MuscleMeat

SteenSteen's krachtlog

In

Niet gek dat je zo hard ging op Unstoppable... zitten verboden middelen in he :D

Verder, zie dat je ook stronglifts volgt, hoe doe jij de BOR? Vanaf de grond of doe jij eerst zeg maar de ''deadlift'' positie -> naar voren en daarna de oefening? Ik vroeg me af wat precies in het schema hoort van stronglifts aangezien er veel verschillende uitvoeringen zijn. Ook als ik op youtube kijk of iets dergelijks.

• Topic Starter Topic Starter
Zou of niks ophogen , of woensdag 5 kg ophogen wat wel veel is ;) Zo zou ik het doen tenminste
Optie 4 is beste denk ik, kom je in 1e week toch nog goed uit qua verhogen van gewichten :)
Dit, je programma zo veel mogelijk volgen is vaak het best.
Lekkor geen van allen gedaan :p Bij squat ipv naar 90kg eerst 85kg gedaan, volgende keer 90kg. Bij Bench en BOR 6 sets gedaan ipv 5.

In

Niet gek dat je zo hard ging op Unstoppable... zitten verboden middelen in he :D

Verder, zie dat je ook stronglifts volgt, hoe doe jij de BOR? Vanaf de grond of doe jij eerst zeg maar de ''deadlift'' positie -> naar voren en daarna de oefening? Ik vroeg me af wat precies in het schema hoort van stronglifts aangezien er veel verschillende uitvoeringen zijn. Ook als ik op youtube kijk of iets dergelijks.

Welkom :D Nu weer genomen, maar niets bijzonders. In ieder geval niet moe/suf, wat mooi is want ik ben nog niet helemaal fit qua verkoudheid enzo.

Qua BOR doe ik eigenlijk dit; https://www.youtube.com/watch?v=2hbnw_wJ5-0

Training van vanmiddag:

Ging goed, volgende keer wel beter opwarmen bij squat.

Weer lange warming up van PT-nijmegen
Squat
10x20kg
5x40kg
5x60kg
5x70kg meh knie/heup voelde niet helemaal goed
5x5x85kg
Bij set 3 zou ik besluiten of ik doorging of zou stoppen. Lekker doorgegaan, want set 3 voelde weer helemaal lekker :) Set 4 en 5 gingen ook top, dus blij dat ik doorgegaan ben. Volgende keer iets meer warmup doen blijkbaar.

Bench
10x20kg tng
5x30kg tng
5x40kg paused
6x5x50kg alles paused
Ging een stuk beter dan de vorige keer.

Barbell row
10x20kg
5x40kg
6x5x50kg
Ging iets minder geweldig dan de vorige keer. Ging alsnog er goed tho.

Skullcrushers
8x Ez+10kg
8x Ez+15kg
8x Ez+15kg
Voelde prima, ver van falen af. 10kg maar ook niet gedaan, want triceps voelen nog niet top.

Chins
8x bw
8x bw
7x bw
Rep meer dan de vorige keer. Wilde die 8ste wel proberen maar de energie was gewoon weg :o

Hyperextensions
2x10kg > telefoon schoot richting m'n kruis en moest verliggen :o
10x10kg
10x10kg
Makkelijk

Cable crunches
10x50kg
10x64kg
10x64kg
Niet helemaal tevreden mee, ik denk dat ik deze ga vervangen met leg raises en planks. Voel ik zelf veel beter in abs.

Gewicht op 81.8kg, komt deels door zout eten. Zolang ik eind september maar gemiddeld rond de 82kg zit :)

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

Nog een toevoeging:

In het weekend wil ik wat extra's doen om wat extra uitdaging te zoeken. Paar dingen die ik gepland heb;

- Powercleans
- Rotator cuff oefeningen
- Farmers met zware dumbbells
- Box/Jumpsquats als heup volledig hersteld is
- Extra corewerk
- + ?? Graag ideen!

hoe vaak train je dan per week als je extra erbij doet ?

Een paar deed ik er al ja, zal het gaan proberen ;) Thx voor de link

Leuk hoor al die dingetjes die je er bij wilt doen.

