MuscleMeat

SteenSteen's krachtlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
Beste gains gemaakt, zowel fysiek als kracht. Ben benieuwd wat je in juni kan laten zien :)

96kg moet wel lukken als je gains niet verminderen over tijd. Mensen kijken me ook raar aan als ik 115kg wil zijn volgend jaar :o Slimme natties kunnen nog best hard gaan

Thanks maat. Juni is iig meer voor de ervaring, in september komt er waarschijnlijk nog een wedstrijd waar records wel officieel gaan tellen en daar ga ik dus eigenlijk voor ;)

Vandaag in The Cave getraind. Ik was de enige die er was :roflol: Tussen de setjes Geschiedenis leren, efficiënt omgaan met de tijd enzo

Geen squatrack rip

Bench
10x20kg
5x40kg
5x50kg
5x60kg
5x3x70kg
Bench was perfect. Ging ook best prima deze bench.

Deadlift
5x60kg
5x90kg
5x120kg
3x150kg belt
Ging knudde, voelde form al afbreken bij die derde rep, lekker bij gelaten.

Pullupsen deadhang bodyweight
5xsmal overhands
5xbreed overhands
8xchins
Ging best sterk

Weegschaal kon ik niet vinden. Volgende training waarschijnlijk dinsdag, daarna woensdag, donderdag en vrijdag trainen, zaterdag rust, en dan zondag knallen bij PHM :)

• #1.822
Geschiedenis vandaag, tussen de 7.5 en de 9.5 :)

Helaas weer gezeik met gyms, de vervangende gym bleek nog niet open. Dus terug naar de andere goedkope kickboxgym waar ze geen squatrack hebben :(

Smith squat gewichten zijn alleen de schijven
10xstang
5x30kg
2x5x60kg
kut dit

Poging tot powerclean into frontsquat > 5x50kg. Voelde kut, ben nog niet behendig genoeg voor de clean grip.

Wat deadlifts maar voelde ook weer kut

Bench
10x20kg
5x40kg
5x50kg
3x60kg
3x2x75kg
2x5x60kg
Ging erg sterk

Leg extension
3x10x45kg
2x10xfullstack (85kg?)
Bohhh pompen

Leg curls
3x10x35kg
1x4xfullstack (65kg?)
Was nog best pittig eigenlijk

Moet ook even druk zetten om thuis een weegschaal te krijgen, kut dit.

Wrm niet clean into military press behind the neck laten zakken voor back squat ;)

Goeie bench though :D

• #1.824
Wrm niet clean into military press behind the neck laten zakken voor back squat ;)

Goeie bench though :D

ik en welke presskracht

+ dat ik dan de stang niet omlaag krijg, dus vol r*tard stalen schijven op een soort stenen vloer laten denderen wordt ook niet gewaardeerd denk ik

Bench is in deze weken van gympoverty toch wel een lichtpuntje ja :roflol:

Whut the cave was bedoeld als hardcore gym, en dan geen squatrack.

Gotta work with what you got

kut gympoverty is kut

goeie bench wel

• #1.827
Whut the cave was bedoeld als hardcore gym, en dan geen squatrack.

Gotta work with what you got

kut gympoverty is kut

goeie bench wel

rowen with the rows that we haven :(

Vandaag in gym nummer 4. Hele dag onderrugkrampjes, maar ben squatten helemaal geen last van. Ook weer een squatrack waar het een gevalletje net te hoog/veel te laag was :o

rekstrek
Squat
5x20kg
5x50kg
5x70kg
5x90kg
3x110kg belt
2x3.5x130kg > standje lager anders mezelf weer bijna vermoorden met te hoog terugleggen
5.5x130kg belt
130kg voelde erg stevig en stabiel aan, ondanks het weinige squatvolume dat ik nu kan draaien. Wel vertrouwen in een 160kg zondag :)

Optrekken
8x5xbw deadhang
Lekker lekker

Degene met wie ik was traint altijd kort, dus gewoon lekkor wat gesquat en wat optrekvolume gedraaid. Was ook meteen de enige die 100kg+ squatte in die gym, ze vonden 't al raar dat ik "zoveel" schijven nodig had :roflol: Dus in anderhalf uur klaar, nice. Nog twee leestoetsen nu, dus weer lekker lang trainen vanaf nu.

• #1.828
Terug in de Cave waar geen rack is dus. Nog altijd de onderrug die zuur is, foamrollen hielp al wat. Vandaag ook een nachtrust gehad van ongeveer 5 powernaps, dus ik bleef staande door wat koffie

Bench
10x20kg
5x40kg
5x50kg
3x60kg
3x3x70kg
2x5x60kg
Ging wel goed

Deadlift
5x60kg
2x90kg
2x120kg belt
2x140kg
2x1x160kg
lol energiepeil van niks

wat optrekker

Nu ook eindelijk weegschaal thuis, zat te switchen tussen de 88 en 89 uwotm9

En nu in de ochtend op lege maag wegen. inb4 85 kg

• #1.831
  • #1.832
Vandaag rustige training bij fitforfree, nog best een prima gym eigenlijk. Goed squatrack, prima bench. Wel verschillende schijven maar daar viel nog mee te liften.

Squat
10x20kg
5x50kg
5x80kg
5x110kg
3x3x130kg belt
Hard. Sommige reps ook paused, had ook een idee dat het niet mogelijk was dieper te gaan :o Geen last van m'n rug ook meer.

Bench
10x20kg
5x40kg
5x60kg
3x3x70kg
Ging wel goed, maar door tijdgebrek hierbij gelaten

Deadlift
2.5x20kg :cool:
5x60kg
5x90kg
5x120kg
1x140kg
5x160kg belt
Eindelijk weer een degelijke deadlift :)

Pullups
3x6xbw

Onderrug lijkt snel over te gaan. Wat gefoamrollen, morgen rust, en dan zondag bij PHM knallen. Iemand goed voer voor in de trein? :o

Burger King

Zou gewoon een bakje rijst met chocomel meenemen. Is eigenlijk persoonlijk per persoon, iedereen heeft een andere voorkeur. Of ga gewoon zaterdagavond all you can eat bij de chinees:D

Zou gewoon een bakje rijst met chocomel meenemen. Is eigenlijk persoonlijk per persoon, iedereen heeft een andere voorkeur. Of ga gewoon zaterdagavond all you can eat bij de chinees:D

Rijst met chocomel. Dat is een nieuwe combinatie, moet je het net zo lang koken in choocomel of niet?

Ja normaal 8 minuten. Of 7 als je boven het fornuis gaat staan en je het over je lichaam heen laat glijden, dan komt het een beetje op lichaamstemperatuur

Ik blijf je deads en squats ziek vinden pfoe !

Terug
Naar boven