AndroidHealthClinic

Sterkste man in huize Avondrood

Haha man, die 175 ging door het dak.
Bazig gelift kerel, en leuk jullie te ontmoeten!

Toffe ontmoeting. Eigenlijk gingen al je lifts hard. Uit die squat valt met voldoende oefening nog genoeg te halen en die nench ging zelfs in je derde beurt nog keihard

• Topic Starter Topic Starter
Haha man, die 175 ging door het dak.
Bazig gelift kerel, en leuk jullie te ontmoeten!

Ik was zelf nog het meest verrast van allemaal door die 175! Zo zie je maar wat een goede sfeer kan helpen. Dus alvast "in" voor volgend jaar. :)

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

Toffe ontmoeting. Eigenlijk gingen al je lifts hard. Uit die squat valt met voldoende oefening nog genoeg te halen en die nench ging zelfs in je derde beurt nog keihard

Was inderdaad gezellig. De squat is inderdaad een aandachtspunt. ALS ik het kan trainen, dan moet ik het gewoon heel rustig opbouwen. Dan duurt het maar wat langer allemaal. Nu nog zien wie van ons twee het eerst 300 deadlift...

Eindelijk de man achter de baard ontmoet

Bench ging echt nog snoeihard

+you+im+a+cat+_54be92c4546ff4f23e45444f28bbd7fa.png

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

175 bench
Ja, ging inderdaad best nog snel. Op naar mijn oude PR van 185!

230 deadlift

ik mis de vids nog of ben ik scheel

edit : je voegt ze precies toe toen ik dit postte

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

die bench was echt heeeel easy man ! Deadlift zat ook nog wel wat in!

Beide met over. Waar is je squat? :p

Dik over!

Ja, volgende keer mijn doelen nog wat hoger stellen. Eens kijken of ik eind van het jaar 200/190/270 kan.

Wat ik nu wel weet: Neck press + chain (of slingshot) bench = brute bench gains zonder schouderpijn.

Ondanks extreme vermoeidheid (ademnood door hooikoorts) toch een redelijk lekkere training. Niet zwaar, maar wel soepel.

Snatch-grip DL:
8x3x100

Seated neck press:
5x70
5x75
5x80
5x82,5
5x85
5x87,5
3x90
5x80
5x90
5x80
5x80

Squat:
8x3x100

Seated cable rows:
5x20

nog aardig wat volume bij de press voor een niet zware training;)

Weer een explosieve training. Dit ligt mij toch veel beter, dus ga ik dit maar weer een tijdje doen.

Squat:
8x3x102,5

Seated neck press:
8x3x70

Snatch-grip deadlift:
8x3x102,5

Seated cable rows:
20x,
6x10

Net een laatste practice run bij PHD, volgende week de wedstrijd in Alphen. Vrachtwagen was even niet mogelijk, maar drie van de events wel gedaan.

Log:
1*90
1*100
1*110
1*115 (PR) video

Farmers:
25 m met 100 kg
Draai was veel te scherp, waardoor de lange farmers teveel doordraaiden en ik de controle en snelheid verloor. Beginnersfout, maar zoals mc chick al zei: beter hier die fout maken dan op de wedstrijd.

Deadlift:
1*170
1*220
Gisteren nog wat gedeadlift, ik bleek meer moe dan verwacht. Even rustig aan hiermee de komende week.

Had allemaal wat beter gekund, maar ik reis met redelijk innerlijke rust af naar Alphen. Als ik daar laatste word, dan moet dat maar. Zolang ik maar niet op elk onderdeel laatste word. :D

Laatst bewerkt:
Die boom moet vertrouwen geven, daar ga je geen laatste mee worden verwacht ik.
Bij de farmers de bocht ruim inzetten zodat je je snelheid kan behouden. Zoals je aangaf zijn ze waarschijnlijk korter dus dal zal goed komen. Vergeet je handen niet goed in de magnesium te zetten.

Veel suc6 en plezier op je eerste wedstrijd! :lifter:

Waarom niet truckpullen met een auto op de handrem? Kun je mooi iedere week doen

Mooie log, sterk! :thumb:
Je gaat helemaal geen laatste worden! Beetje vertrouwen hoor ! :)

Ik begin nu al nerveus te worden voor komende zaterdag, dus is het moeilijk om het rustig aan te doen. Toch maar een beetje rustig aan gedaan.

Seated neck press:
10x3x80

Seated cable rows:
100x
20x
20x
20x

Squat:
8x3x75
(techniek en diepte worden consistenter, waar ik blij mee ben)

Seated cable rows:
20x
20x
20x
10x
10x

Terug
Naar boven