekker en ik verwachtte toen nog wel wat op te kunnen hogen.

Goeie train weer neergezet man, gewoon lekker rustig aan gaan doen !

De t*ring, Unstoppable geprobeerd en ik ging er echt heel stevig op :o Focus was echt heel erg aanwezig, rust was niet nodig :o Ondanks nog fikse spierpijn in triceps, en krampjes in kuiten en hamstrings toch nog een erg lekkere training neergezet. Gewichten nog in opbouw, maar het voelde erg lekker :) Morgen gesprek bij de sportschool, ik had een klacht ingediend over het materiaal. Ik heb geëist dat er 1.25kg schijven komen, anders peer ik 'm naar een andere sportschool.

Lange warmingup van PT-nijmegen, was ook zeker nodig
Squat
10x20kg
5x40kg
5x60kg
5x70kg
5x5x80kg
Ging hard en lekker. Merk wel dat ik een behoorlijke buttwink heb, komt hopelijk door hamstringkrampjes en gaat weer weg. Volgende keer 90kg, dan hopelijk met 2.5kg verhogen als de schijven er zijn. Anders herhalen.

Deadlift
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x90kg
5x100kg
Ging hard. Merk wel dat het op dit gewicht srs lastig is jezelf naar achter te trekken, puur omdat het gewicht te laag is :o Volgende keer naar 105kg.

OHP
10x20kg knak
5x30kg knak
5x5x35kg
Hard en weer lekker :D Ik merk dat ik iets eerder met de ellebogen naar buiten moet, want anders knakken mijn schouders en dat zou niet goed zijn.

Barbell row 10% lichter dan workout A volgens schema
5x5x45kg
Ongeveer 30 seconden rust want te makkelijk.

Close grip bench press eerste keer
10x20kg wennen aan oefening
8x35kg
8x45kg
8x45kg
Die 45kg voelde prima aan. Als ik weer wat langer train, dan gaat de tricepspierpijn wel weg en kan dit zwaarder. Tot die tijd voelt die 45kg prima, 50kg zou ook goed lukken denk ik.

Chin-ups
8xbw
8xbw
6xbw
Aan rust lag het niet, armen waren gewoon op

Cable crunches
10x30kg
10x45kg
10x64kg
Dit gaat makkelijk
+ beide kanten sideplanks 30 seconden hold

Gewicht na bidon opdrinken @ 80.8kg, "The Return of the Ecto" :mad: Doel is om maandelijks rustig 0.5-1kg te gainen tot de 91-93kg, vanuit daar recompen en misschien wel competen over een jaartje. Vrijdag weer A, zelfde weights want ik verwacht nog geen 1.25kg schijven :(

De t*ring, Unstoppable geprobeerd en ik ging er echt heel stevig op :o Focus was echt heel erg aanwezig, rust was niet nodig :o Ondanks nog fikse spierpijn in triceps, en krampjes in kuiten en hamstrings toch nog een erg lekkere training neergezet. Gewichten nog in opbouw, maar het voelde erg lekker :) Morgen gesprek bij de sportschool, ik had een klacht ingediend over het materiaal. Ik heb geëist dat er 1.25kg schijven komen, anders peer ik 'm naar een andere sportschool.

Unstoppable is goeie drugs ja :D Gegarandeerd goeie tren
Close grip bench kan je ook als incline proberen, vind ik zelf nog veel lekkerder :)

Heb nu ook unstobable afwisselen met roid rage :D heb gelukkig geen crash van unstobable :)

Goeie train voor se rest, maar beter doe je de deadlift niet gelijk na de squat man beter die OHp er nog tussen !

Heb nu ook unstobable afwisselen met roid rage :D heb gelukkig geen crash van unstobable :)

Goeie train voor se rest, maar beter doe je de deadlift niet gelijk na de squat man beter die OHp er nog tussen !

OHP ertussen is wel slim ja, verder weer lekker opbouw traininkje ;) CGBP op incline proberen is ook goeie tip van boom (heeft ie van mij namelijk huehuehue)

OHP ertussen is wel slim ja, verder weer lekker opbouw traininkje ;) CGBP op incline proberen is ook goeie tip van boom (heeft ie van mij namelijk huehuehue)

Een CGBP op een incline ? Pin presses zijn ook heeel erg fijn, aangezien jullie nu ook een rsck krijgen/hebben.

