- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Daar geef ik je helemaal gelijk in
Maar wel effectief voor bigger biceps.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wel effectief voor bigger biceps.Daar geef ik je helemaal gelijk inMaar wel effectief voor bigger biceps.
Volgende week nog eens maxen om dit te verbeteren. Wel veel moeite gehad met de deadlift. Ik heb een paar keer m'n grip moeten herpakken en even stoppen in het midden van een set om naar adem te happen. Dat dere smoker lungs... Ik ben echt zwak op de chin up.Ik vind ze juist heerlijk net wat extra schijven. Werken beter als curlen voor mij, daar heb ik juist een teringhekel aan.

Ik had zin in een paar extra reps.Nette training kerel.
Wel nice dat je 5x751x80 doet met squat![]()

erbij gezet, was je doel meer reps of mad omdat je het gewicht lager hebt gepakt?Hehe je bent en blijft m'n idool Mark!
Daar dacht ik ook al aan. Ofwel 1x5 (en eventueel maxen) en het op een lowerbody dag houden. Of 3x5 maar dan op upperbody dag. Ik vraag me enkel af als 1x5 wel "voldoende" is.vindt dat je die deadlift nog netjes doet na al dat benenwerk wat je ervoor doet. als ik mn B training heb en ik moet deadliften na het squaten doe ik 1x5 reps als werkset en daar laat ik het bij.
nog n vraag over je training ervoor, waarom had je daar bij de overhead press 2 kilo minder gepakt op het eind en eenerbij gezet, was je doel meer reps of mad omdat je het gewicht lager hebt gepakt?
U mirin'? Yeah u mirin'!
Hehe je bent en blijft m'n idool Mark!
Daar dacht ik ook al aan. Ofwel 1x5 (en eventueel maxen) en het op een lowerbody dag houden. Of 3x5 maar dan op upperbody dag. Ik vraag me enkel af als 1x5 wel "voldoende" is.
Die 38 was trouwens een PR (vergeten te vermelden). Ik heb onlangs m'n plateau doorbroken op de OHP (lang rond de 32-36 gebleven) en nu ik er eindelijk door ben wil ik natuurlijk blijven stijgen in gewicht. Maar deze keer werkte m'n rechterschouder wat tegen. Daarom na die ene set moeten deloaden. Maar volgende keer doe ik gewoon weer de 38 tot ik m'n 3*5 behaal en vervolgens weer verhogen.
Max was 1x5 x 115 een paar weken geleden. Met stronglifts deed ik altijd 1 x 5. Maar ik twijfel echt of het wel genoeg is... Als er iemand input heeft, het is zeker welkom.ik zou het eens proberen met 1x5 op de lowerbody dag, je warmt dan wel gwn nog 1 of 2 setjes op het voor die 1x5, die moet je zo zwaar mogelijk pakken, als ik zo zie dat jij 3 sets van5x100kg doet dan lukt je 1x5x110 ook vast wel, wellicht nog wel meer.
die ohp zou ik nog even blijven doorzetten, goed je schouders opwarmen met dislocations dat scheelt vaak ook!
En dislocations ga ik beginnen doen. Morgen nog een dagje werken en dan 4 dagen verlof. Tijd genoeg om mij weer wat in te lezen. 
1x5/maxen op DL heb je zo weinig aan imo, maargoed.
Rdl is wel erg nice, als je 'm goed strict uitvoert voel je echt een enorme burn in je hams. Niet normaal.
Heb je weinig aan? Mijn dl is hoe die nu is door grotendeels 1 x 2-5 te doen eens in de week
Vanuit BB perspectief zie ik het nut niet echt om 1x5 te doen aan het begin van je training, ga je toch (te) weinig van merken?
more power on the heavy compounds = more power in de isolatie meuk...

Squat blijft ik sowieso 2 keer per week doen. Ik gain er echt te goed op om het te laten vallen.Je kan er eventueel ook voor kiezen om bij Lowerbody A deadlift als eerst en erna legpress.
Lowerbody B Squat te doen en dan een deadlift voor hamstrings toe te voegen (romanian of stiff legged).
Misschien dat je adductoren er ook beter bij zullen voelen![]()
Heb je weinig aan? Mijn dl is hoe die nu is door grotendeels 1 x 2-5 te doen eens in de week
Vanuit BB perspectief zie ik het nut niet echt om 1x5 te doen aan het begin van je training, ga je toch (te) weinig van merken?
Akkoord met het laatste. Maar naar "spiergains" toe is 1 x 5 toch niet voldoende?more power on the heavy compounds = more power in de isolatie meuk...