XXL Nutrition

SteenSteen's krachtlog

tfw niet kunnen stoppen met preworkout.

nette squats man.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.623
tfw niet kunnen stoppen met preworkout.

nette squats man.

Squats zijn ook niet wat ze geweest waren, techniek en kracht lijkt achteruit te hollen

Vandaag UB

Wat warmup met dumbells
Pullups deadhang naar borst
5x7xbw
Ging best prima

Strict press
10x20kg
5x30kg
3x40kg
3x5x47.5kg
Ging goed, wel weer kramp in uppertraps hierna. Had het vroeger ook al, iemand een idee?

Zittend roei apparaat ding
4x12x45kg
Ging wel goed

Bench wisselende grip
10x20kg
4x9-12x50kg
Kreeg 2x kramp in glutes+hams waardoor ik 'm terug moest leggen

Gewicht op 86.7kg, goed gedaan pinda's

Wel weer nare pijntjes als ik buikspieren aanspan bij Nuss-bar, dus even rustig aan doen met compounds. Na Pasen ga ik weer High Frequency Powerlifting doen, met in het begin focus op hypertrophy en richting juni meer op power.

Waarom focus je in een powerlifting schema op power. Je kunt beter op strength focussen.

:trollface:

Krijg ook kramp in uppertraps met hoger gewicht. Eigenlijk alleen als ik echt moet cheaten om te compenseren.
Voor de rest nice train do

• #1.626
Waarom focus je in een powerlifting schema op power. Je kunt beter op strength focussen.

:trollface:

Dat is de overgangsfase

Eerste 2-3 weken wat meer op massa, dan paar weken op kracht, dan op power. Dus meer dagen van die groep, maar natuurlijk ook dagen van de andere.

Krijg ook kramp in uppertraps met hoger gewicht. Eigenlijk alleen als ik echt moet cheaten om te compenseren.
Voor de rest nice train do

't Is qua gewicht niet eens zwaar :o Inb4 retarded ribcage slaat weer toe

Welk schema is dat dan? Ik dacht dat je het over high frequency pl van koevoets had maar die heeft geen complete weken gefocust op kracht/massa/power meen ik me te herinneren maar is DUP.

• #1.628
Welk schema is dat dan? Ik dacht dat je het over high frequency pl van koevoets had maar die heeft geen complete weken gefocust op kracht/massa/power meen ik me te herinneren maar is DUP.

Is wel van Koevoets. In het begin meer massadagen, later meer kracht, daarna meer power. Is maar net hoeveel dagen je waaraan koppelt

hmmkaaayyy

• #1.631
  • #1.632
hallo

Vandaag en morgen semi aankloten, vanaf dinsdag HFP

Deadlift
4.5x20kg
5x60kg
5x90kg
3x120kg
2x140kg
1x150kg belt
3x165kg belt PR
Rep 4 en 5 waren nog wel gelukt, maar zouden lelijk zijn en aangezien ik me al niet zo fit voelde, heb ik die niet gedaan.

Lumberjack press superset met chins
4x10x20kg
Best een coole oefening. Vooral stabiliteit is het probleem. Denk dat ik na de wedstrijd van 7 juni meer strongman achtig ga trainen, erg leuk
Deze:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Poging tot hack squat, liet dat kutding op m'n kuiten vallen bij rep 2 dus nee

Chinups
5x6xbw
Ging best easy

DB Farmer Walks
4 rondjes x 20-40 meter x 36kg db per hand
Dat dere onderarm pomp

Nog wat hanging leg raises gedaan, flink dikke onderarmen toen

Gewicht op 86.2kg

Haha awesome die lumberjack press, deadlift is still going strong, very nice :)

nice deads mayne

die hack squats zijn bitches. Veel oefenen en dan op een gegeven moment krijg je ze door en gaan ze moeiteloos

Damn die deads! :)

Lumberjack press ook nice, is dat niet zwaar verneukt voor je schouder omdat je de stang van je schouder boven je hoofd moet krijgen en dan andere kant op?

• #1.636
Haha awesome die lumberjack press, deadlift is still going strong, very nice :)

Thx eik. Nog altijd sterke negatieve correlatie tussen squats en deads, hoe beter deads gaan, hoe kutter squats gaan :(

nice deads mayne

die hack squats zijn bitches. Veel oefenen en dan op een gegeven moment krijg je ze door en gaan ze moeiteloos

Thx. Hoop het ja, dit leek echt 10x nergens op :roflol:

Damn die deads! :)

Lumberjack press ook nice, is dat niet zwaar verneukt voor je schouder omdat je de stang van je schouder boven je hoofd moet krijgen en dan andere kant op?

Voelde eigenlijk prima, eigenlijk beter dan bijv OHP. Nadeel is wel dat je meer bezig bent met die stang stabiel houden dan echt pressen, dus voor puur die ekte kracht is het niet optimaal.

Thx eik. Nog altijd sterke negatieve correlatie tussen squats en deads, hoe beter deads gaan, hoe kutter squats gaan :(

Voelde eigenlijk prima, eigenlijk beter dan bijv OHP. Nadeel is wel dat je meer bezig bent met die stang stabiel houden dan echt pressen, dus voor puur die ekte kracht is het niet optimaal.

Heeft die correlatie niet te maken met cns fatique en misschien gewoon motor patterns omdat je degene die beter gaat vaker of eerder in workout doet, dus de andere licht verwaarloosd?

Je kan die lumberjack ook wel met een dumbell doen lijkt me, hoef je minder te balanceren

• #1.638
Heeft die correlatie niet te maken met cns fatique en misschien gewoon motor patterns omdat je degene die beter gaat vaker of eerder in workout doet, dus de andere licht verwaarloosd?

Heb op dinsdag de squat als eerste en vrijdag de deadlift, dus zit mekaar niet echt in de weg. Rechterquad voelt ook alsof die licht een ijsbeentje heeft gekregen :o

Je kan die lumberjack ook wel met een dumbell doen lijkt me, hoef je minder te balanceren

Denk dat de db te small is, bovendien is het balanceren ook onderdeel van deze variant

Heb op dinsdag de squat als eerste en vrijdag de deadlift, dus zit mekaar niet echt in de weg. Rechterquad voelt ook alsof die licht een ijsbeentje heeft gekregen :o

Denk dat de db te small is, bovendien is het balanceren ook onderdeel van deze variant

Rechterquad ff lekker foamrollen?

Je kan ook 2 dumbells pakken. Moet je ze allebei omhoog gooien en dan ipv zijwaarts over je hoofd gewoon recht op en neer, scheelt wat moeite :p

ook strongman ambities dan?

Terug
Naar boven