Zou of niks ophogen , of woensdag 5 kg ophogen wat wel veel is

Zo zou ik het doen tenminste
Optie 4 is beste denk ik, kom je in 1e week toch nog goed uit qua verhogen van gewichten
Dit, je programma zo veel mogelijk volgen is vaak het best.
Lekkor geen van allen gedaan

Bij squat ipv naar 90kg eerst 85kg gedaan, volgende keer 90kg. Bij Bench en BOR 6 sets gedaan ipv 5.
In
Niet gek dat je zo hard ging op Unstoppable... zitten verboden middelen in he
Verder, zie dat je ook stronglifts volgt, hoe doe jij de BOR? Vanaf de grond of doe jij eerst zeg maar de ''deadlift'' positie -> naar voren en daarna de oefening? Ik vroeg me af wat precies in het schema hoort van stronglifts aangezien er veel verschillende uitvoeringen zijn. Ook als ik op youtube kijk of iets dergelijks.
Welkom

Nu weer genomen, maar niets bijzonders. In ieder geval niet moe/suf, wat mooi is want ik ben nog niet helemaal fit qua verkoudheid enzo.
Qua BOR doe ik eigenlijk dit;
https://www.youtube.com/watch?v=2hbnw_wJ5-0
Training van vanmiddag:
Ging goed, volgende keer wel beter opwarmen bij squat.
Weer lange warming up van PT-nijmegen
Squat
10x20kg
5x40kg
5x60kg
5x70kg meh knie/heup voelde niet helemaal goed
5x5x85kg
Bij set 3 zou ik besluiten of ik doorging of zou stoppen. Lekker doorgegaan, want set 3 voelde weer helemaal lekker

Set 4 en 5 gingen ook top, dus blij dat ik doorgegaan ben. Volgende keer iets meer warmup doen blijkbaar.
Bench
10x20kg tng
5x30kg tng
5x40kg paused
6x5x50kg alles paused
Ging een stuk beter dan de vorige keer.
Barbell row
10x20kg
5x40kg
6x5x50kg
Ging iets minder geweldig dan de vorige keer. Ging alsnog er goed tho.
Skullcrushers
8x Ez+10kg
8x Ez+15kg
8x Ez+15kg
Voelde prima, ver van falen af. 10kg maar ook niet gedaan, want triceps voelen nog niet top.
Chins
8x bw
8x bw
7x bw
Rep meer dan de vorige keer. Wilde die 8ste wel proberen maar de energie was gewoon weg
Hyperextensions
2x10kg > telefoon schoot richting m'n kruis en moest verliggen

10x10kg
10x10kg
Makkelijk
Cable crunches
10x50kg
10x64kg
10x64kg
Niet helemaal tevreden mee, ik denk dat ik deze ga vervangen met leg raises en planks. Voel ik zelf veel beter in abs.
Gewicht op 81.8kg, komt deels door zout eten. Zolang ik eind september maar gemiddeld rond de 82kg zit

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------
Nog een toevoeging:
In het weekend wil ik wat extra's doen om wat extra uitdaging te zoeken. Paar dingen die ik gepland heb;
- Powercleans
- Rotator cuff oefeningen
- Farmers met zware dumbbells
- Box/Jumpsquats als heup volledig hersteld is
- Extra corewerk
- + ?? Graag ideen!