AndroidHealthClinic

SteenSteen's krachtlog

• Topic Starter Topic Starter
SteenSteens krachtlog ookwel DBB slowtalk meet :roflol: Keep it going

of alle klemmen stelen en erop doen, elke training een extra klem voor overload

volgende keer 100 reps met 60kg squat?

SteenSteens krachtlog ookwel DBB slowtalk meet :roflol: Keep it going

of alle klemmen stelen en erop doen, elke training een extra klem voor overload

Progressive klem overload

Inb4 slotje

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

volgende keer 100 reps met 60kg squat?

Denk dat niemand dat hier op dbb kan

Hoody dan misschien in zijn goeie ouwe tijden :trollface:

100x60 easy mits er geen tijd limiet op de set zit

Lekker getraind. Alleen ochtendshake op dus had niet superveel energie, dus vooral de laatste oefeningen voelde veel zwaarder dan ze zouden moeten :o

Fietsen en rollen + beetje schouders
Front squat
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x50kg
3x60kg
1x70kg
1x80kg PR
1x85kg PR
1x90kg PR oei zwaar
Tot de 90kg ging alles snel, die 90kg voelde ineens een stuk zwaarder.

Powercleans
5x3x60kg
Eerste set voelde naar zwaar, daarna ging t lekker :)

Deadstop pendlay rows
4x8x50kg
Was niet zwaar, maar moet nog even kijken hoe ik precies moet staan. Hamstring stretch doorstaan was het zwaarste van de oefening :o

Push press
8x30kg
5x40kg
3x50kg
Vonden pols en schouders niet tof. Wilde gelukkig toch niet veel doen, morgen 5x5x45kg op strict press.

Leg raises + Side bends
2 x (10x + 10x24kg elke kant)

Gewicht @ 82.1kg. Zag er vanochtend weer eens goed ecto uit in de spiegel, gotta love ribcage genetics :( Massa komt er wel aan, maar zie er srs gewoon 5-10kg lichter uit op UB door gekke ribben. Daarom liever iets sneller gainen dan dit, misschien dat ik er dan uit ga zien alsof ik lift

Goeie front squat man, respect! Trainen op een shakeje blijft pittig :) Push press kan een vip ticket voor snap city zijn met jouw pijntjes-verleden, maar hij is wel leuk om te doen haha

Goeie front squat man, respect! Trainen op een shakeje blijft pittig :) Push press kan een vip ticket voor snap city zijn met jouw pijntjes-verleden, maar hij is wel leuk om te doen haha

Bedankt eik :) Was wel een zware havermout olijfolie shake, ongeveer 800kcal. Toch na het achterover tikken een halfuur daarna al trainen is niet optimaal nee :p

Snap city met pushpress valt toch wel mee?

Lekkere fsq man ! nog even en je fsq meer dan je back squat :D

Lekkere fsq man ! nog even en je fsq meer dan je back squat :D

Dank jim :) Met 6x5x105kg zou ik theoretisch (als dit goed is) 0,85x0,8 ~ 0,7. 105/0,7 = 150kg moeten kunnen squatten :o Misschien dat 150kg wat optimistisch is, maar ik schat dat 130 of 140kg wel gelukt zou zijn. Nu weer rustig bouwen, met kerst hopelijk een stevige PR op squat. Net als op bench en dead, zou gaaf zijn als ik de 450kg total kan dan.

Bedankt eik :) Was wel een zware havermout olijfolie shake, ongeveer 800kcal. Toch na het achterover tikken een halfuur daarna al trainen is niet optimaal nee :p

Snap city met pushpress valt toch wel mee?

Haha dat is een maaltijd man, ik ging uit van een whey shake. Ja met goeie techniek valt het wel mee, maar heb wel eens mensen achterover zien vallen :P

450 total is een lekker doel :)

Haha dat is een maaltijd man, ik ging uit van een whey shake. Ja met goeie techniek valt het wel mee, maar heb wel eens mensen achterover zien vallen :P

450 total is een lekker doel :)

Ah zo ja :p Ik ben gelukkig behoorlijk stabiel, maar wel idd iets om op te letten :)

Als ik goed eet en geen blessures oploop (dus meteen stoppen bij pijntjes, blijven stretchen en goed opwarmen enzo) dan hoop ik wel zoiets te bereiken. Zal wss wel met belt worden, volgende maand ergens wil ik een belt kopen om daar al een beetje mee te oefenen :) Wil wel veel beltless blijven trainen, maar voor maxen is het wel fijn.

goeie frontsquats broeder!

Ah zo ja :p Ik ben gelukkig behoorlijk stabiel, maar wel idd iets om op te letten :)

Als ik goed eet en geen blessures oploop (dus meteen stoppen bij pijntjes, blijven stretchen en goed opwarmen enzo) dan hoop ik wel zoiets te bereiken. Zal wss wel met belt worden, volgende maand ergens wil ik een belt kopen om daar al een beetje mee te oefenen :) Wil wel veel beltless blijven trainen, maar voor maxen is het wel fijn.

Inzer forever lever belt is volgens ieder youtuber aan te raden. Zit dacht ik ook life time guarantee bij. Buy something right and you only have to buy it once :D Plus het ziet er bad ass uit met die clip

tjoek tjoek goeie trein

Fietsen en schouder warmup

Squat
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x50kg
5x60kg
5x70kg
3x5x80kg
20x60kg EPIC PR WOEE
Ok nu hou ik op met rare 20 reppers :o Wel erg tevreden, als ik heupen goed open dan voel ik mijn knien nu echt 0,0. Diepte is goed, heup voel ik erg weinig. Wel gemerkt dat ik slapper ben geworden op squats :(

Deadlift
10x60kg
5x80kg
3x100kg
1x110kg
5x120kg vPR op conv
Begint nu wel zwaar te worden, ook vergeten te filmen. Lockout word zwaar, dus zit waarschijnlijk weer te hoog met m'n heupen. Weet het niet totdat ik film :)

OHP
10x20kg
5x30kg
dombelwarmup
3x35kg
1x40kg
5x5x45kg PR
Eerste set dacht ik niet dat ik alles zou halen eigenlijk :o Zeker 4 minuten rust gepakt elke keer, meer dan normaal. Vijfde reps waren ook vuile grinders, zat ook echt niets meer in.

Barbell row 10 lager dan A
5x40kg
5(of6)x5x55kg
raak hier altijd de tel kwijt, zo moeilijk ook om tot 5 te tellen

CG benchpress
3x8x50kg
Eerste en derde set gingen hard, die hadden zwaarder gekund. Tweede set ging niet goed, weet niet waarom

Chinups
3x8xbw
Blijf ze ff BW doen, laatste set repout. Geen latpijn, hoezee

Leg raises
2x10

82.7kg BW na avondeten

Laatst bewerkt:
Pr's flying around and shit, all aboard the gain train :thumbs: Wat bedoel je met heupen openen qua squatten? Heb je miss filmpje daarover met tips? Kan nog wel eens handig zijn voor mij :o

Pr's flying around and shit, all aboard the gain train :thumbs: Wat bedoel je met heupen openen qua squatten? Heb je miss filmpje daarover met tips? Kan nog wel eens handig zijn voor mij :o

dat je de lift begint met je konr/heupen naar achteren te gooien sodat je ni3t met je knieën te ver naar voren komt

---------- Post added at 21:25 ---------- Previous post was at 21:24 ----------

goeie train ook voor ee rest neergezet

Terug
Naar boven