Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ruimte over op squat en deadlift zo te zien hoor, nice, ook technisch in orde

Squat zeker te laag ingezet ja
Thanks, inderdaad op- en aanmerkingen erg welkom!

Squat zeker te laag ingezet ja
Thanks, inderdaad op- en aanmerkingen erg welkom!

ik ben zelf geen technisch wonder verder dus dat bespaar ik je
Pffff, hoe hoog zou je plaatsen als je dit neerzette op een echte meet?
Ziet er allemaal goed uit man, motivatie voor mij om beter te eten haha kan ik je miss nog inhalen![]()

Pffff, hoe hoog zou je plaatsen als je dit neerzette op een echte meet?

1e
aangezien hij waarschijnlijk de enige sub junior is gok ik
Flink talent inderdaad. Mooi om eens filmpjes te zien. Ik vind je techniek op alle 3 de lifts er al heel erg strak uitzien.
Ga zo door man!
Tips natuurlijk altijd welkom.Mooi man! Het is denk de eerste keer dat ik een filmpje van je zie. Krachtpatser hoor voor 17 jaar, je lijkt echt nog over te hebben op de DL.
Kreeg je ook nog techniek feedback of was het echt een competitie?
In training altijd nadruk gelegd op nette reps, altijd wat in de tank laten. Moet ook wel met 5-6xpw squat/bench. Blijft gelukkig ook goed bij max effort 
steen ben je nou al uit de kast gekomen over je plannen om na je wedstrijd meer allround te trainen aka full hommel

Hahahaheb je al examen gehad eigenlijk? Veel plzier op vakantie man ! dat zuipen is goed voor de gains !
![]()
Weekje vakantie komt niet helemaal lekker uit zo vlak voor die wedstrijd eigenlijk maargoed dat zal je zelf ook wel weten haha. Veel plezier in ieder geval op vakantie!