AndroidHealthClinic

SteenSteen's krachtlog

• Topic Starter Topic Starter
Opzich wel goei training gehad, had beter kunnen zijn als ik vandaag goed gegeten had. Nu kcals bijwerken met tostis :)

"Box squats" was op een bankje, net boven par
10x20kg
5x40kg
5x50kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x90kg
5x95kg
5x100kg
5x105kg
Nergens last van dus lekker doorgebouwd :) Hoop woensdag wel weer gewoon te kunnen squatten. Nergens last van hebben is leuk, maar boven par.. :o

Deadlift
5x60kg
5x80kg
5x90kg
5x100kg
5x105kg
Volgende keer 60kg op 10 reps doen

OHP gewoon strict
10x20kg
5x30kg
6x5x35kg
Ging over het algemeen erg soepel. Vrijdag weer maar dan met 40kg 5x5

BOR 10% lichter dan bij A
10x20kg
6x5x45kg
Volgende keer ook weer 5kg erbij

CG bench press
8x40kg
3x8x50kg
Alleen laatste reps waren uitdagend

Chins eerste set straight bar curl, want optrekkerplek bezet
8x25kg oly bar, was niet licht
8x bw chin
8x bw chin

Rope crunches
10x64kg
10x leg raises
2x10x64kg

's Avonds weging op 81.5kg, komt natuurlijk deels door het nog weinig eten vandaag. Deze week weer even kcals tellen om een beetje een idee te krijgen wat ik binnen krijg, ik mik op 3300kcals.

Gewichten gaan lekker omhoog :) En vieze bro dat je bent met squats boven par :o

squats boven par , not even once . not srs mooi dat je geen last hebt man. Gwn zo doorgaan ;) !

Pijntje zal heus wel minderen in de loop van de tijd, nette trein verder!

Hoepsaflopsie 5kg verhoogd, en op squat ga ik nu elke keer tot daily comfort, want zo doe ik toch nog wat en ga ik niets forceren omdat ik die reps wil halen.

Wat fietsen en foamrollen
Squat
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x50kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg
Komt vanzelf wel weer..

Bench
15x20kg
5x30kg
5x40kg
3x50kg
5x5x55kg paused
Ging goed

Barbell row
10x20kg
5x30kg
5x40kg
1x50kg
5/6 x5x55kg > sets niet bijgehouden :o
Kon beter

Tricep pushdown eerste keer in tijden
Veel sets x 8 reps x oplopend gewicht
Meeste was geloof ik 2x8x50kg oid

Chins bw
8x
8x
6x
waarom voel ik chest bij chins :o

Barbell shrugs
8x50kg
8x60kg
8x60kg
Voelde lekker

Side bends + hanging leg raises + cable crunches

Gewicht 81.7kg, doel was eind september net boven de 82kg.

Lekker volume , hahaha die sets niet bijhouden heb ik zovaak ... :o begin set denk ik ik hou goed bij 2/3 sets later was ik nou bij 3 of 4 :D Gewicht gaat prima toch gwn rustig aan komende maand ;)

Lekkere tren weer, en chins is een pull he, geen push :P

Lekker volume , hahaha die sets niet bijhouden heb ik zovaak ... :o begin set denk ik ik hou goed bij 2/3 sets later was ik nou bij 3 of 4 :D Gewicht gaat prima toch gwn rustig aan komende maand ;)
Van 3x5 naar 5x5, helemaal in de war!!1!

Zal gewoon moeten accepteren dat ik de aankomende 2 maanden nog niet op PR niveau zal squatten, het is niet anders

Lekkere tren weer, en chins is een pull he, geen push :P
Thx :) Mezelf naar beneden drukken op chins, voor extra extra mosselactivatie :roflol:

Vanochtend bij opstaan pijnlijk kneuzig gevoel in mijn hele rechterschouder, alsof die uit de kom was gegaan, maar dan een beetje.. Gaat nu weer prima, maar voelt nog niet echt lekker. Morgen uiteraard wel weer gewoon trainen, eventueel weer aangepast.

Gewrichten waar een 75-jarige nog niet mee zou willen ruilen :o

Hey zag dat je last heb van je hip flexor. Ik heb dat lange tijd gehad en wat bij mij heel goed geholpen heeft is structureel stretchen.

