ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben begonnen met stronglifts en op mijn voeding letten op 22 april.
Ik ben begonnen met stronglifts en op mijn voeding letten op 22 april.

Omdat k*tschema.waarom ben je eigelijk zo vroeg gestopt met stronglifts dan?
En het feit dat alles buiten proportie groeit met SL.Niet snel genoeg naar mijn zin
---------- Post toegevoegd 22 August 2013 om 18:04 ----------
Omdat k*tschema.En het feit dat alles buiten proportie groeit met SL.
Ik blijf wel gewicht verhogen op de grote 3
Ja, dat bedoel ik. M'n quads zijn serieus gegroeid, schouders rug en borst zijn redelijk gegroeid. Armen, kuiten en trapezius totaal niet.hmm, eerste snap ik enigsinds, tweede niet, groeide je op bepaalde plaatsten te hard tov andere plaatsen? heb ik nog geen last van atm, doe SL nu ruim half jaar.
Ja, dat bedoel ik. M'n quads zijn serieus gegroeid, schouders rug en borst zijn redelijk gegroeid. Armen, kuiten en trapezius totaal niet.
+- 72 als ik me niet vergis. Ik moet me dringend nog eens wegen. VP is volgens de spiegel stabiel gebleven. En ik zou mij niet teveel focussen op xkg per cm hoor. Als je je armen slecht traint en je benen heel goed gaan je benen groeien en je armen niet. Het enige dat zou kunnen bijkomen is vet.Zijn de stats die je hebt nog steeds de juiste of ?
Dacht ook ergens gelezen te hebben dat je iets van 6kilo moet aankomen voor 1cm extra op je armen dus duurt even.
Correct me if im wrong.
Inderdaad.Ah nice, je gaat dus op de goede manier omhoog qua gewicht.
Ik focus mij daar absoluut niet maar kan nooit kwaad bepaalde richtlijnen te hebben.
Het probleem van m'n armen is dat ik lange tijd (toen ik nog aan het aankloten was) met hetzelfde gewicht heb getraind en hetzelfde aantal reps. En nu kan ik "onmogelijk" hoger gaan in gewicht met goede vorm. Daardoor dus de cheatcurls om dat probleem weer te verhelpen. En ik heb er wel een goed gevoel bij. We'll see...
Benen zijn volledig gesloopt nu.He ouwe, leuk dat je mij een bezoekje komt brengen. Momenteel gaat het goed en laten we hopen dat het zo blijft gaan.