MuscleMeat

SteenSteen's krachtlog

ruimte over op squat en deadlift zo te zien hoor, nice, ook technisch in orde

Ziet er allemaal goed uit man, motivatie voor mij om beter te eten haha kan ik je miss nog inhalen :o

Pffff, hoe hoog zou je plaatsen als je dit neerzette op een echte meet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.870
Ziet er allemaal goed uit man, motivatie voor mij om beter te eten haha kan ik je miss nog inhalen :o

Thanks man!

Voeding is srs wel een issue voor mij :o

Pffff, hoe hoog zou je plaatsen als je dit neerzette op een echte meet?

Geen concurrentie dus waarschijnlijk eerste.. :roflol:

Subjunioren -93kg is squat minimumrecord 160kg, bench 110, deadlift 175

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

1e

aangezien hij waarschijnlijk de enige sub junior is gok ik

Dit inderdaad

in

(mooi filmpje)

Flink talent inderdaad. Mooi om eens filmpjes te zien. Ik vind je techniek op alle 3 de lifts er al heel erg strak uitzien.
Ga zo door man!

Mooi man! Het is denk de eerste keer dat ik een filmpje van je zie. Krachtpatser hoor voor 17 jaar, je lijkt echt nog over te hebben op de DL.
Kreeg je ook nog techniek feedback of was het echt een competitie?

steen ben je nou al uit de kast gekomen over je plannen om na je wedstrijd meer allround te trainen aka full hommel

• #1.875

Welkom robert de ectoman

Flink talent inderdaad. Mooi om eens filmpjes te zien. Ik vind je techniek op alle 3 de lifts er al heel erg strak uitzien.
Ga zo door man!

Mooi :D Tips natuurlijk altijd welkom.

Mooi man! Het is denk de eerste keer dat ik een filmpje van je zie. Krachtpatser hoor voor 17 jaar, je lijkt echt nog over te hebben op de DL.
Kreeg je ook nog techniek feedback of was het echt een competitie?

Squat en DL hadden beiden nog wel een kilootje of 10 bij gekund ja :p In training altijd nadruk gelegd op nette reps, altijd wat in de tank laten. Moet ook wel met 5-6xpw squat/bench. Blijft gelukkig ook goed bij max effort :)

Bij deadlift ben ik wellicht sterker met heupen hoger.

steen ben je nou al uit de kast gekomen over je plannen om na je wedstrijd meer allround te trainen aka full hommel

Dat is pas na oktober, na nussbar operatie. Dan meer overhead werk, meer explosief werk. Meer richting gewichtheffen eigenlijk, maar natuurlijk wel de grote 3 erin houden :)

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Training in de tijdelijk opgezette gym

geen squatrack :mad::mad:

Bench
10x20kg
8x40kg
8x50kg
5x5x60kg paused
Prima

was eigenlijk niet van plan om te deadliften, maar hoorde zo'n personal trainer naast me trashtalken dat hij zo'n grote n*ger kende die spuit in z'n reet zette "en wel over de 100kg deadliftte". Dus met ram veel lawaai lekkor gaan deathtillen.

Deadlift
4.5x20kg
5x60kg
3x90kg
3x120kg
3x150kg belt
Rug was nog zuur

Lat pulldown
4x8x52kg

OHP
4x6x30kg

Zitten apparaat roei dinges
4x8x52kg

Lekker kut dit. Morgen weer naar een ander gym dan maar, dan weekje Kos, dan paar dagen thuis tot beginnerswedstrijd :o

lekker dreamerbulken op vakantie steen

Hahaha :D heb je al examen gehad eigenlijk? Veel plzier op vakantie man ! dat zuipen is goed voor de gains ! ;)

Weekje vakantie komt niet helemaal lekker uit zo vlak voor die wedstrijd eigenlijk maargoed dat zal je zelf ook wel weten haha. Veel plezier in ieder geval op vakantie!

• #1.879
lekker dreamerbulken op vakantie steen

Hahaha :D heb je al examen gehad eigenlijk? Veel plzier op vakantie man ! dat zuipen is goed voor de gains ! ;)

Weekje vakantie komt niet helemaal lekker uit zo vlak voor die wedstrijd eigenlijk maargoed dat zal je zelf ook wel weten haha. Veel plezier in ieder geval op vakantie!

Examens was ik donderdag al mee klaar hnnng

All inclusive en er is wel een gym, dus inderdaad stevig dooreten en duimen dat mijn darmen dan niet meaantje gaan :o

ik train best lekker als ik de dag daarvoor wat jack 3daniels en paar biertjes op heb:o

Terug
Naar boven