MuscleMeat

SteenSteen's krachtlog

Ik heb nog een stapel weekpassen van izi liggen, kan je tenminste squatten. Als je er 1 wil moet je het maar ff laten weten, ben nog wel een paar keer in vdaal deze week

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.882
Ik heb nog een stapel weekpassen van izi liggen, kan je tenminste squatten. Als je er 1 wil moet je het maar ff laten weten, ben nog wel een paar keer in vdaal deze week

Thanks man, maar zal niet nodig zijn denk ik.

Morgen al op vakantie, dan twee dagen tot de beginnerswedstrijd. En dan binnen twee weken is LaVita alweer open, dan pak ik die twee weken wel iets meer rust en beun ik wat rond. :o

hoorde zo'n personal trainer naast me trashtalken dat hij zo'n grote n*ger kende die spuit in z'n reet zette "en wel over de 100kg deadliftte". Dus met ram veel lawaai lekkor gaan deathtillen. Deadlift 4.5x20kg 5x60kg 3x90kg 3x120kg 3x150kg belt

Lolling out loud, lekker even die scrubs laten zien wat echte deadlifts zijn! (inb4: "ja het zijn maar 3 reps bluh bluh das niet op kracht bluh blubh je moe meer dan 8 reps kunne" ~every personal trainer)

Hoe doe je trouwens een 4,5x 20? unracken? xd

Lolling out loud, lekker even die scrubs laten zien wat echte deadlifts zijn! (inb4: "ja het zijn maar 3 reps bluh bluh das niet op kracht bluh blubh je moe meer dan 8 reps kunne" ~every personal trainer)

Hoe doe je trouwens een 4,5x 20? unracken? xd

De vraag is eerder: waarom deadlift je uberhaupt met 20 kg :p

deadlift opwarmen per plaat tot 180

anders niet deadliften

Hierom log ik mijn warming ups nooit meer he, sorry dat ik het op moest brengen :+

• #1.889

twee massagestoelen en een crosstrainer, i cry evertiem

Nu anderhalve week geen creatine meer en ongeveer een halve kilo gegained, dus als het even meezit dan tik ik de 90kg aan over een maandje :o Morgen nog een rustige training doen en duimen dat ik fit ben zondag.

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

Uitgebreider vakantieverhaal komt later nog wel een keer, nu kapsalon bestellen en uitstinken in bad

Veel plezier op vakantie nog steentje

• #1.893

Een week alleen in de zon liggen en eten :o Tijd ging wel erg snel, begint alleen wel snel te vervelen. Zal het reisverslag morgen schrijven, ben er nu te moe voor :o

Trainingsschema voor na zondag:

- 3x UB / 3x LB split
- Geen vaste getallen op compounds, wel een principe wat ik die dag wil doen. Op een goede dag dus meer werk, op een slechte dag kan het lager uitpakken.
- Focus op perfecte reps, dus grinders of falen op techniek is not done
- Voeding weer bijhouden en posten, wil voor september wel rond de 91kg uitkomen
- De principes van de dagen probeer ik hetzelfde te houden, zodat ik elke week kan blijven ophogen
- Vaker filmen om techniek te checken
- Vast moment op de dag inlassen om een beetje te foamrollen/stretchen

Zondag
Bench minder reps, meer sets, meer gewicht (bijv. 6x3 of 8x2)
Barbell rows ~3x6-8
Seated DB press 4x10-12 (OHP voelt ruk bij nek/bovenrug, moet daar nog naar kijken.)
Seated horizontale roei 4x10-12

Maandag
Squat medium reps (3x6-8)
Deadlift op gevoel rampen met 3 of 5 herhalingen
Planks / knee raises

Dinsdag
Bench meer reps, meer sets, minder gewicht (6x6, 5x8-10), elke rep moet als een machine hetzelfde gaan
Weighted pullups 3x5-8 (als ik 3x8 haal, dan ophogen met 2kg)
Incline bench op gevoel
Seated horizontale roei 3x6-8

Woensdag
Beltless squats standaard (bijv. 5x5), om het herstel wat te bevorderen niet zo zwaar
Beltess deadlifts meer sets (3x2-4), zelfde verhaal
Overhead squat oefenen
Hyperextension als onderrug niet zuur is, anders planks

Donderdag
Bench standaard (3x5), eventueel dus meer sets als het sterk gaat
Lat pulldown 3x8-10
Staand DB press 3x8-10
DB row (poging tot geen r*tard row)

Vrijdag
Squats low reps, medium sets, meer gewicht (6x2-4)
Paused deadlifts op gevoel, weinig volume
Squats laag gewicht, snelle reps, stoppen bij snelheidverlies
Knee raises/planks

Zaterdag rust, dan wandelen en extra mobiliteitswerk

Als er in september geen wedstrijd komt, dan ga ik hier gewoon tot de operatie mee door. Als er wél een wedstrijd is, dan ga ik in de drie weken voor de wedstrijd terug naar een squat/bench/deadlift training om weer helemaal in te komen. In oktober staat nu de operatie gepland om de Nuss-bar eruit te halen, dus dan lig ik er een maandje uit.

ik zie al wel weer waar jij in je vakantie aan gewerkt hebt

welkom terug steen ik heb je gemist

Wat een planning man. Gewoon beetje pompen brah

• #1.897
ik zie al wel weer waar jij in je vakantie aan gewerkt hebt

welkom terug steen ik heb je gemist

Maandag ga ik een nieuwe telefoon halen en Alcatel ritueel verbranden :( Srs dat ding laadt niet op, en als die eindelijk op kan laden is de accu na een kwartier alweer leeg :o

Deze vakantie eigenlijk vooral gewerkt aan shinen bij het zwembad, ik had dan ook de bijnaam superman/muscleboy/big dude/"yung" (want jan uitspreken is te lastig:mad:). Mooie is dan wel weer dat ik eigenlijk geen drank hoef te halen, al die slungels geven na een half drankje alles al door omdat ze het niet meer kunnen hendelen. Dinsdag full oostblok voor drie man gedronken en eigenlijk bar weinig van gevoeld, en sommige anderen wisten niet meer wat er die avond gebeurd was.. Wel weer genoeg eigenlijk voor deze maand, eens per maand is vaak zat

Wat een planning man. Gewoon beetje pompen brah

muh records

Zeau, nice planning voor de komende tijd man! Genoeg volume in ieder geval. Mooi dat je een goede vakantie hebt gehad :thumb:.

god***domme en mij noemden ze maar fatty en snorlex bij het zwembad

goedzo ben trots op full oostblok modus

Terug
Naar boven