- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hnnnnnng goeie bens mane, wat wordt de volgende training qua bench sets n reps?
ik faalde dinsdag op 1x180
verdomme centraal zenuwstelsel
Bedankt hozyzvsyz! Volgens huidig schema zondag weer 5x5x70kg, maandag 5x3x77.5kg, woensdag 5x5x72.5kg.
Maar denk dus dat ik t een beetje omgooi want bijna plateau’s en wil 5xpw + fullbody een beetje zat
---------- Toegevoegd om 00:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------
wie doet er dan ook 10-reppers op DL

zondag: full body/event dag, volume redelijk laag intensiteit hoog als het goed voelt op die dag
maandag: wat hoger volume/lagere intensity UB training
dinsdag: squat/dl/squat of deadlift variatie +nog wat assistance, hangt er vanaf hoe mn hamstring voelt
donderdag: normale/wat zwaardere UB training waarin ik meestal lineaire progressie aan het toepassen ben op 1 of meerdere lifts
vrijdag: zelfde als dinsdag
Ik heb jullie code ontcijferd
Na uitvoerig onderzoek ben ik er achtergekomen dat je vooral vaker en meer moet liften, dus bijvoorbeeld "The more you do, the more you get" en "High frequency and high volume training"
Zit trouwens ook nog te denken om bloed te laten prikken, laatste paar weken telkens in de namiddag dat ik echt bijna in slaap val, terwijl ik goed slaap en niet in een bijzondere periode zit qua schoolstress of wat dan ook. Nog even een weekje aankijken en dan toch maar die stap zetten denk ik
ja en je moet stiekem een beetje bodybuilden
zie ook ineens overal en nergens artikels verschijnen over hoe krachtsporters 'meer als bodybuilders moeten trainen' dan ze nu vaak doen
wat ben ik toch een trendsetter
Srs zit ook al heel lang over na te denken om bloed te prikken

Wat moet ik me voorstellen bij een event dag in la vita? Schijven van random personen opruimen en dan kipping pullups?
Bloed prikken is altijd handig bij twijfel, kan van alles zijn. Slik je een multivit?
Rust in aids
Misschien weer power cleans, anders gewoon squat/bench/DL op gevoel
Om de dag 5000iu Vitamine D, verder niets.
Soort van + een allround dagje