TheDutchOak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 278
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
road 2 1 hundoSrs goede competitie, we gaan echt behoorlijk gelijk
http://www.youtube.com/watch?v=gQ5yFDwmcog Kennen hullie 'm al zien? Puntjes: - Gecontroleerder zakken - Meer spanning in bovenrug - Iets dieper Warme groenten dat ass tho
road 2 1 hundo
Waarom dieper? Lijkt me dat als je de barbell smaller pakt je meer upper back tightness krijgt, werkt iig voor mij. En je ellebogen wijzen wel heel ver naar achteren, is het niet de bedoeling dat ze naar onder/voor wijzen?
Smaller weer proberen dus. Ellebogen zijn wat ver naar achter klopt. Als ik ellebogen recht eronder doe, dan steunt het gewicht teveel op mn polsen :SGa je dan door de grond heen zakken?
Zou er op letten dat je knieen niet naar binnen komen wanneer je weer omhoog komt
En horizontaal filmen

Suicide grip will fix wrist pain. Werkte ook voor mij tijdens squatten. Of wristwraps
Heb zelf ook met me polsen , maar 3 prs ben trots op je rots <3

2x? optrekken in patronen
Je weet mooiboy zo optrekken dat je zo schuin gaat enzo. Brb zo'n stap video maken en likes farmen van wanhopige vadsige 14-jarige meisjes

Oh steensteen, je biceps zijn echt rocksolid
Nice bench en trek ops wel
sauna date?

Kwam wel een paar keer met asser van de bank en dat mag niet right? 
nee dat mag idd niet
dat vind ik ook het probleem met leg drive. Goed die leg drive gebruiken zonder dat je asser van de bank komtDat kan ik nog niet
haha ja sloppy singlet haha
nice bench, 5x5x70 strict overhead press lukt me nog niet![]()