MuscleMeat

SteenSteen's krachtlog

Toch een goeie ervaring denk ik, al vond je het zelf misschien niet meevallen.
Bij een volgende wedstrijd gewoon de agenda helemaal leeghouden de weken ervoor, om optimaal voor te bereiden. ;)
Die volgende keer komt er wel als ik dat zo in schat.
Goeie tips van Johnny Candido idd!

Komt die vakantie verhaal nou nog?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.943
Toch een goeie ervaring denk ik, al vond je het zelf misschien niet meevallen.
Bij een volgende wedstrijd gewoon de agenda helemaal leeghouden de weken ervoor, om optimaal voor te bereiden. ;)
Die volgende keer komt er wel als ik dat zo in schat.
Goeie tips van Johnny Candido idd!

Precies, betere voorbereiding is wel nodig ja :o

Komt die vakantie verhaal nou nog?

Nee, ik heb nu echt andere prioriteiten

Extreem drukke periode nu. Geslaagd voor mijn VWO, veel werk, en vandaag te horen gekregen dat ik aankomende maandagavond voor 150 man een Engelse speech mag gaan geven over zelfontwikkeling. Ongelofelijk gaaf en leuk allemaal, maar er moet ook nog gelift worden. 20 juni gaat de gym eindelijk weer open, dus tot die tijd poverty trainingen in gyms waar er geen squatrack is of anders een vervelend squatrack :( Slecht gegeten vandaag door de zenuwen voor maandag, zijn nu gelukkig al wel weer weggezakt.

Bench Langzaam zakken, pause, zo snel mogelijk omhoog
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x50kg
5x5x60kg
"snel", was potverdomme al zwaar.

Optrekken deadhang
3x5xbw
Ging wel prima maar wilde niet full r*tard gaan en morgen niet meer kunnen lopen door rugkramp

Standing DB press
Opwarming met wat 1-armse DB cleanpress
12x14kg
12x16kg
6x18kg wat
10x16kg
10x16kg
Voelde prima

Nog wat cable rows, bicepsen en knee raises.

Training voelde belabberd aan, gisteravond feestje gehad en weinig geslapen. Daarbovenop slecht gegeten en zat ergens anders met m'n gedachten. Dinsdag nu weer trainen, hopelijk wat degelijkers dan dit.

manmanman wat skeer jan steen

Bij deze een virtuele ecto-knuffel!

Extreem drukke periode nu. Geslaagd voor mijn VWO, veel werk, en vandaag te horen gekregen dat ik aankomende maandagavond voor 150 man een Engelse speech mag gaan geven over zelfontwikkeling. Ongelofelijk gaaf en leuk allemaal, maar er moet ook nog gelift worden. 20 juni gaat de gym eindelijk weer open, dus tot die tijd poverty trainingen in gyms waar er geen squatrack is of anders een vervelend squatrack :( Slecht gegeten vandaag door de zenuwen voor maandag, zijn nu gelukkig al wel weer weggezakt.

shivers at the thought.

• #1.948
manmanman wat skeer jan steen

goedkope training is goedkoop :(

Bij deze een virtuele ecto-knuffel!

bedankjewel robin

de mafkees heeft zich er nog vrijwillig voor opgegeven ook

NO PAIN NO GAIN

is nog uit het hoofd zonder presentatie ook, KOMT GOED

• #1.949
Potje trainen met Oak bij Izi, hele gezellige training

Crosstrainer en een klein beetje rekstrek
Squat met nieuwe knee sleeves
10x20kg
5x60kg
5x80kg
6x100kg belt
3x6x120kg belt
Voelde sterk aan. Moet wel gaan trainen om hoger te squatten, onnodig diep nu

Deadlift
5x60kg
5x100kg
5x140kg belt
3x1x160kg belt
T/m 140 vloog alles omhoog alsof het stang only was. En toen sloeg de 160 toe. Srs de allereerste set was al een grinder, dus besloot maar wat singles te gaan doen.

Vanochtend na ontbijt van wat snickers en glas sinaasappelsap 84.6kg

Zondag is de gym die afbrandde vorige maand weer open, dus dan kan ik daar weer trainen in mijn vertrouwde squatrack. Dan weer hardcore door en duimen dat deadlift weer snel bijtrekt.

En besloten om in september uit te komen voor de -83 klasse, dus ik ga in juli terugcutten naar de 82kg en in augustus op onderhoud blijven.

nou niet vol meaantje gaan he

Leuk man, ik ga in september dagelijks squatten en drukken. Doel is om van 350 naar 450 kg total te gaan, en dan voor de lols ook een wedstrijdje in de -83 groep meedraaien... Wie weet staan wij ooit nog tegenover elkaar.

Prima squat

Niets mis met 2kg droppen voor een andere gewichtsklasse.
stiekem ripped worden voor de zomer?

Je moet gewoon feels krijgen SteenSteen, krijg al een week geen hap door mijn keel. Zomer cut 2015.

• #1.955
Leuk man, ik ga in september dagelijks squatten en drukken. Doel is om van 350 naar 450 kg total te gaan, en dan voor de lols ook een wedstrijdje in de -83 groep meedraaien... Wie weet staan wij ooit nog tegenover elkaar.

6 september is de open raw powerlift wedstrijd geloof ik, dan kan je alvast meedraaien voor de ervaring?

Prima squat

Niets mis met 2kg droppen voor een andere gewichtsklasse.
stiekem ripped worden voor de zomer?

Het is eerder uit weemoed, omdat ik anders weer veruit de lichtste ben in de -93 klasse :o

Bovendien kan je 6 september wel records zetten en daar ga ik ramhard overheen bij de subjunioren in die klasse. Daarna weer smerig hard bulken naar de 92kg :o

die tweede en derde 160 zagen er nog wel aardig uit hoor :) Was idd gezellig man, vaker doen :D

Is 82 kg niet te weinig speling? Weet bijvoorbeeld dat Daffy 3 kg onder zijn beoogde gewichtsklasse wilt gaan zitten.

• #1.958
Terug
Naar boven