AndroidHealthClinic

SteenSteen's krachtlog

*Puts on labcoat* instant PhD in broscience

Zijn de gewichten per oefening de hele week constant? In dit geval zou ik de 4x6 en 5x5 voor squat van dag wisselen, 4x6 vind ik persoonlijk zwaarder dan 5x5 met hetzelfde gewicht.

Waarom de massive berg deadlifts op maandag? Zou die deficits op een andere dag proberen te plaatsen, ik denk dat je onderrug al behoorlijk dood is na squats en speed pulls ervoor. Je zou ook woensdag kunnen pakken, dan ben je weer redelijk herstelt van zondag en maandag en kan je na je zwaarste working set van de ramped sets nog wat deficits doen.

Denk je dat quads isolatie nog nodig is als je al 3x per week squat?

Ben benieuwd hoe het voor je gaat werken :)

• Topic Starter Topic Starter
*Puts on labcoat* instant PhD in broscience

Zijn de gewichten per oefening de hele week constant? In dit geval zou ik de 4x6 en 5x5 voor squat van dag wisselen, 4x6 vind ik persoonlijk zwaarder dan 5x5 met hetzelfde gewicht.

Waarom de massive berg deadlifts op maandag? Zou die deficits op een andere dag proberen te plaatsen, ik denk dat je onderrug al behoorlijk dood is na squats en speed pulls ervoor. Je zou ook woensdag kunnen pakken, dan ben je weer redelijk herstelt van zondag en maandag en kan je na je zwaarste working set van de ramped sets nog wat deficits doen.

Denk je dat quads isolatie nog nodig is als je al 3x per week squat?

Ben benieuwd hoe het voor je gaat werken :)

- Gewicht verschilt, maar wel elke week iets hoger
- Wil 2x pw Deadliften, maar is idd wel een idee om woensdag en zondag om te wisselen. Ik kijk t even aan voor 2 weekjes :)
- Quad isolatie kan inderdaad weg

Thx voor de input :)

Vandaag voldane training

Fiets voor een mijl
Squats
10x20kg
5x40kg
5x50kg
5x60kg
4x70kg
2x80kg
1x90kg
5x5x97.5kg hnng
Dat moment wanneer opwarmsets niet lekker gingen, maar de werksets zelf echt goed
Speelde ook wel mee dat er ineens een enorme groep inclusief geyle dames achter me kwam opwarmen :o De druk was real

Bench
10x20kg
5x30kg
5x40kg
1x50kg
8x3x55kg paused, 60-90 seconden rust
Ging hard, bijna door 't plafond jonguh. Zat erg te twijfelen wat ik als begingewicht zou pakken, en heb wel ongeveer goed gegokt. Met meer rust had 60kg ook prima gekund trouwens, maar kan zo wel lekker opbouwen en focussen op snelheid.

BOR
10x20kg
5x40kg
3x60kg
5x5x70kg PR
Waren zoals verwacht behoorlijk vieze reps :o Ook weer nare bovenrugkramp dus denk ik weer terug naar 60kg, en weer opbouwen met 2.5kg.

Facepulls en tricepisolatie

BW @ 84.6kg :roflol: Na het avondeten en bidon though, toch gaat het iets te hard naar mijn smaak

dude waarom weeg je je niet gewoon 's morgens na wc bezoek, veel betrouwbaarder.

goeie train :)

- Gewicht verschilt, maar wel elke week iets hoger

5x5x97.5kg hnng
Dat moment wanneer opwarmsets niet lekker gingen, maar de werksets zelf echt goed
Speelde ook wel mee dat er ineens een enorme groep inclusief geyle dames achter me kwam opwarmen :o De druk was real

:roflol: The p*ssy pressure is real, gelijk de pomp weg uit je biceps en naar de penor

Behoorlijke rows man :)

Lekkere train kiezelsteen
Je zou maar een paal krijgen tijdens je train.

:o

'Dat moment wanneer opwarmsets niet lekker gingen, maar de werksets zelf echt goed'

Iedere training :o.

Voor het eerst in maanden tijd een training verschuiven, morgen haal ik vandaag in. Belachelijk moe en morgen een Duits repetitie. Melatonine gekocht, dus lekkor slapen en morgen knallen :)

Voor het eerst in maanden tijd een training verschuiven, morgen haal ik vandaag in. Belachelijk moe en morgen een Duits repetitie. Melatonine gekocht, dus lekkor slapen en morgen knallen :)

Oh damn, gains will be lost

Kan je straks delen wat je vindt van melatonine, hoor er wel vaak dingen over maar geen ervaring mee.

Succes met de toets brah! :thumbs:

wat is nou belangrijker? Duits of gains???

viel erfolg!

nein nein nein!

Oh damn, gains will be lost

Kan je straks delen wat je vindt van melatonine, hoor er wel vaak dingen over maar geen ervaring mee.

Succes met de toets brah! :thumbs:
Will do

en inderdaad complete reset, alles is toch al overhoop nu

wat is nou belangrijker? Duits of gains???

viel erfolg!
Had beter moeten plannen.. :o Dan had ik wel kunnen trainen. Was waarschijnlijk toch een 3/10 training geweest met deze slaap, maar toch

und danke schön mein Freund

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en uiteraard kuilen dichtgooien op het strand, dat zal ze leren

Cheat on your test/girlfriend, not on your workout

:(

Cheat on your test/gf? Mn gf zorgt juist voor hogere test

tumblr_inline_n5ylv3Wqab1sn7wiq.jpg

Terug
Naar boven