Fitness Seller

SteenSteen's krachtlog

Fuarking nice, to parallel and beyoooond

Srs goede competitie, we gaan echt behoorlijk gelijk
road 2 1 hundo

Waarom dieper? Lijkt me dat als je de barbell smaller pakt je meer upper back tightness krijgt, werkt iig voor mij. En je ellebogen wijzen wel heel ver naar achteren, is het niet de bedoeling dat ze naar onder/voor wijzen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.384
road 2 1 hundo

Waarom dieper? Lijkt me dat als je de barbell smaller pakt je meer upper back tightness krijgt, werkt iig voor mij. En je ellebogen wijzen wel heel ver naar achteren, is het niet de bedoeling dat ze naar onder/voor wijzen?

Dieper is niet nodig idd :o Smaller weer proberen dus. Ellebogen zijn wat ver naar achter klopt. Als ik ellebogen recht eronder doe, dan steunt het gewicht teveel op mn polsen :S

Ga je dan door de grond heen zakken?

Zou er op letten dat je knieen niet naar binnen komen wanneer je weer omhoog komt

En horizontaal filmen

Zo diep dat adele erin rondrolt

Horizontaal zag je het minder goed

En thx voor de knietip, zal eraan denken :)
Fuarking nice, to parallel and beyoooond

das it

Suicide grip will fix wrist pain. Werkte ook voor mij tijdens squatten. Of wristwraps

+1 voor wrist wraps en thumbless grip voor low bar

Heb zelf ook met me polsen , maar 3 prs ben trots op je rots <3

• #1.391
Heb zelf ook met me polsen , maar 3 prs ben trots op je rots <3

Wannabe rots, laten we niet zo hard van stapel lopen hè

De training van vandaag opgesplitst want morgen ga ik weer, na de train sauna :)

Bench
10x20kg
5x40kg
5x50kg
2x60kg
5x5x70kg PR
Hnnng. Laatste rep kwam wel echt uit de laatste kracht though. Begin legdrive echt door te krijgen nu, nice

Optrekken overhands deadhang
4x5xbw+9kg PR
2x? optrekken in patronen
Je weet mooiboy zo optrekken dat je zo schuin gaat enzo. Brb zo'n stap video maken en likes farmen van wanhopige vadsige 14-jarige meisjes

OHP
10x20kg
3x10x30kg
Pomp haha

Lat pulldown
10x?
3x10x54kg
Voelde best goed eigenlijk

Gewicht: 85.7kg

Best relaxte training, misschien nu ik tegen plateau's aanloop m'n schema omswitch naar een UB/LB.

2x? optrekken in patronen
Je weet mooiboy zo optrekken dat je zo schuin gaat enzo. Brb zo'n stap video maken en likes farmen van wanhopige vadsige 14-jarige meisjes

Oh steensteen, je biceps zijn echt rocksolid :eyebrow:

Nice bench en trek ops wel

sauna date?

Hnnng 5x5 70 bench. Gainss

• #1.394
nee dat mag idd niet

dat vind ik ook het probleem met leg drive. Goed die leg drive gebruiken zonder dat je asser van de bank komt :o Dat kan ik nog niet

• #1.396
nee dat mag idd niet

dat vind ik ook het probleem met leg drive. Goed die leg drive gebruiken zonder dat je asser van de bank komt :o Dat kan ik nog niet

Beter zo'n sloppy broek aantrekken waardoor je niet ziet dat je van de bank af komt

haha ja sloppy singlet haha

nice bench, 5x5x70 strict overhead press lukt me nog niet :(

hjb HJB

Gaan we ook dueleren tot 250 kg deadlift?

Terug
Naar boven