Fitness Seller

SteenSteen's krachtlog

Succes! Nog iemand gevonden van me leefdtijd (:

• Topic Starter Topic Starter
Er komen snel meer, lijkt erop dat onze generatie toch niet zo zwak is als het lijkt :p

Vanavond voetbaltraining, morgen een A workout, zaterdag wedstrijd en dan zondag weer een B workout.

Net een maaltijd gemaakt;
200 gram rijst (Dit bleek veel meer te zijn dan ik dacht, is nog aardig wegstauwen :o)
Geraspte kaas
Blik sardientjes

Doe dit niet na, het is een zeer verdrietige combinatie en niet bepaald lekker.

Ik ga er van de week achter aan. Ik heb ze thuis wel, als ze ze daar zekerweten niet hebben ga ik zelf een tasje meenemen met schijven :clown:

Ik neem de schijven vanavond al voor de zekerheid mee, de Bench verhogen tot 52.5kg. Squat ga ik even rustig aan mee doen, morgen de eerste wedstrijd, gisteren actieve training gehad. Ez-bar doe ik 20kg aan beide kanten. Pullups 1 setje met 4,5kg beginnen, rest met 9kg. Desnoods maar een repje minder.

Gisteravond A:

Squat
5x40kg
5x60kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg
5x60kg
Ingehouden voor de wedstrijd, benen waren überhaupt redelijk moe.

Bench
8x20kg
5x30kg
5x40kg
5x50kg
5x45kg
5x45kg
21x30kg > Wedstrijdje met een leeftijdsgenoot, ik liet hem eerst en ging er toen lullig met 1 overheen :o Had er vast nog wel 5 of 6 gekund, maar ik spaarde mezelf. 50kg leek echt 10x zo zwaar als de 45kg. 50KG was echt kapotdrukken om bij de 5 te komen, terwijl ik bij de 45kg bij wijze van nog wel wat reps had kunnen doen..

Optrekken
5x4.5kg mee
5x9kg mee
5x9kg mee
3+1x9kg mee.
Weer eigenlijk te weinig rust tussendoor :/

BoR
5 x Ez-bar+ 15kg aan beide kanten
5 x Ez-bar+ 20kg aan beide kanten
5 x Ez-bar+ 20kg aan beide kanten
15x Ez-bar+ 10kg aan beide kanten
Ik had het idee dat ik de lats veel beter pakte als ik lager ging qua gewicht, met (te)veel gewicht pakte ik de traps teveel.

Toevoeging;
Weegschaal: 81,2kg
Voetbalwedstrijd net: Altijd al verdediger gestaan, spits gezet en binnen 5 minuten er 1 ingelegd :D Wel 4-1 verloren, wel van een hoger spelend team. Volgende week tegen een team die een klasse lager voetbalt, dan natuurlijk even goaltjesdief spelen.

geen rare blikken gekregen toen je die schijfjes bovenhaalde? :D

Gaat lekker man :thumb:

Gaat lekker ! ben zelf 14 dus nog een jong iemand die volgt hoor :D

zekers :D

Succes ik ga je volgen!

feeling old in here :(

Benen doen behoorlijk zeer, zeker de pezen bij de linkerknie. Morgen dus een zeer rustige squat, deadlift zal ook wel iets lager zijn. Dips even uitkijken, vorige keer last gehad van de symptomen van de "tennisarm". Overhead Press heeft geen excuus, ik ga dus met mijn eigen kleine rotschijfjes naar de sportschool, doe minimaal 1 set van 35kg, anders ga ik wel voor 33kg.

Ik kon zondag mijn knie niet eens buigen, laat staan naar de sportschool fietsen:mad:

Vanavond voetbal, morgen dan maar workout B.

Terug
Naar boven