Nanonight
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 20%
Beetje gekke training. Het begin ging belabberd, maar 't ging steeds beter. In het begin ook links in m'n onderrug wat pijn, toen wat zwaaien&stretchen en toen nergens meer last van
Fiets
Squat
10x20kg
5x50kg
5x70kg
3x90kg
2x100kg
8x3x115kg PR
Twijfelde eigenlijk na set 2 om door te gaan vanwege dus die rugpijn, na het stretchen nergens meer last van.
Wat een maat opmerkte; Onderin de lift, als ik weer naar boven ga dan gaan mijn knieën wat naar binnen. Als ik erop let, dan kan ik ook onderin met knieën ver naar buiten squatten al verlies ik dan wel snelheid. Verder voel ik mijn knieën totaal niet. Is dat een probleem of is het oké als de knieën dus onderin iets naar binnen gaan voor snelheid?
Bench smolov jr dag 1, week 3
10x20kg
6x30kg
6x40kg
6x6x55kg paused
Ging weer erg easy zoals gedacht
Optrekken overhands, bw, deadhang
5x5
Nog wat aangekloot met lat pulldown
Gewicht op 84.1kg. Einde deze maand dus 85kg als doel.
Heb je Smolov niet wat te laag ingezet? Ik ben net klaar met mijn cyclus en ik ben bang dat ik ook wat meer had kunnen doen, maar de in de 3de week mag je volgens mij best wat zweten; 6×6 is niet niks.
Heb je vooraf ook je 1RM getest / ga je straks weer testen?

Bovendien is het niet iets waar je opeenvolgende cycli draait, dus de volgende keer loop je wellicht weer tegen een "te lage" intensiteit aan
het idee van smolov is wel dat je dit hele jaar van die cycles doet. Maar natuurlijk wel met rust er tussen
Iig erg bedankt voor je uitleg. Zal binnenkort eens een filmpje posten