AndroidHealthClinic

SteenSteen's krachtlog

squat geen pr?

Nice! lekker man, ff random pr dagje tussendoor. Moet snel weer ff die bench in gaan halen :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.704
Nice! lekker man, ff random pr dagje tussendoor. Moet snel weer ff die bench in gaan halen :thumb:

Volgende power dag zal wat lager qua intensiteit liggen en meer focus op snelheid :)

Volgende maand bij PHM de laatste zware training voor de meet, tot die tijd denk ik geen gewicht PR's meer, enkel VPR's

• #1.705
Gisteren deload training want te goor gegaan met het maxen. Nog steeds last van nussbar slotje rechts, voel 'm vooral bij activatie van de lats :(

Plan is om deze week te focussen op de 5x5 en dat volume steeds ietsje te minderen richting juni. Vandaag weer een inkomertje met speciale focus op de netheid van de reps.

even rebels geen crosstrainer
Squats
10x20kg
5x60kg
5x80kg
5x5x100kg belt
Ging redelijk gemakkelijk

Bench
10x20kg
5x40kg
5x50kg
5x5x60kg
Ging ook weer goed

Deadlift
5x60kg
5x90kg
1x120kg
3x3x140kg belt

Poging tot optrekken, voelde te naar

Gewicht op 87.6kg, thx dere kapsalon

• #1.706
Vandaag heel lekker getraind, alles ging hard en makkelijk.

Wat extra stretches voor squats
Squats
10x20kg
5x50kg
5x70kg
3x90kg
1x100kg
4x4x110kg belt
Erg hard

Bench
10x20kg
5x40kg
5x50kg
1x60kg
4x4x65kg
Erg hard

Optrekken
3x5xbw hammer grip deadhang
Erg hard

Gewoon erg hard

Gewicht 86.1kg, werd vandaag weer eens 75kg geschat :o

goedzo n*ger

dat zijn de trains

verder geen assistance?

• #1.708
goedzo n*ger

dat zijn de trains

verder geen assistance?

Het was avondeettijd

Probeer wel assistance toe te voegen op dagen dat ik de mainlifts op lagere intensiteit doe of als ik echt een goede dag heb. Helaas te goor gegaan zondag met het maxen, dus deze dagen was bedoeld om rustig in te komen. Elke dag squat/bench is niet lekker inkomen na een dag te hard zijn gegaan :o

Vandaag heel lekker getraind, alles ging hard en makkelijk.

Jij bent makkelijk, ik ben hard. Ja je weet, ik doe geen quartersquat. #lyrics #dieleve

Lekker getraind man, moet toch maar snel eens binnen 80% van jouw squat zien te komen om me wat minder te schamen

• #1.710
Jij bent makkelijk, ik ben hard. Ja je weet, ik doe geen quartersquat. #lyrics #dieleve

Lekker getraind man, moet toch maar snel eens binnen 80% van jouw squat zien te komen om me wat minder te schamen

:roflol:

Denk dat 't best hard bij je kan gaan, techniek is al erg on top ;)

godver ik word eruit gelift door steensteensteen

goeie train

• #1.713
Hmm vanavond weer lekker krampjes tussen de ribben. pls piss off kramp

Erg weinig tijd want kutplanning

rek strek
Squat
10x20kg
5x50kg
3x70kg
3x90kg
3x110kg belt
3x120kg
3x130kg
1x140kg lol nope
Stapte een beetje raar uit bij de 140 waardoor ik daar al veel verloor ???

Bench
10x20kg
5x40kg
5x55kg
3x60kg
3x65kg
3x70kg
Moeilijker dan zou horen

Deadlift
4.5x20kg
5x60kg
3x90kg
3x120kg
3x150kg belt
f**k overhands, faal rechts nu echt snel omdat ik die altijd onderhands pak

wat reppers hammer grip, ging wel oké

Gewicht op 87kg voor avondeten

• #1.714
Vandaag ietsje meer reps.

rek strek
Squat
10x20kg
5x50kg
5x70kg
5x90kg
3x6x110kg belt
Erg hard. Aankomende tijd gewichten eens omhoog doen. Snelheid erg tevreden mee, gaat allemaal erg stabiel en hard.

