TheDutchOak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 278
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nog een stapel weekpassen van izi liggen, kan je tenminste squatten. Als je er 1 wil moet je het maar ff laten weten, ben nog wel een paar keer in vdaal deze week

hoorde zo'n personal trainer naast me trashtalken dat hij zo'n grote n*ger kende die spuit in z'n reet zette "en wel over de 100kg deadliftte". Dus met ram veel lawaai lekkor gaan deathtillen. Deadlift 4.5x20kg 5x60kg 3x90kg 3x120kg 3x150kg belt
Lolling out loud, lekker even die scrubs laten zien wat echte deadlifts zijn! (inb4: "ja het zijn maar 3 reps bluh bluh das niet op kracht bluh blubh je moe meer dan 8 reps kunne" ~every personal trainer)
Hoe doe je trouwens een 4,5x 20? unracken? xd

Hierom log ik mijn warming ups nooit meer he, sorry dat ik het op moest brengen :+
Ikzelf warm nooit op met 20 kg, ik begin bij 60 kg en volgens mij doen de meeste dat ook.Heb je de gym al gevonden?
Morgen nog een rustige training doen en duimen dat ik fit ben zondag.
Tijd ging wel erg snel, begint alleen wel snel te vervelen. Zal het reisverslag morgen schrijven, ben er nu te moe voor 

ik zie al wel weer waar jij in je vakantie aan gewerkt hebt
welkom terug steen ik heb je gemist
Srs dat ding laadt niet op, en als die eindelijk op kan laden is de accu na een kwartier alweer leeg 
). Mooie is dan wel weer dat ik eigenlijk geen drank hoef te halen, al die slungels geven na een half drankje alles al door omdat ze het niet meer kunnen hendelen. Dinsdag full oostblok voor drie man gedronken en eigenlijk bar weinig van gevoeld, en sommige anderen wisten niet meer wat er die avond gebeurd was.. Wel weer genoeg eigenlijk voor deze maand, eens per maand is vaak zat