Theyoungone
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 169
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
0,25kg schijfjes u fokin wot m8
smeer de barbell dan gewoon in met een pot kwark ofzo.
![]()
kwark wtf?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
0,25kg schijfjes u fokin wot m8
smeer de barbell dan gewoon in met een pot kwark ofzo.
![]()
kwark wtf?SteenSteens krachtlog ookwel DBB slowtalk meetKeep it going
of alle klemmen stelen en erop doen, elke training een extra klem voor overload

Massa komt er wel aan, maar zie er srs gewoon 5-10kg lichter uit op UB door gekke ribben. Daarom liever iets sneller gainen dan dit, misschien dat ik er dan uit ga zien alsof ik liftGoeie front squat man, respect! Trainen op een shakeje blijft pittigPush press kan een vip ticket voor snap city zijn met jouw pijntjes-verleden, maar hij is wel leuk om te doen haha
Was wel een zware havermout olijfolie shake, ongeveer 800kcal. Toch na het achterover tikken een halfuur daarna al trainen is niet optimaal nee 
Lekkere fsq man ! nog even en je fsq meer dan je back squat![]()
Met 6x5x105kg zou ik theoretisch (als dit goed is) 0,85x0,8 ~ 0,7. 105/0,7 = 150kg moeten kunnen squatten
Misschien dat 150kg wat optimistisch is, maar ik schat dat 130 of 140kg wel gelukt zou zijn. Nu weer rustig bouwen, met kerst hopelijk een stevige PR op squat. Net als op bench en dead, zou gaaf zijn als ik de 450kg total kan dan.Bedankt eikWas wel een zware havermout olijfolie shake, ongeveer 800kcal. Toch na het achterover tikken een halfuur daarna al trainen is niet optimaal nee
Snap city met pushpress valt toch wel mee?

Haha dat is een maaltijd man, ik ging uit van een whey shake. Ja met goeie techniek valt het wel mee, maar heb wel eens mensen achterover zien vallen
450 total is een lekker doel![]()
Ik ben gelukkig behoorlijk stabiel, maar wel idd iets om op te letten 
Wil wel veel beltless blijven trainen, maar voor maxen is het wel fijn.Ah zo jaIk ben gelukkig behoorlijk stabiel, maar wel idd iets om op te letten
Als ik goed eet en geen blessures oploop (dus meteen stoppen bij pijntjes, blijven stretchen en goed opwarmen enzo) dan hoop ik wel zoiets te bereiken. Zal wss wel met belt worden, volgende maand ergens wil ik een belt kopen om daar al een beetje mee te oefenenWil wel veel beltless blijven trainen, maar voor maxen is het wel fijn.
Plus het ziet er bad ass uit met die clip
Wel erg tevreden, als ik heupen goed open dan voel ik mijn knien nu echt 0,0. Diepte is goed, heup voel ik erg weinig. Wel gemerkt dat ik slapper ben geworden op squats 

Zeker 4 minuten rust gepakt elke keer, meer dan normaal. Vijfde reps waren ook vuile grinders, zat ook echt niets meer in.Pr's flying around and shit, all aboard the gain trainWat bedoel je met heupen openen qua squatten? Heb je miss filmpje daarover met tips? Kan nog wel eens handig zijn voor mij
![]()