Maar lees dit is door: http://www.t-nation.com/training/maybe-all-you-need-is-lifting

Gelukkig heb ik een log :) Ik kan precies kijken en zelf aanvoelen waar ik goed van train. Daarom ben ik ook op chocomel voor de training gekomen. Dat die man lekkor traint zonder warmup vind ik erg leuk voor 'm, voor mij werkt dat niet. Als ik kort fiets voor de squat dan verzuur ik veel minder snel. Als ik stretch, dan kom ik veel makkelijker diep en krijg dan geen nare stretch in mijn heup. Sinds ik foamroll, heb ik zelden/nooit meer last van mijn rug. In plaats van blind staren naar leuke artikeltjes kijk ik liever naar wat ik zelf fijn vind en wat voor mij werkt, want dat is imo een betere strategie dan internettheorieën volgen.

Individual differences factor heavily into the discussion, and I'm by no means saying that you should avoid any of the previously-listed activities. Just as one example, Chris Beardsley recently reviewed the available research on foam rolling and concluded that it can indeed improve flexibility, performance, and recovery. This leads me to reconsider re-implementing it into my training.

Also, many people claim that stretching, conditioning, and foam rolling makes them feel better. I would never argue this, and if I felt that way, I'd be doing them too.

Just sayin'

Jij wat, niet luisteren naar ons en gewoon extra sets doen?! En wel om advies vragen... Ondankbaar zeg

Miss kan je ook nog clean & jerk / snatches toevoegen, beetje oly shit

Jij wat, niet luisteren naar ons en gewoon extra sets doen?! En wel om advies vragen... Ondankbaar zeg

Miss kan je ook nog clean & jerk / snatches toevoegen, beetje oly shit

Precies

Misschien dat ik rustig begin met wat overhead squats en powerclean into front squats ;) Wel een goeie voor over een tijdje.

Wat explosie en grip vandaag

Krachtig schoon
3x50kg
3x50kg
3x60kg
3x60kg
1x65kg + 1xFx65kg (reverse curl:o) + 2x65kg PR
3x65kg VPR
3xFx70kg :mad:
Toen maar een aantal keer agressief 70kg gedeadlift

Front squats
10x20kg
5x40kg
5x50kg
hee mijn heup doet weer een beetje zeer, en knie is ook niet 100%. LATEN WE VERHOGEN!!1!1!
4ScXsYk.gif
5x60kg
3x65kg
3x70kg
1x75kg PR
Moet mezelf toch echt weten te beheersen :o Voelt nu verder gewoon prima, maar het is gewoon stom om door te gaan met lichte pijntjes

Push press beetje inhouden want morgen weer ohp
10x20kg strict
5x35kg push
3x45kg push
3x45kg push
2x45kg strict + 2x45kg push
Ging niet geweldig eigenlijk

Rondrennen met 20kg kettlebells
3x rondrennen, niet gemeten

Superset leg raises + side bends met kettlebell 2x
10x leg raises
20kg kettlebell x 10

Barbell shrugs
8x50kg
8x60kg
8x70kg
8x60kg
Kan niet echt squeezen met 70kg, 60kg voelt beter

Gewoon rondhangen voor grip
37 seconden
32 seconden
11 seconden, zweethanden :o

Gewicht @ 81.1kg

Nice die pc en fsq man ! Zit ook te denken om pc te lerenn..

nice fsq , en voorzichtig eh met pijntjes ;)

zeg ik... :o

r*tard, je bent niet de enige die zich niet kan inhouden hoor :o

dat dere schoonmaak

netjes vermogen schoonmaaks en voorkant hurks en duw druks steensteensteen

Nice die pc en fsq man ! Zit ook te denken om pc te lerenn..
Is een leuke oefening ook voor mindset enzo :) Helemaal als je 3 maal op rij faalt op die 70 :o

nice fsq , en voorzichtig eh met pijntjes ;)

zeg ik... :o
we all gonna make it :(

r*tard, je bent niet de enige die zich niet kan inhouden hoor :o
Chromosoompje teveel heueheuehueheue

23c940e_1396363835_Het-is-een-kwestie-van-tijd-tot-we-Mr_-Proper-op-Grindr-tegenkomen__list-noup.jpg

netjes vermogen schoonmaaks en voorkant hurks en duw druks steensteensteen
wat is Nederlands toch een verdomd lelijke taal :roflol:

Vandaag ga ik wat experimenteren met box squats, heup is nog niet lekker en nu speelt ook mijn rechterknie op. Gelukkig totaal geen last van bij deads of andere oefeningen, maar wel jammer voor de squat :(

Mensen zijn ook niet gemaakt om te hurken

huh wat

Terug
Naar boven