Sinds ik vials test in mijn reet douw maak ik de gains van mijn leven
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goede training Arnodsi. Goede krachtgains sinds je weer bulkt...
Wait wut?
Door de spamberichten dacht ik dat ik in Arnodsi z'n log zat.

ha goeie grap man!Door de spamberichten dacht ik dat ik in Arnodsi z'n log zat.![]()
Wahaha leuk dat je hem goed vond.
Welkom!
Heb je hier niet in de buurt.

Er zat redelijk wat tijd tussen m'n laatste maaltijd en m'n training door een doktersbezoek en overwerk. Met honger trainen is niet echt ideaal voor de concentratie. Ik ga er nu ook cheat curls bij doen want m'n biceps lopen serieus achter en zijn volgens mij al een tijdje niet meer gegroeid. Met gewone curls blijf ik ook vast zitten op hetzelfde gewicht en het gaat moeilijker en moeilijker... Ik hoop dus dat die cheat curls mij een goede boost gaan geven. We'll see... 
We'll see. Ik moet nog wat aan m'n techniek wekren om ze goed uit te voeren maar dat komt wel goed.Wel jammer van alle gedoe eromheen maar toch leuke training.
Cheats curls kunnen zeker helpen !
Moeilijk om te zeggen... Het was echt een k*ttraining dus alles ging wat moeilijker. Ik laat het je nog weten.Hebben je rows er niet onder te lijden dat je er crulletjes vlak voor doet?
Sowieso.
Grootste k*toefening ooit.
Ik doe al een tijdje geen pull ups/chin ups. Maar die zullen ongetwijfeld weer in m'n schema komen.