Bench
10x20kg
5x40kg
5x50kg
3x6x65kg
10x50kg
Had eigenlijk elke set nog wel 2-3 reps in de tank voor m'n gevoel :) Eindelijk zoete benchgains, kan het?

Chinups
3x8xbw deadhang
Eindelijk weer fatsoenlijk optrekken zonder lat/rib/nussbar pijntjes

2x1 minuut planks
Gaat steeds beter

Gewicht op 86.6kg na ontbijt

je gaat wel lekker he, hoe bevalt het schema?

• #1.716
je gaat wel lekker he, hoe bevalt het schema?

Erg fijn om dagelijks te trainen, anderhalf uur is ook goed in te plannen. Daarbij gaat de techniek erg goed, nooit spierpijn, nooit tegen falen aan.

Nu een beetje een 3x6/5x5/3x3 (of andere variatie) qua volume afbouwen en gewicht opbouwen richting juni. Ik train nu redelijk op gevoel elke dag, met een vast idee dat ik die dag wat meer volume wil doen in de vorm van reps, of wat meer sets wil pakken, of juist hoger ga met gewicht en lager volume. Op een goede dag dus wat meer en sterker werk, met de vrijheid dat ik op een kutdag dan maar wat minder doe. Zolang ik altijd maar rond RPE 8-9 zit ;)

Erg fijn om dagelijks te trainen, anderhalf uur is ook goed in te plannen. Daarbij gaat de techniek erg goed, nooit spierpijn, nooit tegen falen aan.

Nu een beetje een 3x6/5x5/3x3 (of andere variatie) qua volume afbouwen en gewicht opbouwen richting juni. Ik train nu redelijk op gevoel elke dag, met een vast idee dat ik die dag wat meer volume wil doen in de vorm van reps, of wat meer sets wil pakken, of juist hoger ga met gewicht en lager volume. Op een goede dag dus wat meer en sterker werk, met de vrijheid dat ik op een kutdag dan maar wat minder doe. Zolang ik altijd maar rond RPE 8-9 zit ;)

klinkt erg goed man, merk ook als me frequentie hoger is dat me techniek velen malen beter is dan wanneer lage frequentie

spierpijn gelukkig ook nooit echt last van alleen hamstring heb ik soms beetje gefrituurd gevoel in :(

als ik de tijd had had ik misschien wel 6x per week UB-LB gedaan !

heb tijdje log niet gelezen maar pr's nu? en juni bedoel je DRC cup?

Leuk leuk, goed nieuws man! Gewicht gaat ook goed, je loopt 5 kg op me voor nu :roflol:

Klinkt goed man!

• #1.720
klinkt erg goed man, merk ook als me frequentie hoger is dat me techniek velen malen beter is dan wanneer lage frequentie

spierpijn gelukkig ook nooit echt last van alleen hamstring heb ik soms beetje gefrituurd gevoel in :(

als ik de tijd had had ik misschien wel 6x per week UB-LB gedaan !

heb tijdje log niet gelezen maar pr's nu? en juni bedoel je DRC cup?

Doen waar je je goed bij voelt :D

Pas 150/85/185 gedaan middenin hoge frequentie. Zit dus meer in als ik wat meer rustdagen van tevoren pak ;) Hoop op de Beginnerswedstrijd 7 juni ongeveer 165/95/195 (total 455kg) wat me in de 1000lbs club brengt :)

Leuk leuk, goed nieuws man! Gewicht gaat ook goed, je loopt 5 kg op me voor nu :roflol:

dat dere zomershape

Ben nu een paar keer per dag bezig met die "vacuum" oefening, lijkt gelijk alsof ik een stuk leaner ben door betere vorm :o

Aanrader voor iemand die vaak wil trainen ;)

Terug
Naar boven