- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voelde vandaag wel lekker aan, laag gewicht maar je weet mindmossel connectieSteen goes random, still gains everywhereLekkor gewicht man, moet maar eens meer gaan eten, wordt eens tijd dat ik jou voorbij knal op gewicht
![]()

je bent gewoon zwaarder dan ik geworden. Lekkere gains broeder!
pomp trainingen zijn wel lekker, maar je hebt er niet heel veel aanBeter gewoon door blijven bouwen
Pas als je te hard gaat even inhouden
Nu dus A/B maandag-woensdag-vrijdag. Ik ga nu nog lekker, maar wil wel dat zondag nog wat nuttigs doet ipv een beetje op gevoel rondlopen 
Voelde vandaag wel lekker aan, laag gewicht maar je weet mindmossel connectie
Dreamer bulk, komop bro je kan het
Overal olijfolie bijgooien en goed dirtyPas als je te hard gaat even inhouden
Vandaar ook dat ik over een maandje dit schema even om ga gooien, zodat ik normaal 4 dagen in de week kan trainenNu dus A/B maandag-woensdag-vrijdag. Ik ga nu nog lekker, maar wil wel dat zondag nog wat nuttigs doet ipv een beetje op gevoel rondlopen
![]()
Misschien wat oly lifts op zondag?
I take it
Ging wel goed. Nu met 2.5kg ophogen, dan zou ik (als alles goed gaat) over 2 weken weer op PR niveau zitten. Nog steeds pijntjes in linkerschouder aan de achterkant, dus even kijken hoe ik het doe met barpositie.
Danku Rocknou gvd niet sterker worden dan ik he
goeie training en pr's broeder
Begin nu wel een beetje tegen m'n maxes aan te drukken, dus zal wss niet in dezelfde lijn door stijgen 
geen pijn geen groei huh huh

fikse OHP brah. Lekkah
kan je die OHP niet beter tussen sq en dl in doen?
Zou zeker tof zijn als ik de bens ook paused 5x5 haal woensdag.
Blijf versteld staan over hoe goed je gained op dit schema broeder, lekker bezig![]()
Iets meer rust, iets meer hype, en technische verbeterpuntjes waren ook goeie factoren.Damn lekkere pr's bro, gewicht gaat ook lekker zo te zien
Wel weer een gevalletje Sin(gewicht), vandaag na 2 bidonnen toch goed op de 83.7kg
Mooie is ook dat ik maar 5kg minder OHP vrijdag 
Volgende keer dus gewoon 95kg
Zal binnenkort eens een filmen, misschien dat jullie wel zien waarom die linkerachterschouder me haat 
Rot op met je filmpjes, we willen progressiepic's zien!![]()