MuscleMeat

SteenSteen's krachtlog

met 84kg in de -93kg klasse is opzich al knap, 1kg lichter had je niet mee mogen doen :)

goed getild verder, volgende keer niet op vakantie gaan voor je wedstrijd

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.922
Best lekker gelift man, zeker gezien je vakantie ervoor, ook leuk dat je ouders zo supportive zijn.
Zo goor was die deadlift toch niet? met goede voorbereiding heb je die 200 zo.

Eerst even ma uitgelegd dat deadlift niet boven je hoofd gaat.. :roflol:

Moet de video nog bekijken, naar mijn beleving was het een vieze hitch. Thanks voor de support!

met 84kg in de -93kg klasse is opzich al knap, 1kg lichter had je niet mee mogen doen :)

goed getild verder, volgende keer niet op vakantie gaan voor je wedstrijd

Het is me ook een raadsel waar die kilo's heen zijn gevlogen

Erg bedankt nog sensei daf, je gaf me toch wel rust en vertrouwen :)

Eerst even ma uitgelegd dat deadlift niet boven je hoofd gaat.. :roflol:

Moet de video nog bekijken, naar mijn beleving was het een vieze hitch. Thanks voor de support!

Het is me ook een raadsel waar die kilo's heen zijn gevlogen

Erg bedankt nog sensei daf, je gaf me toch wel rust en vertrouwen :)

mij jaagt ie altijd de stuipen op het lijf :(

Nice PR, ben benieuwd naar de filmpjes. Ach, beter iets te licht inwegen dan iets te zwaar :p Wel gek dat het zo snel kan gaan :o

zal wel een mix van vocht/voedsel en je feels zijn
in voor de filmpjes

onbewuste watercut :D

Goed gelift man, je had de gunfactor bij t publiek, jammer dat je 200deadlift niet lukte :thumbs:

Nice PR, ben benieuwd naar de filmpjes. Ach, beter iets te licht inwegen dan iets te zwaar :p Wel gek dat het zo snel kan gaan :o

nja je kunt ook echt te licht inwegen, uiteraard mag je normaliter <83 niet in de -93 meedoen lol, dat scheelde niet veel

al maakt dat bij beginnerswedstrijd niet zoveel uit

• #1.930

nja je kunt ook echt te licht inwegen, uiteraard mag je normaliter <83 niet in de -93 meedoen lol, dat scheelde niet veel

al maakt dat bij beginnerswedstrijd niet zoveel uit

Eigenlijk had ik verwacht rond de 88kg te zitten :o

zal wel een mix van vocht/voedsel en je feels zijn
in voor de filmpjes

Pa die veel te ver inzoomt en moeder die wel goed filmt maar baggere camerakwaliteit

Brace your angus

Goed gelift man, je had de gunfactor bij t publiek, jammer dat je 200deadlift niet lukte :thumbs:

Thanks, geweldig om de sfeer te proeven weer :D

Nu gewoon ram veel gaan eten en weer stevig doortillen, dan moet het in september helemaal goed komen

• #1.932
Wat foto's

150kg squat
sOgBpEu.jpg

170kg squat, seconds from disaster
ToHvgKG.png

Ligt het aan mij of ga je erg diep

• #1.934
Alsnog mirin gewichten man, heel netjes! :D

Ik heb "DBB taal" de groep ingebracht, nu worden allemaal mensen random ecto's genoemd
Zozozo meneertje, en kunt u me dan uitleggen hoe mijn "ectolog" aan zijn naam kwam 5 jaar geleden?

en ik val 4kg af :roflol: Verder niets bijzonders verder gedaan met voedsel, gekkigheid dit. Filmpjes volgen morgenmiddag ergens
Dat is zwaar klote, mijn ergste drop was 2,5kg in 3 dagen. Paar daagjes feesten kan fataal zijn, hopelijk maak je een goede comeback.

Ik kijk uit naar de filmpjes, en ik kijk al helemaal uit naar de 90kg bench!

• #1.938

Bedankt!

- Langzamer zakken
- Lifts filmen
- Stand aanpassen; breder staan / knieën verder naar voren (whatever floats your boat)
- Platte schoenen uitproberen
- Paused squats trainen
- Nog meer focus op helemaal strak blijven de hele lift

Nog iets vergeten?

Alsnog mirin gewichten man, heel netjes! :D

Bedankt maatje, beter ga jij nu snel je blessa fiksen dat we weer samen gaan trainen :mad:

nope that's it

• #1.940
Zozozo meneertje, en kunt u me dan uitleggen hoe mijn "ectolog" aan zijn naam kwam 5 jaar geleden?

Dat ik jou niet kende 5 jaar terug en dbb taal toen ook al gewoon bestond

Dat is zwaar klote, mijn ergste drop was 2,5kg in 3 dagen. Paar daagjes feesten kan fataal zijn, hopelijk maak je een goede comeback.

Ik kijk uit naar de filmpjes, en ik kijk al helemaal uit naar de 90kg bench!

Nu ik erover nadenk, kan komen door erg zout eten op vakantie en thuis vrij zoutloos gegeten. Had niet verwacht dat dat zo'n impact zou hebben. Ook weinig geslapen verder, zal ook gescheeld hebben.

en 87.5kg bench :o:o 90kg bench moet er toch wel inzitten over een maandje potverdegodver

Terug
Naar boven