Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
nice die squats
ik zit op 5x100 na mijn blessure
tfw blessure nog steeds niet voorbij is
Oja had nog 5x100 gedaan na die 140, thx voor de reminder
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice die squats
ik zit op 5x100 na mijn blessure
tfw blessure nog steeds niet voorbij is
tfw niet kunnen stoppen met preworkout.
nette squats man.
Waarom focus je in een powerlifting schema op power. Je kunt beter op strength focussen.
![]()
Krijg ook kramp in uppertraps met hoger gewicht. Eigenlijk alleen als ik echt moet cheaten om te compenseren.
Voor de rest nice train do
Inb4 retarded ribcage slaat weer toeWelk schema is dat dan? Ik dacht dat je het over high frequency pl van koevoets had maar die heeft geen complete weken gefocust op kracht/massa/power meen ik me te herinneren maar is DUP.
Squats zijn ook niet wat ze geweest waren, techniek en kracht lijkt achteruit te hollen

Haha awesome die lumberjack press, deadlift is still going strong, very nice![]()

nice deads mayne
die hack squats zijn bitches. Veel oefenen en dan op een gegeven moment krijg je ze door en gaan ze moeiteloos

Damn die deads!
Lumberjack press ook nice, is dat niet zwaar verneukt voor je schouder omdat je de stang van je schouder boven je hoofd moet krijgen en dan andere kant op?
Thx eik. Nog altijd sterke negatieve correlatie tussen squats en deads, hoe beter deads gaan, hoe kutter squats gaan
Voelde eigenlijk prima, eigenlijk beter dan bijv OHP. Nadeel is wel dat je meer bezig bent met die stang stabiel houden dan echt pressen, dus voor puur die ekte kracht is het niet optimaal.
Heeft die correlatie niet te maken met cns fatique en misschien gewoon motor patterns omdat je degene die beter gaat vaker of eerder in workout doet, dus de andere licht verwaarloosd?

Je kan die lumberjack ook wel met een dumbell doen lijkt me, hoef je minder te balanceren
Heb op dinsdag de squat als eerste en vrijdag de deadlift, dus zit mekaar niet echt in de weg. Rechterquad voelt ook alsof die licht een ijsbeentje heeft gekregen
Denk dat de db te small is, bovendien is het balanceren ook onderdeel van deze variant