Hip flexor stretch varianten meerdere keren per week. Quads, glutes. En geloof het of niet, foamrollen. Je hip flexors foamrollen is erg "lekker", net als de rest van je LB. Misschien heb je het al geprobeerd negeer dan het bericht ;)

Het is saai maar ik kon nog geen bw squat zonder pijn en squat nu makkelijk onder par zonder iets van gevoel op plekken waar het niet hoort en ik dacht ooit dat het uitzichtloos was.

Hey zag dat je last heb van je hip flexor. Ik heb dat lange tijd gehad en wat bij mij heel goed geholpen heeft is structureel stretchen.

Hip flexor stretch varianten meerdere keren per week. Quads, glutes. En geloof het of niet, foamrollen. Je hip flexors foamrollen is erg "lekker", net als de rest van je LB. Misschien heb je het al geprobeerd negeer dan het bericht ;)

Het is saai maar ik kon nog geen bw squat zonder pijn en squat nu makkelijk onder par zonder iets van gevoel op plekken waar het niet hoort en ik dacht ooit dat het uitzichtloos was.

Bedankt voor je bericht man, ik apprecieer het echt! :) Fijn iig dat het bij jou helemaal opgelost is, dan moet het bij mij ook goed op te lossen zijn :)

Zelf ervaar ik het foamrollen van die hipflexor juist als zeer pijnlijk, en eigenlijk dacht ik er ook vanaf te zijn, tot het dus weer afgelopen week opspeelde. Uiteraard blijven rollen en stretchen, de vorige keer hielp het ook. Grootste vijand is nu mijn ego.

Today was a great day

Geen kniepijn, en pas bij de 90kg squat een beetje heuppijntjes. Bij het optillen van de bidon deed die schouderpees zeer. Vervolgens ga ik OHP doen, nergens last van, en na de derde set leek de pijn compleet over :D Pees zal nog een beetje gevoelig zijn, maar echt heel blij dat het nu al voor 95% over is.

Fietsen+foamroll+stretch voor heup
Squat
10x20kg
10x30kg
5x40kg
5x50kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x90kg
Ging behoorlijk soepeltjes, goed onder parallel ook. Alleen de 90kg voelde wat gevoelig bij de hipflexor, toen meteen gestopt. Dit principe houd ik nog een weekje of 2 aan, en dan weer vanaf 70kg 5x5 opbouwen met 5kg ophogen tot de 90kg.

Deadlift deadstop, zoals altijd
10x60kg
7x80kg
5x90kg
5x100kg
5x110kg
Moest bij de 110kg wel 2x opnieuw staan, maar ging verder erg soepel. Bij Deadlift blijf ik gewoon met 5kg ophogen (en eventueel verlagen,), want 2.5kg is niet merkbaar denk ik :o

Opwarmen met lichte dombels
OHP
10x20kg
5x30kg
5x35kg
5x5x40kg
Woej :D Na de derde set voelde mijn schouders soepeler dan ooit, en pees voelde weer helemaal oké.

Barbell row 10% lichter dan A, want workout B
10x20kg
5x5x50kg
Volgende keer iets breder pakken, als ik smal pak dan voel ik mijn schouders een beetje.

CG bench press
10x20kg
8x30kg
8x40kg
3x8x50kg
Makkelijker dat ik dacht. Normaalgesproken zou ik minder opwarming pakken, maar ik wilde voorzichtig doen met mijn schouder. Nergens last van, dus gewoon 50kg gepakt en die ging goed :)

Chinup
3x8xbw
Woej, ik mag verhogen. Word dus een 8kg kettlebell om mijn voet hangen :o Als ik maar minimaal 5 haal voor 3 setjes.

Leg raises
3x10

Gewicht @82.2kg, is een avondweging dus niet echt eerlijk. Ook weer een boze mail gestuurd naar mijn sportschool, ik heb namelijk niets meer gehoord van die 1.25kg schijven :o

Vandaag geen training, al had ik wel graag gewild :o Thuis met lichte dombels wat schouderoefeningen, en een beetje rekken voor heup. Morgen weer workout A, omdat ik waarschijnlijk nog niet met 2.5kg op kan hogen plak ik er weer een extra setje aan. Ook deze week weer creatine, ik mik op de 83kg.

Gaintastische week iedereen :)

Prima training nog trouwens ;) ! blijf wel voorzichtig man en laat de gains komen :D
zeg ik :o

Dikke train ondanks je verwachte pijntjes :D En stop met meer wegen dan mij, kl***zak

hoevaak dl je per week? als je ten minste 2x per week dl zou ik gewoon met 2,5 kg per keer verhogen. (doe ik niet, maar dat terzijde)

Terug
Naar boven