Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
31 december 22:47?Uhm eind december was het he ?
Dus tegen oud en nieuw aan toch ?.

ez win bro, goed planBustedDan upload er niemand want iedereen is shitfaced behalve jij Tatt, foreveralone thuisez win bro, goed plan

Feestje in je homegym?Ik behoor tot de wel sociale mensen mijn Belgische vrind, sorry..
Maar heb je geinvite in mijn homegym remember![]()
Feestje in je homegym?
brb 3 uur rijden om 2 uur te trainen.
1,5 uur trainen + 30 minuten interessante tips uitwisselen

1,5 uur trainen + 30 minuten interessante tips uitwisselen![]()

Ik spreek gewoon ABN en geen plat West-Vlaams hoor.

Postcount moet omhoog he.

Welkom!
Welkom! Spam zoveel je wilt, zolang het maar interessante weetjes zijn en bruikbare tips.

wat advies nav van je training.
Zie dat je meteen met een decline bench begint, hou het simpel en pak een normale flat bench als hoofdoefening, als je dalijk wat meer spiermassa hebt kan je gaan opdelen in decline / incline als dat nodig is. Op jou gewicht/vp is denken in bovenkant/onderkant borst echt niet nodig. Ik heb zelf persoonlijk nog nooit een decline bench gedaan, vroeger alleen sporadisch incline, ook dat nu niet meer.
.Ik gain "redelijk" goed met gewone BP. Maar ik vraag me gewoon af als het niet slimmer is om het nu al te doen ipv er later aan te beginnen om de onderkant van de pecs weer op niveau te krijgen met de bovenkant.incline benchen kan ik niet echt iets verstandigs over zeggen, ik doe het ook niet vandaar. heb tot nu toe prima chest gains vergeleken met waar ik mee begon. dus imo ook overbodig (voor nu)
Goeie training, morgen eventueel ook die tip proberen.
Alles voor die pr's.
Denk je niet dat je meer kan halen uit je training zonder opwarmsetjes bij elke oefening ?.
Na benchpress zijn je rug en armen voldoende warm om meteen te rowen.
Daarna misschien 1 licht setje bij shrugs doen maar dat is ook voldoende.
Over de decline BP, lastig te zeggen, heb hem persoonlijk wel gedaan maar voor een reden.
Namelijk mijn vetgehalte bij onderkant borst, dit is bij jou niet het geval vanwege laag vet% dus lastig te beantwoorden.