- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Het zijn z'n eigen woorden

Log oogt wel heul makkelijk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Had je nog pulls gedaan met je auto afgelopen week? We moeten een harnas fixen van die gordels die ik nog heb liggen.
Mooie pr op de boom en deadlift.
Hoe was de sfeer in het algemeen en onder de atleten?
Welke plaatsing had je trouwens?

Die deadlift heb je ook ruimte over man, niet alleen bij die log
Kracht zit er sowieso, alleen dus de oefeningen onder de knie krijgen![]()
Mooie 1ste wedstrijd man en nog ruim over op die DL imo !

Zag er goed uit, man! Zal wel gezellig geweest zijn en een lekker weertje erbij!![]()
Weer geen squat omdat een paar mannetjes het enige rack in beslag hadden genomen.
De nood om thuis te kunnen trainen wordt erg hoog nu.
Verbaas me eigenlijk wel dat die in de avond altijd leeg staat![]()

Laat me raden... Kling & Klang, de heipaal-imitators.
I know the feel, bro...
Dat vindt ik ook zo ontzettend fijn aan deze community!Een beetje zoals powerlifting vaak is: zolang je je best doet krijg je respect, ook al ben je niet de sterkste.
Weer geen squat omdat een paar mannetjes het enige rack in beslag hadden genomen.
Dat vindt ik ook zo ontzettend fijn aan deze community!
WAT!?!?! Hoe is dat mogelijk? #BasicfitPerikelen (alleen squatten ze daar altijd in de smith dus heb ik op een paar squatCurlers na bijna altijd het rek. Bovendien vind ik het helemaal niet erg om het rack met 1 of 2 mensen te delen want ik rust toch lang uit en het is meestal gezelliger.)

Mea maxima culpa! Ik zal ze nooit meer voordoen hoe je lock outs in het squatrek kan doen...![]()
lock-outs als in 1/8 squats? of als in deadlifts in het squatrack AKA rack-pulls?
Waarom geen squat? Gewoon gaan zitten wachten..meeste worden zenuwachtig en rotten dan zelf op...althans hier wel![]()

Waarom geen squat? Gewoon gaan zitten wachten..meeste worden zenuwachtig en rotten dan zelf op...althans hier wel![]()
ik vind het normaal dat mensen het squatrek delen als er iemand alleen zit. ik begin mijn training altijd met dl/bench of squat. Laatst wilde iemand de bench niet delen dus bleef ik naast hem staan, als ik db presses ga doen ervoor leid mijn bench eronder dus er is geen alternatief.
Echter is het iets minder intimiderend om als magere ecto naast benchers te gaan staan dan een beer als jij.
Eens zien wat er dan gebeurt. Of ik kan gelijk kniebuigen, of ik ga gelijk rennen.