Fitness Seller

SteenSteen's krachtlog

• Topic Starter Topic Starter
plausibel

wat is je strength level?!

Max tijd met TheYoungOne! Ook belt er even ontgroend, al moet die nog eigenlijk iets strakker. Zaterdag of maandag komen hopelijk mijn schoenen binnen :) Kan zijn dat de setjes tussendoor iets anders waren qua gewicht, de max is wel goed :o

Rek strek, geen fiets want fiets stond uit en geen idee hoe die aan moest :roflol:
Squat
10x20kg
5x40kg
3x60kg
3x80kg
1x100kg vanaf hier belt
1x110kg
1x120kg PR
1x130kg PR
1x135kg PR +20kg
Woej :) Ben benieuwd hoe squatten gaat op de nieuwe schoenen.

Bench
10x20kg
5x40kg
3x60kg
1x67.5kg
Fx75kg wat
1x70kg snel
Fx75kg wat
Volgende keer iets andere setup qua warming up en ook meer isolatie gaan doen voor triceps, dit sloeg nergens op :o

Deadlift
10x20kg
5x60kg
3x80kg
3x100kg
1x120kg vanaf hier belt
1x135kg
1x150kg
1x160kg PR
1x170kg PR +20kg
Ging allemaal best hard, 170kg was wel echt zwaar. Verder meer dan ik van tevoren eigenlijk dacht :)

Was een leuke train DeJongeEen!

ik zie het al helemaal voor me. Twee van die jochies die stoer gaan doen om te kijken wie het meeste lift :rolleyes:

hihi

lekkere training man. Goeie prs! Lekkere gains brah

Fiets gaat aan door te beginnen met fiets :roflol: Dacht al hoe kunnen ze uit zijn :o

Verder dikke pr's gemaakt man, ik ga ook maar ff loggen nu en de warming ups en setups naar pr's boeien toch niet dus weet ook niet of ze kloppen :p

ik zie het al helemaal voor me. Twee van die jochies die stoer gaan doen om te kijken wie het meeste lift :rolleyes:

hihi

lekkere training man. Goeie prs! Lekkere gains brah
Inderdaad eersteklas kutjochies zijn we

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
no offense

thx meaan

Fiets gaat aan door te beginnen met fiets :roflol: Dacht al hoe kunnen ze uit zijn :o

Verder dikke pr's gemaakt man, ik ga ook maar ff loggen nu en de warming ups en setups naar pr's boeien toch niet dus weet ook niet of ze kloppen :p

Vandaar :roflol: Jammer genoeg wel vergeten Ronnie style te schreeuwen in de gym :(

Inderdaad eersteklas kutjochies zijn we

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
no offense

thx meaan

Vandaar :roflol: Jammer genoeg wel vergeten Ronnie style te schreeuwen in de gym :(

Ohja kutzooi, en dat terwijl we groot deel van de tijd enige in gym waren :o

Rek strek, geen fiets want fiets stond uit en geen idee hoe die aan moest :roflol:

Dat gevoel ken ik, voelde me wel f*cking dom toen ik erachter kwam hoe 't zat :o

EDIT: Mooie squat en deadlift trouwens. Viel wel erg hoog uit nietwaar, op de vorige pagina staat nog een zware 135 kg (of was die zonder belt?). Jammer van de bench ook, maar zo te zien nog steeds 25 over je 55 van vorige week.

Ohja kutzooi, en dat terwijl we groot deel van de tijd enige in gym waren :o
Halen we nog wel in :cool:

Dat gevoel ken ik, voelde me wel f*cking dom toen ik erachter kwam hoe 't zat :o

EDIT: Mooie squat en deadlift trouwens. Viel wel erg hoog uit nietwaar, op de vorige pagina staat nog een zware 135 kg (of was die zonder belt?). Jammer van de bench ook, maar zo te zien nog steeds 25 over je 55 van vorige week.
Thx :)

Was zonder belt ja vorige week. Belt ook niet echt optimaal benut omdat ie iets te los zat. Die 135kg was dan ook na een 5x125kg :) Bench is jammer inderdaad, presses zijn niet echt constant bij mij. Vandaar dat ik triceps wat meer moet aanpakken, dan zal het vast wel beter gaan.

Misschien borst isolatie pakken mate en dan grip wat wijder doen bij bench? Je maakt er srs close grip bench van zo ongeveer ;)

Die dead man 170 kg :eek: ik weet dat je nog niet zover van me afzat... fml :(

Max tijd met TheYoungOne! Ook belt er even ontgroend, al moet die nog eigenlijk iets strakker. Zaterdag of maandag komen hopelijk mijn schoenen binnen :) Kan zijn dat de setjes tussendoor iets anders waren qua gewicht, de max is wel goed :o

Squat
10x20kg
5x40kg
3x60kg
3x80kg
1x100kg vanaf hier belt
1x110kg
1x120kg PR
1x130kg PR
1x135kg PR +20kg
Woej :) Ben benieuwd hoe squatten gaat op de nieuwe schoenen.

Bench
10x20kg
5x40kg
3x60kg
1x67.5kg
Fx75kg wat
1x70kg snel
Fx75kg wat
Volgende keer iets andere setup qua warming up en ook meer isolatie gaan doen voor triceps, dit sloeg nergens op :o

Deadlift
10x20kg
5x60kg
3x80kg
3x100kg
1x120kg vanaf hier belt
1x135kg
1x150kg
1x160kg PR
1x170kg PR +20kg
Ging allemaal best hard, 170kg was wel echt zwaar. Verder meer dan ik van tevoren eigenlijk dacht :)

Was een leuke train DeJongeEen!

Zo, ook allemaal PR's gesneuveld. Goed man.
Volgens mij hebben jullie elkaar goed op lopen naaien al een week. En dat helpt erg goed blijkbaar.

Damn lekkere deadlift nog ff eruit geperst man, over een paar maanden deel 2 met 200kg pull? :)

Rug was nog gaar van vrijdag. Weinig tijd ook, hoop getyf nu met de nieuwe schoenen :mad: Schoenen zouden donderdag al bezorgd zijn bij ene Rijnberg. Ik heet geen Rijnberg en heb ook niets ontvangen :fuu::fuu:

Mijltje fietsen
Squats
10x20kg
8x40kg
6x50kg
7x60kg
6x70kg
4x8x80kg
Ging niet zo tof, vooral conditie en energie liet het afweten. Eerder ontbijten volgende keer

Speed DL
10x20kg
5x60kg
5x80kg
5x5x100kg
Weinig rust en gingen allemaal easy en hard. Volgende keer 105kg, zolang ik maar geen snelheid verlies.

Deficit DL op 5kg schijven + schoenen
5x3x100kg
Ging niet van harte, rug zat vol en kon geen rust nemen want geen tijd meer

Gewicht weer op 82.8kg. Nu weer even Adidas en UPC opbellen voor schoenen :mad:

Gewicht is terug, gains zijn weg... Wat is deze :o

Wel goed dat je iig nog getraind hebt en succes met de schoenen! ;)

Terug
Naar boven