- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice! lekker man, ff random pr dagje tussendoor. Moet snel weer ff die bench in gaan halen![]()

goedzo n*ger
dat zijn de trains
verder geen assistance?

Vandaag heel lekker getraind, alles ging hard en makkelijk.
Jij bent makkelijk, ik ben hard. Ja je weet, ik doe geen quartersquat. #lyrics #dieleve
Lekker getraind man, moet toch maar snel eens binnen 80% van jouw squat zien te komen om me wat minder te schamen

godver ik word eruit gelift door steensteensteen
goeie train

Eindelijk zoete benchgains, kan het?
Erg fijn om dagelijks te trainen, anderhalf uur is ook goed in te plannen. Daarbij gaat de techniek erg goed, nooit spierpijn, nooit tegen falen aan.
Nu een beetje een 3x6/5x5/3x3 (of andere variatie) qua volume afbouwen en gewicht opbouwen richting juni. Ik train nu redelijk op gevoel elke dag, met een vast idee dat ik die dag wat meer volume wil doen in de vorm van reps, of wat meer sets wil pakken, of juist hoger ga met gewicht en lager volume. Op een goede dag dus wat meer en sterker werk, met de vrijheid dat ik op een kutdag dan maar wat minder doe. Zolang ik altijd maar rond RPE 8-9 zit![]()

Erg fijn om dagelijks te trainen, anderhalf uur is ook goed in te plannen. Daarbij gaat de techniek erg goed, nooit spierpijn, nooit tegen falen aan.
Nu een beetje een 3x6/5x5/3x3 (of andere variatie) qua volume afbouwen en gewicht opbouwen richting juni. Ik train nu redelijk op gevoel elke dag, met een vast idee dat ik die dag wat meer volume wil doen in de vorm van reps, of wat meer sets wil pakken, of juist hoger ga met gewicht en lager volume. Op een goede dag dus wat meer en sterker werk, met de vrijheid dat ik op een kutdag dan maar wat minder doe. Zolang ik altijd maar rond RPE 8-9 zit![]()
klinkt erg goed man, merk ook als me frequentie hoger is dat me techniek velen malen beter is dan wanneer lage frequentie
spierpijn gelukkig ook nooit echt last van alleen hamstring heb ik soms beetje gefrituurd gevoel in
als ik de tijd had had ik misschien wel 6x per week UB-LB gedaan !
heb tijdje log niet gelezen maar pr's nu? en juni bedoel je DRC cup?

Hoop op de Beginnerswedstrijd 7 juni ongeveer 165/95/195 (total 455kg) wat me in de 1000lbs club brengt 
Leuk leuk, goed nieuws man! Gewicht gaat ook goed, je loopt 5 kg op me voor nu![]()