- Waardering
- 23.847
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch een goeie ervaring denk ik, al vond je het zelf misschien niet meevallen.
Bij een volgende wedstrijd gewoon de agenda helemaal leeghouden de weken ervoor, om optimaal voor te bereiden.![]()
Die volgende keer komt er wel als ik dat zo in schat.
Goeie tips van Johnny Candido idd!

Slecht gegeten vandaag door de zenuwen voor maandag, zijn nu gelukkig al wel weer weggezakt.Extreem drukke periode nu. Geslaagd voor mijn VWO, veel werk, en vandaag te horen gekregen dat ik aankomende maandagavond voor 150 man een Engelse speech mag gaan geven over zelfontwikkeling. Ongelofelijk gaaf en leuk allemaal, maar er moet ook nog gelift worden. 20 juni gaat de gym eindelijk weer open, dus tot die tijd poverty trainingen in gyms waar er geen squatrack is of anders een vervelend squatrackSlecht gegeten vandaag door de zenuwen voor maandag, zijn nu gelukkig al wel weer weggezakt.

de mafkees heeft zich er nog vrijwillig voor opgegeven ook
Leuk man, ik ga in september dagelijks squatten en drukken. Doel is om van 350 naar 450 kg total te gaan, en dan voor de lols ook een wedstrijdje in de -83 groep meedraaien... Wie weet staan wij ooit nog tegenover elkaar.
Prima squat
Niets mis met 2kg droppen voor een andere gewichtsklasse.
stiekem ripped worden voor de zomer?

Je moet gewoon feels krijgen SteenSteen, krijg al een week geen hap door mijn keel. Zomer cut 2015.
die tweede en derde 160 zagen er nog wel aardig uit hoorWas idd gezellig man, vaker doen
![]()
Is 82 kg niet te weinig speling? Weet bijvoorbeeld dat Daffy 3 kg onder zijn beoogde gewichtsklasse wilt gaan zitten.
ik ben legendarisch in cutten, in mijn bulk val ik ongeveer anderhalve kilo af Inderdaad vaker doen mie mang