TheDutchOak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 278
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer ga jij nou weer trainen dan nare hommel
Weet ook niet wat het is, optrekken gaat met het grootste gemak maar rows blijven relatief zwak. Ik doe ze ook niet zo vaak, dat speelt ook mee natuurlijk

Nice db press man, zit je bijna op mijn niveau [emoji14]
Row kan wel zwaarder toch?![]()
En mijn rows zijn (waren) weer debiel sterk vergeleken met pull ups![]()

wel sterk voor lichte db bench zeker in vergelijking met je bench

Eiwitsynthese is niet het enige wat invloed heeft op sterker worden, denk aan neurologische adaptie etcHoezo minstens 5x per week skwatten en banken? Eiwitsynthese duurt toch 2 dagen bij natty's?
Of zit je aan de creatine?![]()

Eiwitsynthese is niet het enige wat invloed heeft op sterker worden, denk aan neurologische adaptie etc![]()
Eiwitsynthese is niet het enige wat invloed heeft op sterker worden, denk aan neurologische adaptie etc![]()
stil got work done, train is effective.
slecht gegeten als in rauwe sushi of gewoon te weinig?

Hoezo minstens 5x per week skwatten en banken? Eiwitsynthese duurt toch 2 dagen bij natty's?
Of zit je aan de creatine?![]()
creatine kuur Eiwitsynthese is niet het enige wat invloed heeft op sterker worden, denk aan neurologische adaptie etc![]()
+ je doet een lift zo vaak dat je techniek vaak verbeterd = meer gains (+minder blessures, pijntjes etc)

Hmm misschien toch eens proberen, merk wel dat ik veel sneller herstel dan voorheen. Dan word ik misschien ook zo'n beest als SteenSteen.
vaak hebben intermediate lifters nog bij lange na niet zoveel volume nodig om vooruit te gaan. Het is niet opeens dat je dan magisch of meer gains maakt. (al kan dit per persoon wel lichtelijk verschillen)
Te weinig
Probeerde te compenseren door pinda's te eten, maar die lijk ik in z'n geheel weer uit te kakken dus ik zet ook mijn vraagtekens bij hoe efficiënt die waren![]()
Ik heb van amandelen gehoord dat ze maar 30% ofzo opgenomen worden, maar pinda's verteren ook fucking traag door much fatties, liever gewoon wat carbs pre workout
vandaar dat ik zo slecht gain, die nootjes doen hun werk niet
Vandaag helaas last van ongeveer alles, twijfelde überhaupt of ik zou gaan
Kwam moeilijk op gang maar daarna lekker geknald.Matt Perryman: 'How you feel is a lie'. Goeie squats man
Kom volgend jaar maar ff langs als je met 5 mei in Wageningen bent![]()
Thanks
ik was ook Wageningen 5 mei haha, moest er werken achter de bar