Fitness Seller

Sterkste man in huize Avondrood

Zij is een stuk kleiner dan jij, dat scheelt. Gaan ze gewoon naar haar t**ten staren en duurt hun "training" nog langer...:D

Moet je haar een strakker shirtje aandoen en op de adduction zetten. Volgen ze wel naar daar en heb jij plaats om te SQ'en :D

Moet je haar een strakker shirtje aandoen en op de adduction zetten. Volgen ze wel naar daar en heb jij plaats om te SQ'en :D

Helaas, de labia machines staan zowat naast het squatrek.
Ik draag weliswaar altijd een strak hemdje, maar zit bijna nooit op de labia machines. De adductor is niet prettig en de abductor gaat niet zwaar genoeg (extra gewicht toevoegen is niet mogelijk).

BTW: deadliften trekt meer kijkers... :p

Ik vraag gewoon of ik ff mee mag doen.
ik ook, en vind het normaal dat de spullen gewoon gedeeld worden. Vaak kan dat gelukkig wel maar heel soms kom je zo een figuur tegen die dan zegt: "ik moet nog 3 setjes", of "nee".
Daarna probeer ik inderdaad het sexy aan blijven kijken tijdens de sets.

• Topic Starter Topic Starter
Zo, eindelijk weer eens kunnen kniebuigen. Wekenlang zat alles tegen, en ook vandaag was niet lekker vanwege slechts 3 uur slapen plus pijn, maar stug doorgezet. Volgende week kan ik namelijk alweer een hele week niet trainen, dus het moest wel.

Kniebuigen, high bar:
Te pijnlijk om zwaarder te beginnen, dus dan maar langzaam opbouwen.
3x60
3x62,5
3x65
3x67,5
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
3x117,5
3x120
Totaal 25 triples in 45 minuten.

Seated cable rows:
50x
25x
25x
25x
25x
100x
Tien minuten pauze
100x

Laatste training voordat ik weer op reis moet. :mad: Voel me ook zwakjes, zal wel stress zijn.

Snatch grip DL
2x140
2x140
2x140
1x160
1x180

Seated cable rows
10x10 met oplopende gewichten
1x20

Seated neck press
20x50
20x70
10x90

Je ging naar india toch?
Gewoon even in de ganges gaan zwemmen, lost al je pijntjes em stress op zeggen sommige hindoes.

Extra bonus is dat je misschien wel een staartje groeit.;)

Succes met je reis

Klopt, dit keer weer India. Ik krijg alweer polio als ik er aan denk!

De grote blanke man met baard god vakantie

is daar een olifanten DL wedstrijd ofzo?

Goeie reis!

De grote blanke man met baard god vakantie

Nou, de baarden die de bevolking daar kan kweken! :eek:

clr-NavtejSingh-orng.jpg

Not impressed :P

Ga je daar ook trainen?
India :heart:

India :toilet::toilet:

Ga je daar ook trainen?
India :heart:

Waar ik zit hebben ze wat crosstrainers, een paar loopbanden, en een cable crossover. Dus ik denk het niet. Heel misschien ga ik het zwembad in, maar gezien het klimaat daar nu lijkt me dat ook sterk. Gewoon veel fappen, dan vliegt de tijd.

Terug
Naar boven