AndroidHealthClinic

Sterkste man in huize Avondrood

• Topic Starter Topic Starter
Kijk, ben ik toch niet de enige die er zo over denkt!

Je voelt je zwakjes dus je gaat er maar lekker bij zitten? Luilak ;)
Waarom "moet" je ernaartoe dan eigenlijk?

Het hoort helaas bij mijn baan. Komende week naar Pune en Delhi, de week erna twee kantoren in London. Daar kan ik in theorie wel trainen, maar dat is dan wel schreeuwend duur voor een paar keer. Kijken of ik de pas van een collega kan lenen voor de nabije Nuffield.

ab wheel en bw oefeningen, gains will be made

De enige core oefening die ik ga doen, is in abjecte wanhoop elke 15 minuten de wc volblazen.

1396959063605.jpg

(pls dont kill me)

Toplel

Weer een jaartje ouder, wat wijzer en je baard wat grijzer...

Gefeliciteerd met je verjaardag! Dat je maar een grote, sterke jongen mag worden. :)

Gratz ouwe lollie!!!

Op naar de 160kg BW? :D

damn son, mijn nieuwe inspirationele achtergrondafbeelding

:roflol:

Gefeliciteerd he;)

Koekje woog ongeveer een kilo!

Maar voor het eerst dat hij wat langer over zijn koekje doet. Hij is al een uur bezig en net op de helft. :D

gefeliciteerd.

Gefeliciteerd grote man!

Dat cookie :bow:

Gefeliciteerd!

That cookie:drool:

• Topic Starter Topic Starter
Voor iedereen die denkt (hoopt?) dat ik niet meer train: niets is minder waar. Het was gewoon erg druk met werk de laatste tijd, dus DBB schiet er dan bij in. Plus door mijn rug gegaan met DL vorige week maandag, wat de zaken geen goed deed. Vandaag pijnvrij 20x80 gedaan, dus dat trekt alweer bij. Maandag een VPR seated neck press, 7x100. Vandaag een PR 1RM seated neck press, 1x120.

Ik train nu met korte cycli, dat bevalt me wel. 1 week hoog alles (volume, intensiteit, frequentie), de week erna 1x VPR dag, 1x 1RM dag, 1x deload. Voorbeeld van vorige week: drie trainingen neck press, nooit minder dan 15 series, nooit minder dan 70%. Volgens mij 20-22 series maandag, 15 woensdag, 18 vrijdag. Lijkt vruchten af te werpen. 140 kg log press dit jaar: here I come. Doel voor 22 augustus (sterkste man van Rotterdam) is 130 kg als derde poging.

FWIW: ook halfzacht begonnen met dieet, ik wil dit jaar ook al onder de 105 zitten. Vooral veel cardio doen als SB en ik terug zijn van vakantie volgende week.

Verder alles goed; alleen een spontaan scheurende quad is vervelend aan het doen. Niets ermee gedaan (wat is squatten?) en toch scheurt hij gewoon overdag verder. Vervelend, en ook wat zenuwschade, want een plek op mijn been is gevoelloos geworden. Iets waar ik aanleg voor heb, bij mijn opa van vader's kant was ook van alles gescheurd, dus ik maak me er niet echt druk om. Alleen ga ik over een uurtje een vriend helpen verhuizen, veel trappen op en af, dus ik ben benieuwd. Misschien focus leggen op wheelchairflip daarna.

Scheur in de quad? Hoe ernstig is zoiets? In ieder geval minder ernstig dan een pees die van het bot gescheurd is neem ik aan?

Veel succes met je dieët! Ik weet hoe lastig het is om goed te dieëten ;)

Terug
Naar boven