XXL Nutrition

SteenSteen's krachtlog

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag netjes weer alles gehaald :) Wel voorzichtig telkens begonnen vanwege dere schoudertjes, en een soort kramp in rechterlat kwam er ook bij :o Desondanks redelijk getraind. Ook mail gehad dat de 1.25kg schijven besteld zijn, dus die verwacht ik ook binnen een week :D

Squat
20x20kg > 10xhigh+10xlow
5x30kg
5x40kg
5x50kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg
Voelde minder great. Ook geen lange warmingup met foamrollen enzo, wel wat statisch rekken. Statisch rekken ga ik nu gewoon thuis doen en wel de foamrolls voor de training, voelt wel echt beter.

Bench
20x20kg
8x30kg
5x40kg
1x50kg
6x5x55kg paused > setje meer want moet eigenlijk 57.5
Ging behoorlijk :) Ik denk dat ik de vorige keer bij bench een keer focus verloor en een beetje teveel naar buiten flarede met ellebogen. Dat in combinatie met gierige schouders heeft weer geleid tot schouderpijntjes :o Nu gewoon weer extreem gefocust dat form goed is. Hele setup en spanning etc is goed behalve die flare, dus daar goed op letten. Volgende keer 60kg volgens de planning, misschien dat het 57.5kg word als die beschikbaar zijn.

Barbell row
10x20kg
5x40kg
6x5x55kg
Ondanks breed vastpakken voelde ik het nog een beetje in mijn schouders, not it mane

Barbell shrugs
3x8x60kg
Ezpz

Rope pushdowns
8x44kg
8x40kg
8x36kg
Ander handvat dan de vorige keer, voelde echt een stuk zwaarder

Chinups half chin / half hammer, ander apparaat en handvat is schuin
2xbw + 5xbw+8kg
5xbw+8kg
4.5xbw+8kg
Lieve lats, stop met krampen :( Voelde het uithangen een beetje bij nussbarslotje, weer not it mane

Buikspieren

Gewicht op 81.6kg, nu 2 dagen op de grote kuur aka creatine
tumblr_ml7rfyE5cN1rn8gxao2_1280.jpg

Thuis beetje rekken strekken en schouderoefeningen

Jij hebt wel weinig trainingen zonder pijntjes of ligt dat aan mij? :o

Wel lekker getreint weer :) Waarom niet bb shrugs naar 65 x doen als easy is? (70 was niet goed squeezen las ik maar 65 poging waard dan ?)

Jij hebt wel weinig trainingen zonder pijntjes of ligt dat aan mij? :o

Wel lekker getreint weer :) Waarom niet bb shrugs naar 65 x doen als easy is? (70 was niet goed squeezen las ik maar 65 poging waard dan ?)

Mijn gewrichten kopen? 2,99 per gewricht, 5 ekkies voor 2! :roflol:

Maar mss toch maar eens 1-2 weken rust of deload, elke keer dat ik focus verlies of mezelf iets te ver push gaat het goed mis :o Lifts gaan nu nog goed, zodra de 5x5’s falen ga ik de rust doorvoeren.

huilebalk

Ik ruil wel , kan niet veel minder zijn als die van mij :D prima train man ;) !

Probeer is wat meer magnesium binnen te krijgen.

Wat zou magnesium voor toegevoegde waarde hebben?

Sinds ik magnesium slik heb ik aanzienlijk minder kramp. Meestal ga ik na het squaten, banken. Waarbij ik eerder altijd kramp kreeg in mijn hamstrings, op het moment dat ik deze op spanning zette wanneer ik ging liggen.

Sinds ik magnesium slik heb ik hier geen last meer van.

Sinds ik magnesium slik heb ik aanzienlijk minder kramp. Meestal ga ik na het squaten, banken. Waarbij ik eerder altijd kramp kreeg in mijn hamstrings, op het moment dat ik deze op spanning zette wanneer ik ging liggen. Sinds ik magnesium slik heb ik hier geen last meer van.

+1

vaak last van kramp in mn heup/kuit. vooral savonds. tijdje terug magnesium citraat gekocht en helpt prima.

huh? Magnesium moet je niet eten hoor gekkie. Ik doe dat spul altijd op mn handen voor deadlifts enzo. Voor grip weet je, dat spul eet niemand hoor

haha gekkies hierboven, houden je gewoon voor het lapje!!!

huh? Magnesium moet je niet eten hoor gekkie. Ik doe dat spul altijd op mn handen voor deadlifts enzo. Voor grip weet je, dat spul eet niemand hoor haha gekkies hierboven, houden je gewoon voor het lapje!!!

ik ga altijd met mn gezicht in de magnesium bak hangen en dan blaas ik een keer heeeel hard.
nooit meer kramp!

huh? Magnesium moet je niet eten hoor gekkie. Ik doe dat spul altijd op mn handen voor deadlifts enzo. Voor grip weet je, dat spul eet niemand hoor

haha gekkies hierboven, houden je gewoon voor het lapje!!!

Sorry, fijn dat je me even op mijn fouten wijst meaantje.

Ik bedoel natuurlijk Magnesiumoxide.

Hopelijk heeft steen nog niet een pak met 8 blokken magnesium besteld.

Bedankt voor de tips. :) Ga ik zeker wat mee doen, t is zeker het proberen waard. Vandaag erg lekkere training gehad :D Voordat ik ging verwachtte ik niet erg veel omdat ik me nogal moe voelde, maar t ging juist lekker :)

3 minuutjes fietsen, wat rekken
Squat
10x20kg
5x30kg
5x50kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg
3x5x85kg
Voelde echt fijn weer te doen :)

Deadlift
8x60kg
5x80kg
5x100kg
3x110kg
5x115kg
Ging hard. Behoorlijk wat video's gekeken over deadlift en had er goede zin. Volgende keer weer even filmen voor mezelf. Zelf heb ik het idee dat het er technisch veel mooier uitziet dan eerst :)

OHP strict
10x20kg
5x30kg
5x5x40kg
5x45kg > even testen
Uitkijken dat ik niet te weinig rust pak, want dan word uitdrukken lastiger. Verder bij de 45kg was ik redelijk op, en het neigde een beetje naar een standing incline :o Letten op recht staan enzo.

Barbell Row 10% lichter dan A
6x5x50kg
Ging goed, geen schouderpijntjes

CG bench
10x30kg
3x8x50kg
Eerste 5 van elke set gaan erg hard, daarna wel wat lastiger.

Preacher Curls eerste set chin, voelde niet lekker dus lekkor curlen
8x bw chinup, lat deed een beetje zeer
8x36kg preacher
8x36kg
Eerste keer in een heeeeleee lange tijd dat ik dit weer deed, voelde gek :o

Cable crunches
3x15x64kg
Op hogere reps voel ik de buikspiertjes veel beter, blijf dit dus lekker doen.

Nu al een paar dagen aan die eckte creatine, nu 82.3kg voor het avondeten. Eind van de maand dus constant rond de 82.5kg :)

ha gaaains!

Gains everywhere, dikke training neer gezet en ook nog eens goede vooruitgang met bodyweight, lekker heur :thumbs:

alles voor de gains

Thx, voelde zeker fijn om te trainen met minimale pijntjes :o De afgelopen tijd zijn fijne trainingen zeldzamer dan pijnlijke trainingen, maar we komen er wel. Alleen moet ik wat geduld opbrengen :)
maxresdefault.jpg

Beetje gay weer dit

Terug
Naar boven