Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

In de folder zag ik dat de kip 4 euro de kilo was bij de C1000, dus ik daar net vrolijk naartoe gewandeld, hoppa KIP OP. Kan niet beter deze dag, ik denk dat ik maar om 9 uur m'n bed in kruip en hopen dat morgen beter is
(jk.)
Het zal heel goed kunnen dat ik het niet haal en misschien in april al bij moet stellen, maar we gaan er vol voor en zien wel hoever we komen 

Volgende keer misschien 2x15? Of zou 3x10 slimmer zijn?

Echt, flink dikke onderarmen met uitgezette aders, zag er wel cool uit, maar trok na 2 minuten weer weg 
Buikspieren:
Schuine buikspieren ga ik pas weer doen als ik in de cut zit. Schuine buikspieren schijnen je "zwembandjes" alleen maar naar de zijkant te drukken waardoor je juist een dikke taille krijgt, zonder veel te accentueren. Wel gewoon de rechte buikspieren gedaan.
.
.Source? In de cut maak je geen spieren aan hé dus dan ziet dat er straks misschien niet uit.
Obliques gewoon trainen man, lijkt me vette onzin. Die zwembandjes haal je er wel weer van af.
Zou btw gewoon door blijven bulken @ april of je wilt ofc shredded erbij lopen in de zomer.
Goeie trenning! Probleem bij seated rows is dat de ROM meestal wat kleiner is (ligt er aan ofc wat je als handvat gebruikt).

Sverre zei:Source niet bij de hand, maar klopt idd dat je een bredere waist krijgt van grotere obliques (logisch ook).
Leuke log, ik volgsucces met je 2014-doelen, zijn reeel dus moet goedkomen!

Ik had ook niet echt hoge verwachtingen aangezien ik gister de eerste voetbaltraining had sinds een maand, ben dus wel tevreden.
Komt denk ik omdat de spanning eraf was en ik het meteen weer probeerde, kracht was er even uit. Toen minuutje gewacht en er nog 1 uitgepompt voor mijn zelfbeeld en maar naar de dips gewaggeld