Vind wel fijn om swuats voor deads te doen, hams zijn dan al iets warm heb ik het gevoel altijd..

Pics van je fysiek ben srs wel benieuwd eigenlijk :D prima squat alweer nu weer doorbouwen ;)

Unstoppable is goeie drugs ja :D Gegarandeerd goeie tren
Close grip bench kan je ook als incline proberen, vind ik zelf nog veel lekkerder :)
Gekke Unstoppable :o Moet even kijken over die incline, ik doe namelijk ook al OHP daarvoor en mijn schouders kunnen nooit zoveel hebben. Wel bedankt voor de tip :)

Bedankt! :) Nu merk ik nog niets van die squat ervoor, dus ik volg nu nog het schema.

goeroe de-jonge-een

Een CGBP op een incline ? Pin presses zijn ook heeel erg fijn, aangezien jullie nu ook een rsck krijgen/hebben.

Vind wel fijn om swuats voor deads te doen, hams zijn dan al iets warm heb ik het gevoel altijd..
Bij mij zijn er al 3 racks, ik train niet in dezelfde gym als TheYoungOne en DeNederlandseEik ;) Bedankt voor de tip, ik onthoud 'm!

In b4 copyright op oefeningen:

Ik had em van onze deadlift indiaan :D
:roflol:

Pics van je fysiek ben srs wel benieuwd eigenlijk :D prima squat alweer nu weer doorbouwen ;)
In november ga ik een speciaal motivatie/fotologje openen omdat ik dan 1 jaar bezig ben met serieuze schema's :) Pepper your angus, komen ook foto's in van voor die Nuss-bar operatie dus de ecto was echt

In november ga ik een speciaal motivatie/fotologje openen omdat ik dan 1 jaar bezig ben met serieuze schema's :) Pepper your angus, komen ook foto's in van voor die Nuss-bar operatie dus de ecto was echt

I'm scared :eek:

En beter neem je die racks mee naar onze gym en blijf je weg uit die commerciele flat

I'm scared :eek:

En beter neem je die racks mee naar onze gym en blijf je weg uit die commerciele flat

Heb zelfs nog een foto van 12 jaar oude Steen die de gym bezoekt :roflol: (lees: 10 minuten crosstrainert, wat rondcheat met apparaten en afsluit met 4kg dombels)

brb squatrack aanpassen zodat het als een yoke verplaatst kan worden en op m'n rug 2-3km rennen

hahahaha :roflol::roflol: ben benieuwd

Heb zelfs nog een foto van 12 jaar oude Steen die de gym bezoekt :roflol: (lees: 10 minuten crosstrainert, wat rondcheat met apparaten en afsluit met 4kg dombels)

brb squatrack aanpassen zodat het als een yoke verplaatst kan worden en op m'n rug 2-3km rennen

Zou je srs helpen dan met verplaatsen

srs

Woej 1.25kg schijven af kunnen dwingen bij de sportschool.

Nog wel cool story gehoord waarom 2.5kg ophogen geen nut zou hebben met het oog op hypertrophy, zou komen van die nare manlet PT die iedereen aan blessures helpt :o

Want iedereen traint op hypertrofie :o

Want iedereen traint op hypertrofie :o
Omdat ik squat en deadlift sta ik sws al bekend als nare powerlifter :o

Ik verwacht de schijven op z'n vroegst pas volgend weekend, wat zal ik nu doen met het schema? Officieel moet ik morgen bij elke lift 2.5kg toevoegen, en aankomende woensdag weer. Ik dacht aan een paar dingen:
1. Dan maar even niet ophogen, deze gewichten aanhouden
2. Rep meer doen, dus 5x6
3. 5kg ophogen morgen, woensdag niet
4. Woensdag 5kg ophogen, morgen dus niet

Zie graag jullie kijk hierop :) Zal vast weinig uitmaken, maar toch.

Zou of niks ophogen , of woensdag 5 kg ophogen wat wel veel is ;) Zo zou ik het doen tenminste

Optie 4 is beste denk ik, kom je in 1e week toch nog goed uit qua verhogen van gewichten :)

Terug
Naar boven