XXL Nutrition

SteenSteen's krachtlog

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond voetbaltraining, morgenavond een workoutB en zaterdag de eerste competitiewedstrijd.

Ik denk dat ik morgen weer iets meer volume pak op de squat en deze iets lichter uitvoer, puur om de benen te sparen voor zaterdag. Deadlift opwerken naar de 90kg, en de MP 3x5x35 uitvoeren, al dan niet 1 setje op 40kg. Dips 6 setjes van 5 reps op lichaamsgewicht, daarna nog wat hanging leg raises.

Dan dit weekend een bende rijst van tevoren koken en bewaren voor de rest van de week :p

Heb je jouw behoefte nu al uitgerekend?

+/- 3520 Kcal
+/- 180g eiwitten
+/- 495g koolhydraten
+/- 90g vet

Onderhoud zit tussen de 2750 en de 2950.

Dus ongeveer 450/180/90

Zo zou het ongeveer moeten zitten

Hmm zit je rond 3300 kcal om te groeien. Zal er wel stuk of 200 bij opgooien.

Zo naar de gym, en de mp3 is leeg. Sportspullen vergeten te wassen en m'n fiets is stuk, kan niet beter dit :D

K*ttraining/10

Ik wilde rustig aan doen en zelfs dat was teveel gevraagd

Squat
10x40
5x60
5x80
5x80
5x80
5x60
Deze 80 voelde even zwaar als de 95 van dinsdag, benen wats met jou

MP
Opwarming met kettlebells
10x20
5x25
5x30
5x35
5x35
10x20
Voor de training had ik nogal last van rug en nek, na deze oefening was dat helemaal verdwenen:D totdat..

Deadlift
10x40
5x60
5x80
5x80
10x60
En daar was de rugpijn weer. Rug lijkt gewoon erg roestig, als ik rond draai en ga strekken etc. dan hoor ik de shizzle knakken en dan is het weer weg voor een kwartiertje. Iig wel gekkigheid.

Dips
5xbw
5xbw
5xbw
5xbw
5xbw

Hanging leg raises; 2x10

Was een of andere karateuitvoering op een andere zaal, rotherrie van schreeuwende kinderen. Daarnaast waren 2 dames uit mijn schoollaag in de zaal, gaf toch een nerveus gevoel :o

Weegschaal; 81.5

Morgen eerste competitiewedstrijd, zondag even kijken hoe het met de benen zit en dan hopelijk een wat betere training neerzetten.

know how it feels man :)
had gisteren exact hetzelfde met squatten... alles voelde gewoon dubbel zo zwaar aan :(

nuja, een mindere dag kan altijd gebeuren... volgende keer terug knallen ;)

Dinsdag/woensdag kan ik altijd knallen, vrijdag moet ik me inhouden vanwege de wedstrijd en zondags word ik altijd deels afgeremd door "wedstrijdbenen" :p

Ik denk trouwens dat ik morgen de squat helemaal oversla, ff wat rust voor de ruggenwervels.

Ben blij dat de operatie bij jou wel goed is verlopen..
Bij mij is de bar na 2 weken verschoven, door m'n long heen gegaan (helse pijn die ik met niks kan vergelijken) en vervolgens gaan ontsteken en toen een spoedoperatie en is dat ding er weer uit gehaald. Een wonder dat ik nog leef, aldus de chirurg. Gelukkig helemaal hersteld en nu weer volop aan het sporten.
Fijn dat alles zo goed gaat bij je, succes!

Vreselijk man! Erge rugkramp was bij mij t ergste, ik mag dus wel zeggen dat ik geluk had :p

Ik zal zo je log bekijken, en mijn training van net posten.

Hmm wel vervelend dat je zo rekening moet houden met voetbal.
Training ziet er oké uit.

Squat er vandaag uitgelaten, rugpijn is al zo goed als weg.

1 minuut cardio roeien, toen bedacht ik me dat ik daar een schijthekel aan had en ben naar de benchbank gelopen.

Bench
15x20kg
5x30kg
5x40kg
3x45kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg
5x40kg
10x30kg > POMP POMP

3x5x50kg dus gelukt. De 2de en 3de set voerde ik sneller uit en was ook makkelijk dan de eerste set.

