Fitness Seller

SteenSteen's krachtlog

ik faalde dinsdag op 1x180

verdomme centraal zenuwstelsel

hnnnnnng goeie bens mane, wat wordt de volgende training qua bench sets n reps?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.403
hnnnnnng goeie bens mane, wat wordt de volgende training qua bench sets n reps?

Bedankt hozyzvsyz! Volgens huidig schema zondag weer 5x5x70kg, maandag 5x3x77.5kg, woensdag 5x5x72.5kg.

Maar denk dus dat ik t een beetje omgooi want bijna plateau’s en wil 5xpw + fullbody een beetje zat

---------- Toegevoegd om 00:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

ik faalde dinsdag op 1x180

verdomme centraal zenuwstelsel

wie doet er dan ook 10-reppers op DL

Bedankt hozyzvsyz! Volgens huidig schema zondag weer 5x5x70kg, maandag 5x3x77.5kg, woensdag 5x5x72.5kg.

Maar denk dus dat ik t een beetje omgooi want bijna plateau’s en wil 5xpw + fullbody een beetje zat

---------- Toegevoegd om 00:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

wie doet er dan ook 10-reppers op DL

r**ards

:(

Hmm zelfde planning als mij lol. Behalve dat ik eerst volgende bens train 5x5x72,5kg ga doen denk ik.

• #1.406
Vandaag weer lekker waardeloos. Omin hard m'n knie gestoten die ik nog doorvoelde in m'n lies/hipflexor :(

Fiets
Squats
10x20kg
5x50kg
5x70kg
5x90kg
2x110kg
5x130kg belt PR misselijk
4x130kg hoofdpijn
4x130kg duizelig
laat maar zitten, heup deed ook zeer

Aangekloot met optrekken, shrugs en facepulls

Sauna

0/10

Alsnog pr, thats it main

• #1.408

Doel was 5x5 :o

Denk dat ik nu ongeveer dit ga doen

zondag: full body/event dag, volume redelijk laag intensiteit hoog als het goed voelt op die dag
maandag: wat hoger volume/lagere intensity UB training
dinsdag: squat/dl/squat of deadlift variatie +nog wat assistance, hangt er vanaf hoe mn hamstring voelt

donderdag: normale/wat zwaardere UB training waarin ik meestal lineaire progressie aan het toepassen ben op 1 of meerdere lifts
vrijdag: zelfde als dinsdag

Wil vaker trainen en ben fullbody zat, dus komt neer op ongeveer dit

goed schema, misschien ga ik dat ook wel doen

• #1.410
goed schema, misschien ga ik dat ook wel doen

Ik heb jullie code ontcijferd

Na uitvoerig onderzoek ben ik er achtergekomen dat je vooral vaker en meer moet liften, dus bijvoorbeeld "The more you do, the more you get" en "High frequency and high volume training"

Zit trouwens ook nog te denken om bloed te laten prikken, laatste paar weken telkens in de namiddag dat ik echt bijna in slaap val, terwijl ik goed slaap en niet in een bijzondere periode zit qua schoolstress of wat dan ook. Nog even een weekje aankijken en dan toch maar die stap zetten denk ik

Ik heb jullie code ontcijferd

Na uitvoerig onderzoek ben ik er achtergekomen dat je vooral vaker en meer moet liften, dus bijvoorbeeld "The more you do, the more you get" en "High frequency and high volume training"

Zit trouwens ook nog te denken om bloed te laten prikken, laatste paar weken telkens in de namiddag dat ik echt bijna in slaap val, terwijl ik goed slaap en niet in een bijzondere periode zit qua schoolstress of wat dan ook. Nog even een weekje aankijken en dan toch maar die stap zetten denk ik

ja en je moet stiekem een beetje bodybuilden

zie ook ineens overal en nergens artikels verschijnen over hoe krachtsporters 'meer als bodybuilders moeten trainen' dan ze nu vaak doen

wat ben ik toch een trendsetter

• #1.412
ja en je moet stiekem een beetje bodybuilden

zie ook ineens overal en nergens artikels verschijnen over hoe krachtsporters 'meer als bodybuilders moeten trainen' dan ze nu vaak doen

wat ben ik toch een trendsetter

Niet uitschrijven want dan word je de grond ingeboord

Artikeltjes ook gezien ja, "Powerlifting University" op facebook heeft vaak wel mooie links

Srs zit ook al heel lang over na te denken om bloed te prikken

Wat moet ik me voorstellen bij een event dag in la vita? Schijven van random personen opruimen en dan kipping pullups?

Bloed prikken is altijd handig bij twijfel, kan van alles zijn. Slik je een multivit?

dus eigenlijk ga je gewoon ub/lb doen?

• #1.416
Srs zit ook al heel lang over na te denken om bloed te prikken

Rust in aids :(

Wat moet ik me voorstellen bij een event dag in la vita? Schijven van random personen opruimen en dan kipping pullups?

Bloed prikken is altijd handig bij twijfel, kan van alles zijn. Slik je een multivit?

Misschien weer power cleans, anders gewoon squat/bench/DL op gevoel

Om de dag 5000iu Vitamine D, verder niets.

dus eigenlijk ga je gewoon ub/lb doen?

Soort van + een allround dagje

Knie net zo hard gestoten als aardappelkarincident2k14? :o

Bloedprikken kan geen kwaad ;)

Gaat hard steen, wie zet jouw spuit dan :S

Terug
Naar boven