AndroidHealthClinic

SteenSteen's krachtlog

fokkin zware skwatte G

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
guddume wat ga je hard !

met bankbonksen niet alleen nu explosief uit stoten maar ook als het zwaarder word ! zo explosief mogelijk
steenhard

Doe ik sowieso, alleen gaat het niet meer zo explosief als het zwaar wordt :o

BmB1rV_CIAArJ4l.jpg

• #1.123
haha vannacht 4-5 uur geslapen, de zombie steen was real. Ook bij de laatste set van squat weer mooi mijn linkerpink gecrushed tussen stang en rack, had het eerst niet door totdat ik de schijven ging switchen en alles onder het bloed zat :roflol: Wel alles netjes schoongemaakt natuurlijk

Fiets
Squat
10x20kg
5x50kg
3x70kg
2x77.5kg
2x82.5kg
2x90kg
2x97.5kg
2x105kg vanaf hier belt
2x112.5kg
2x120kg
2x127.5kg PR
8x100kg
Hnng, ging echt hard. Gister 5x5, vannacht 4 uur geslapen, en weet eigenlijk zeker dat ik vandaag een PR had kunnen zetten op 1RM. Misschien komt het omdat ik nu ineens op een voetstuk gezet ben door driekwart van de gym omdat ik de enige ben die degelijke 100kg+ squats kan doen, dus iedereen zit me te eyeballen als ik ga squatten :( still gains dus idc

Deadlift
10x20kg
10x60kg
8x90kg
8x90kg
8x90kg
8x90kg
ging kut, onderrug had er goed de pest in.

Bench
10x20kg
8x40kg
1x55kg
10x3x62.5kg VPR weer denk ik
Laatste sets werden wel pittiger.

Gewicht op 84.1kg

deze squat nig*ah

nice!

Die stares onder squat zijn kut he.. Maar damn hoe krijg je die gewichten omhoog.
Maar dat deadlift volume kan echt niet man

t*ring G

die skwatte

fokkin zwaar

srs noice

• #1.127
Danke man

Die stares onder squat zijn kut he.. Maar damn hoe krijg je die gewichten omhoog.
Maar dat deadlift volume kan echt niet man

aangezien ik echt heel erg cool ben kan ik wel leven met al die stares, ik weet dat ze miren. al word het (niet arrogant bedoeld) wel irritant dat ze elke keer weer komen "wejow 17 jaar en dan dit kunnen skwatten heuahueh hurrrrr" :o

Ophogen zou resulteren in niet meer lopen, echt onderrug was zo zuur :o Zelden gehad.

t*ring G

die skwatte

fokkin zwaar

srs noice

hee bedankt pleur

November is een goed maandje geweest, het zullen vast de wannabe baardgains geweest zijn van no-shave-november :o

Update: November 2014
Squat - 8x3x105kg / 5x5x102.5kg / 1x135kg
Deadlift - 5x130kg / 1x170kg
Bench - 5x5x62.5kg paused / 1x70kg
OHP - 5x5x47.5kg
Barbell row - 5x5x60kg (blijf hier nog op, rugkramp)
Gewicht - 83-84kg vetpercentage van ongeveer 14%, had meer kunnen zijn want buikgriep.

Update: December 2014
Squat - 8x3x112.5kg / 5x5x112.5kg / 3x120kg / 2x127.5kg
Deadlift - 5x150kg
Bench - 10x3x62.5kg paused / 5,5,4,3,3x65kg paused
OHP - 5x5x50kg (nu gestopt want Smolov en pijn van OHP)
Barbell row - 5x5x60kg
Optrekkeren - pullups 11xbw deadhang
Gewicht - 83.5kg-84.5kg vetpercentage van ongeveer 13-14%, beetje trage gains

LB gains of the gods, ziek man :D

En bench pr???, was je weer ziek? :o

pics van baardje?

• #1.130
goeie 4x8 deadlifts ook.

dacht dat onder de spoilers eindelijk je pics zaten. No homer

• #1.134
i cot some bad newz

eens een boute bonksert

ALTIJD EEN relatief BOUTE BONKSERT

dat betekent dus wel ik relatief sterk ben op andere lifts, daar kan ik mee leven

Nick wright? van strugglen met 40kg naar 140 voor reps. En deadlift is proportioneel minder toegenomen

Lekkere squats rockrock, rockstar status alles

ER IS HOOP

En dank

goeie 4x8 deadlifts ook.

dacht dat onder de spoilers eindelijk je pics zaten. No homer

brb pyramidetraining doen met deadlifts met ergste vorm om die hamstrings te laten branden

Moeten inderdaad nog steeds :roflol: ze komen als verrassing ergens

Nick wright? van strugglen met 40kg naar 140 voor reps. En deadlift is proportioneel minder toegenomen

Lekkere squats rockrock, rockstar status alles

maar die heeft lang getraind als bber en die staan er over het algemeen wel om bekend om zogenaamd niks te geven om kracht maar wel alles te doen voor een sterkere bench

maar als er dan iets moeilijks gedaan moet worden zoals zwaar leren squatten of dlen dan geven ze weer niks om kracht of doen ze het gewoon helemaal niet want leg extensions yo

wel potdomme flinke bicaps die jongen

Was die niet een youtube natty ???

Hij is wel natty denk ik.

---------- Post added at 00:01 ---------- Previous post was at 00:00 ----------

maar die heeft lang getraind als bber en die staan er over het algemeen wel om bekend om zogenaamd niks te geven om kracht maar wel alles te doen voor een sterkere bench

maar als er dan iets moeilijks gedaan moet worden zoals zwaar leren squatten of dlen dan geven ze weer niks om kracht of doen ze het gewoon helemaal niet want leg extensions yo

Hij is nu powerlifter, net z'n eerste meet gehad?...

Zn overstap naar pl is een vrij recente ontwikkeling

Fair enough, maar in z'n bb'er dagen zat ie ook al aan een fikse deadlift

Die bicapsen though, groter dan de meeste dbb'er benen

---------- Post added at 08:54 ---------- Previous post was at 08:53 ----------

Was die niet een youtube natty ???

Neuh die geloof ik wel op zn natty status, ogus & jones zijn twijfelachtiger

• #1.140
Beetje gekke training. Het begin ging belabberd, maar 't ging steeds beter. In het begin ook links in m'n onderrug wat pijn, toen wat zwaaien&stretchen en toen nergens meer last van :)

Fiets
Squat
10x20kg
5x50kg
5x70kg
3x90kg
2x100kg
8x3x115kg PR
Twijfelde eigenlijk na set 2 om door te gaan vanwege dus die rugpijn, na het stretchen nergens meer last van.
Wat een maat opmerkte; Onderin de lift, als ik weer naar boven ga dan gaan mijn knieën wat naar binnen. Als ik erop let, dan kan ik ook onderin met knieën ver naar buiten squatten al verlies ik dan wel snelheid. Verder voel ik mijn knieën totaal niet. Is dat een probleem of is het oké als de knieën dus onderin iets naar binnen gaan voor snelheid?

Bench smolov jr dag 1, week 3
10x20kg
6x30kg
6x40kg
6x6x55kg paused
Ging weer erg easy zoals gedacht

Optrekken overhands, bw, deadhang
5x5

Nog wat aangekloot met lat pulldown

Gewicht op 84.1kg. Einde deze maand dus 85kg als doel.

Terug
Naar boven