Optrekken
5x 4,5kg meegewicht
5x 4,5kg meegewicht
4x 4,5kg meegewicht
5x 9kg meegewicht
Het wordt steeds weer iets makkelijker. Ik schat nog een kleine 2 maanden tot ik mezelf zonder meegewicht 4x5 op kan trekken.

BoR
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x50kg
5x55kg
5x40kg
5x40kg
Massive back in progress

Hanging leg raises 2x10 > Dikke pomp in onderarmen

Weegschaal; 81,6kg

Kip komt dinsdag binnen, dan ook een korte schooldag en ga dan even wat maaltijden invriezen.

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Hmm wel vervelend dat je zo rekening moet houden met voetbal.
Training ziet er oké uit.

Zeker. Dit is bovendien mijn laatste voetbalseizoen, ik wil dus voor mezelf daar nog even presteren, dus vanaf de zomer kan ik me compleet inzetten voor de BB :D Ik hoop dan ook deftige gewichten qua bench en deadlift te hebben, dan ga ik ook een nieuw schema zoeken waarbij ik wat minder rustdagen heb.

Morgen trainen met 2 vrienden :D

1 die hooguit 5x is wezen sporten, en de ander doet het een beetje voor de lol, ben benieuwd :p

Ik vind je bench erg zwak tov je pull-ups en BOR's. Komt dat door je Nuss-bar?
Wordt dus geen serieuze training morgen?

Ik denk het ja.. :( Hopelijk haalt die later weer in. Als ik eenmaal een vaste trainbuddy heb, kan die ook spotten en motiveren etc. Volgende week iig de 55kg proberen, aangezien de 3x5x50kg nu wel ging.

Het is niet de bedoeling er morgen met de pet naar te gooien, maar misschien is er wel wat minder concentratie :p

Ik hoop het voor je. Heb je ook last van de Nuss-bar tijdens het trainen van de borst?

Zie je er nog steeds zo stoer en cool uit?

Zoja dan moet je misschien eens een 4x split proberen.
Want met jou schema schiet het niet echt op..

Prachtige foto toen ik nog 14 was!

Bedankt voor je bijdrage, ga nu maar weer weg.

---------- Toegevoegd om 12:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Ik hoop het voor je. Heb je ook last van de Nuss-bar tijdens het trainen van de borst?

Niet zozeer van de bar zelf, wel van de slotjes aan beide zijden. Geen erge pijn oid, wel af en toe een kneuzig gevoel...

Prachtige foto toen ik nog 14 was!

Bedankt voor je bijdrage, ga nu maar weer weg.

---------- Toegevoegd om 12:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Agh agh wat ben je snel op je teentjes getrapt:rolleyes:.
Moet je ook maar niet je achternaam in je mail adres zetten.

Succes verder en bedankt voor de gele kaart

Want als iemand zijn naam in zijn mailadres heeft zitten, moet je deze opzoeken en foto's van diegene posten :o:o:o

Doet me denken aan dat verkrachtingsargument; ja moeten vrouwen zich maar niet zo kleden

Bedankt en alstublieft

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Training;

Squat
10x40kg
5x60kg
5x80kg
5x90kg
5x80kg
5x60kg
1 vriend had behoorlijke moeite met de 60kg, de ander deed nog 2x de 80kg. Ze zaten met grote ogen te kijken hoe ik die 90kg deed, terwijl dat voor mij geen megaprestatie was :p

OHP
Opwarming met kettlebell
5x20kg
5x25kg
5x30kg
5x35kg
5x35kg
10x20kg
Beetje hetzelfde als bij de squat

Deadlift
10x40kg
5x60kg
5x80kg
5x80kg
5x40kg
De techniek was vrij lastig voor ze, wat ook wel begrijpelijk was omdat ze de oefening nog nooit gedaan hadden :p Eigenlijk had ik de 90kg moeten doen.

Dips
5xbw
5xbw
5xbw
5xbw
Vrienden zaten op 14kg meegewicht, dit was iig wel een oefening die ze ook goed begrepen :p

Hanging leg raises, 2x10

De kans is vrij groot dat ze naar deze sportschool komen, dan zal ik ook het merendeel met hen trainen. Ik ga natuurlijk dan weer mijn eigen schema en gewichten aanhouden, nu hield ik nog een beetje in maar de volgende keer ga ik gewoon weer vol.

Terug
Naar boven