AndroidHealthClinic

SteenSteen's krachtlog

Bedankt Beest :)

Vervelende is vooral dat t me doet denken aan mijn ziekenhuisopname met de nussbaroperatie, toen ook erge rugkramp gehad. Dit is natuurlijk minder erg, maar nog steeds naar :(

ja kut gevoel om daar over terug te denken denk ik ja.. hij is er al uit toch?

straks haal je me in op bench :( en die deads gaan hard man laatste tijd ! gaintrain is on :D

• Topic Starter Topic Starter
ja kut gevoel om daar over terug te denken denk ik ja.. hij is er al uit toch?
Nope nog driekwart jaar :o Na examen is de operatie gepland, dan ook voor 2-4 weken rust.
straks haal je me in op bench :( en die deads gaan hard man laatste tijd ! gaintrain is on :D
Al sinds den beginne heb ik debiel veel moeite met bench, dus je hebt een goeie kans :p Tjoek tjoek mo’ fo’!

Huh wat

Wel echt goeie training, mooie deadlift, zieke OHP en verder ook lekkere cgbp :D Gewicht gaat ook goed :)

In benen dan he wijsneus :roflol:

Bedankt, lang leve progressie :D

Sterke OHP in verhouding met je benchpress. Thumbless squat als in suicide grip op benchpress? Op die manier thumbless?

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:00 ----------

Gebruik je een belt op squat/deads trouwens?

Sterke OHP in verhouding met je benchpress. Thumbless squat als in suicide grip op benchpress? Op die manier thumbless?

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:00 ----------

Gebruik je een belt op squat/deads trouwens?

Bedankt man :) Thumbless in van duim ook over de bar, handen alleen om de bar tegen mn rug te drukken en dus niet om het gewicht te ondersteunen. Beter voor polsen :)

Nu geen belt, ergens volgende maand ga ik die wel aanschaffen .

Random training van de goede vrede

Front Squat
10x20kg
8x30kg
4x10x40kg
Was niet zwaar, ging prima

Incline bench
10x20kg
8x30kg
4x10x40kg
Ging goed

Rack pulls
10x60kg
5x80kg
5x100kg
1x120kg
5x125kg > switchen van overhand naar mixed grip na tweede rep
Overhand grip was aanzienlijk zwaarder

Pepper your angus voor verhaal
Er was eens een SteenSteen die klaar was met zijn Rack pulls. Toen hij braaf alle schijven eraf ging halen, was hij even vergeten dat de stang weleens bestwel uit balans kan raken als je eerst alle schijven aan n kant eraf haalt. De stang schoof mooi met een flinke snelheid van het rack af, om vervolgens goed hard op de houten vloer te vallen. Mooie inkeping in de houten vloer is de aftermath. Zat gelukkig als een ekte autist in een andere hoek bij een verlaten rack, dus niemand heeft het gezien :o

Tl;dr : stang op de grond laten pompen, vloer beschadigd, niemand gezien

Pullups SS facepulls
4x6xbw pullups -- 4x10xgewicht facepulls

Morgen weer standaard training

yolo

Rack pulls zijn de shit :D Hetzelfde is me ooit overkomen tijdens het spitsuur van mondaychestday, bijna een manlet knock out door die stang :o

Rack pulls zijn de shit :D Hetzelfde is me ooit overkomen tijdens het spitsuur van mondaychestday, bijna een manlet knock out door die stang :o

Wanneer gaan wij keer zware rack pulls doen? :D Lijkt me wel leuk om x samen te doen :)

En goeie train steensteen, ik zal me slechte pun niet hier droppen :roflol:

oke toch wel
Geen probleem, kan gebeuren bij een dropset

cde71e4d6f0d7a43b05765cb7611f7d9.jpg

Jij met je 2 meter zag hem natuurlijk niet :o

Wanneer gaan wij keer zware rack pulls doen? :D Lijkt me wel leuk om x samen te doen :)

En goeie train steensteen, ik zal me slechte pun niet hier droppen :roflol:

oke toch wel
Geen probleem, kan gebeuren bij een dropset

reported :mad:

in voor rack pulls

Houten vloeren in een sportschool begrijp ik berhaupt niet ...

Dus yolo

hoe gaat het met de gains hier

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

waarom doe je rack pulls? en van welke hoogte?

:D

Houten vloeren in een sportschool begrijp ik berhaupt niet ...

Dus yolo
Sportschool z'n schuld :mad:

hoe gaat het met de gains hier
Kan nog lekkor ophogen :)

waarom doe je rack pulls? en van welke hoogte?
Zondag fundag :o Volgens template alleen maandag-woensdag-vrijdag, maar ik wil meer doen. Dus zondag wil ik ook :) Moet eigenlijk wel iets gestructureerder te werk gaan, ideeën?

Rack pulls zijn van kniehoogte

doe gewoon echte oefeningen inderdaad :p
zie boven

Welkom :D

Fietsen
Squats low bar thumbless, zoals ik nu blijf doen
10x20kg
5x40kg
5x50kg
5x60kg
5x5x75kg
Ging hard en makkelijk. Wel blijven de achterschouderspieren dit niet erg tof vinden

beetje opwarmen met lichte dombels
Bench
10x20kg
5x30kg
5x45kg
1x55kg
5x5x62.5kg paused PR
Vorige keer was niet paused dus dit is PR :) Erg tevreden over hoe die ging. Totaal geen last van schouder, al voelde chest wat sore na 3 setjes.. Triceps waren ook nog niet echt 100%, dus ik verwacht die 65kg ook te kunnen drukken als alles prima is :) Vrijdag vaak goeie dag, dus laat maar komen

Barbell row
10x20kg
5x50kg
5x5x65kg PR
Was zwaar, weinig rust. Laatste reps hebben al wel wat weg van shrugs :o Geen onderrugzwaai dus np.

Barbell shrugs
3x8x65kg

Chinups+triceps superset want weinig tijd
Geen hyperextensions en buikspieren want geen tijd

Gewicht @ 82.5kg :) Eind volgende maand tussen 83-84kg, dus loop goed op schema zo. Zijn wel middag/avondwegingen, netto zal ik wel rond de 80-81kg wegen.

waarom niet gewoon 's morgens wegen dan?

Koop gewoon een weegschaal man, zwerver.

Verder wel goeie tren, lekkere pr's ;)

Terug
Naar boven