- Waardering
- 884
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen ik heb m'n Brachialis geforceerd toen ik de bar wou unracken. Gestopt door de pijn dus.
Nope geen spotter. Vorige training heb ik wel een spot gevraagd. Maar als ik faal doe ik de roll of shame.![]()

ArnaudDe roll of shame? Ik dacht dat Arnodsi dat was wanneer die bezig is op zijn foam roller
Arnaud

Hoe gaat het eigenlijk met je foamrollen? Tevreden?
Hoe gaat het eigenlijk met je foamrollen? Tevreden?
Alles was lekker aan het branden. Quads en Hamstrings zijn volledig naar de kloten. Zo erg dat ik als een pinguïn naar huis moest stappen. Dat ga ik de komende dagen voelen.
En m'n belt is eindelijk toegekomen.Gebruik je het ook om op te warmen of enkel achteraf/bij stijfheid?
Tot morgen.

Delayed onset muscle soreness, google it.Argh Tatt! Je outpowered me op de deadlift!Mooie training hoor! Is deadlift een PR van je?
Wat is DOMS?![]()

Thanks Arnaudje!Ik heb deze:
http://www.fysiosupplies.nl/oefenmateriaal/foamrollers/foam-roller-elite-zwart-30-cm
En gebruik hem niet vlak voor het trainen, gewoon omdat ik al genoeg moet meesleuren![]()

Hmm mat

hehe ty menNette trainingen, beter dat je adductoren geen problemen meer veroorzaken![]()