Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks! Marina, ik kan slecht stil zitten, dus vandaar ook dat cardio tussendoor op de dagen dat ik niet kracht doe!
Thanks Sanne! Ik ga niet helemaal diep met de zwaardere gewichten hoor. Hoe noemen ze dat, horizontaal ga ik? (misschien zeg ik iets heel raars hoor nu). Met de lichte gewichten en opwarmen probeer ik wel lager te gaan en dat gaat steeds beter. Heeft ook wel weer te maken met mijn heup, zelfs helemaal diep gaan zonder gewicht vind ik lastig en gaat soms niet. Ik doe daarom ook nog een lichtere set met afsluiten en daarbij wel helemaal diep te gaan, geen idee of dat nut heeft hoor, maar het voelt altijd goed!
Trouwens ik vind het met benen trainen altijd lastig welke oefeningen ik moet doen. Ik wil altijd zoveel! Als het aan mij ligt zou ik echt 10 oefeningen doen, maar dat is een beetje overdreven, heb nu al soms moeite om normaal lopend naar huis te komen![]()
Ik kan het vaak ook alleen parallel. Ik probeer ook steeds dieper te gaan en dat lukt soms wel en soms niet. gewoon langzaam opbouwen. Dan gaat het je vast wel lukken!Ja ik bedoel inderdaad 90 graden en probeer dieper! Vooral met lichte wel zo diep mogelijk, maar mijn heup blijft dat een niet leuke beweging vinden, maar he oefeningbaart kunst he!
Tja ik studeer nog, dus ik zit veel, en daar krijg ik vaak wel de kriebels van. Dus als ik vrij ben of tijd heb dan wil ik heeel veel doen hahaha! En moet ook wel hoor, want al dat zitten is ook nou niet echt goed voor me!
Vandaag 4 uur heerlijk in het bos gewandeld, wat was het lekker zeg! Vooral uit de wind, heerlijk!

Zit veel ook tussen mijn oren hoor, dat ik het met 40 kilo wel doe, maar met 45 durf ik het niet meer. Terwijl daar tenminste eentje ook diep van zou moeten lukken bij wijze van spreke. Wat je zegt, ik train te voorzichtig.

Hmm ja dat kan het wel zijn. Bij de DB fly heb ik wel het gevoel dat die iets beter wordt, daar ben ik wel erg blij mee!