XXL Nutrition

SteenSteen's krachtlog

Bench gaat goeed

Wanneer ga jij nou weer trainen dan nare hommel :mad:

Weet ook niet wat het is, optrekken gaat met het grootste gemak maar rows blijven relatief zwak. Ik doe ze ook niet zo vaak, dat speelt ook mee natuurlijk

En mijn rows zijn (waren) weer debiel sterk vergeleken met pull ups :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.764

do-it-phaggot_zps85485aa6.gif

Cause you can

• #1.766

Zou mooi zijn :D

Vandaag weer de goede schoenen vergeten en slecht gegeten

Squats
10x20kg
5x50kg
5x70kg
5x90kg
5x110kg
2x4x125kg belt
15x70kg
Die 125kg voelde echt debiel, stond ook niet lekker. Beetje pijn in linkerquad ook, leek wel alsof glutes helemaal niets deden. Wilde eigenlijk de 125kg 4x4 doen, maar eerder al gestopt.

Bench
10x20kg
5x40kg
3x60kg paused
3x65kg paused
3x70kg paused
3x75kg VPR, tweede+derde rep paused
6x60kg
Was wel moeilijker dan ik hoopte eigenlijk

Sumo DL
5x60kg
5x90kg
3x120kg
3x140kg belt
zwaar en kutzweethanden, magnesium thuis, gewoon kut

Pullupsen overhands deadhang
2x7xbw
Ging wel weer oké dan

BW op 86.7kg

stil got work done, train is effective.

slecht gegeten als in rauwe sushi of gewoon te weinig?

Hoezo minstens 5x per week skwatten en banken? Eiwitsynthese duurt toch 2 dagen bij natty's?
Of zit je aan de creatine?:knipoog:

vaak hebben intermediate lifters nog bij lange na niet zoveel volume nodig om vooruit te gaan. Het is niet opeens dat je dan magisch of meer gains maakt. (al kan dit per persoon wel lichtelijk verschillen)

• #1.773
stil got work done, train is effective.

slecht gegeten als in rauwe sushi of gewoon te weinig?

Te weinig

Probeerde te compenseren door pinda's te eten, maar die lijk ik in z'n geheel weer uit te kakken dus ik zet ook mijn vraagtekens bij hoe efficiënt die waren :o

Hoezo minstens 5x per week skwatten en banken? Eiwitsynthese duurt toch 2 dagen bij natty's?
Of zit je aan de creatine?:knipoog:

:roflol: creatine kuur

zie antwoorden hieronder

Eiwitsynthese is niet het enige wat invloed heeft op sterker worden, denk aan neurologische adaptie etc ;)

+ je doet een lift zo vaak dat je techniek vaak verbeterd = meer gains (+minder blessures, pijntjes etc)

thx brofessoren tyo en tdo :)

Hmm misschien toch eens proberen, merk wel dat ik veel sneller herstel dan voorheen. Dan word ik misschien ook zo'n beest als SteenSteen.

The more you do the more you get

Tenzij je daardoor blessures op gaat lopen, dan niet

vaak hebben intermediate lifters nog bij lange na niet zoveel volume nodig om vooruit te gaan. Het is niet opeens dat je dan magisch of meer gains maakt. (al kan dit per persoon wel lichtelijk verschillen)

Vaker willen liften icm de mogelijke techniekwinst heeft mij overgehaald dit schema te volgen. Denk dat ik vanaf juni een soort UB/LB ga doen voor 5/6x pw

Te weinig

Probeerde te compenseren door pinda's te eten, maar die lijk ik in z'n geheel weer uit te kakken dus ik zet ook mijn vraagtekens bij hoe efficiënt die waren :o

Ik heb van amandelen gehoord dat ze maar 30% ofzo opgenomen worden, maar pinda's verteren ook fucking traag door much fatties, liever gewoon wat carbs pre workout

• #1.775
Ik heb van amandelen gehoord dat ze maar 30% ofzo opgenomen worden, maar pinda's verteren ook fucking traag door much fatties, liever gewoon wat carbs pre workout

:mad: vandaar dat ik zo slecht gain, die nootjes doen hun werk niet

Gisteren dagje festival Wageningen, was supermooi :D Vandaag helaas last van ongeveer alles, twijfelde überhaupt of ik zou gaan

rek strek
Squats
10x20kg
5x50kg
5x70kg
5x100kg
2x5x110kg nog beltloos
4x4x130kg belt VPR
lol
Zelden zoveel volume gedraaid op squats :o Kwam moeilijk op gang maar daarna lekker geknald.

Bench
10x20kg
5x40kg
5x50kg
4x6x60kg
Armen deden niet top

Chinups
5x5xbw
Was al op, ging zwaar

Nog wat rotator cuff oefeningen en facepulls

Gewicht op 86.7kg

Matt Perryman: 'How you feel is a lie'. Goeie squats man :)

Kom volgend jaar maar ff langs als je met 5 mei in Wageningen bent :thumb:

ik was ook Wageningen 5 mei haha, moest er werken achter de bar

Terug
Naar boven