MuscleMeat

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Tatt's log.

Nette training :D gaat lekker zo te zien. Ga jij met deadlifts normaal steeds door met reps? Ik pak na elke rep mijn grip weer opnieuw en voeten opnieuw ed.

• Topic Starter Topic Starter
Nette training :D gaat lekker zo te zien. Ga jij met deadlifts normaal steeds door met reps? Ik pak na elke rep mijn grip weer opnieuw en voeten opnieuw ed.
Ja altijd als ik meer dan 1 rep doe. Dat is althans de bedoeling. Ik moet vaak na de tweede of derde rep al naar adem snakken... :( Voeten blijven gewoon staan.

ik heb ook zo'n smokestik dingetje geprobeerd. Wereld van verschil tussen dat en een eGo bijvoorbeeld.

Ik ben ermee bezig. Ik ben nu Champix aan het nemen en zondag is m'n laatste rookdag. :o
E-cig heb ik geprobeerd en werkt niet voor mij. Ik sabbel nog liever een uur op een lul en ik ben niet eens hooms.
Ik ben ook gestopt door middel van champix, spul werkt wel goed en ben nu 1,5jaar gestopt :)

OT: Nette trainingen man maar denk dat we andere doelen voor legpress moeten doen xD

Ik ben ook gestopt door middel van champix, spul werkt wel goed en ben nu 1,5jaar gestopt :)

OT: Nette trainingen man maar denk dat we andere doelen voor legpress moeten doen xD

Word niet meer vergoed of wel? Moet ook echt stoppen man, laatste tijd word het echt te gortig. Zomer + terras + bier = teveel sigaretten voor mij.

Proficiat bro! En de legpress na het squatten is echt een hel aan het worden. Maar ik geef niet op. :p

Word niet meer vergoed of wel? Moet ook echt stoppen man, laatste tijd word het echt te gortig. Zomer + terras + bier = teveel sigaretten voor mij.
In België vergoeden ze het 1 keer. Geen idee voor NL.

1 keer als in 1 kuur van dat spul?
Moet eigenlijk niet zo'n phaggot zijn en gewoon weer stoppen, is me eerder ook al gelukt:o

1 keer als in 1 kuur van dat spul?
Moet eigenlijk niet zo'n phaggot zijn en gewoon weer stoppen, is me eerder ook al gelukt:o
Ja, in België koop je eerst een testverpakking om te kijken of je de pillen verdraagt en om je voor te bereiden, dat betaal je zelf (30 euro ofzo?). En daarna koop je een tweede verpakking dat de volledige kuur bevat. Dat vergoeden ze gedeeltelijk (redelijk veel). Wil je een tweede pak kopen of later nog eens proberen dan betaal je alles zelf.

Gewoon doen bro. Ik heb wel enorm veel last van afkickverschijnselen... Echt hardcore :(

Ah die afkickverschijnselen had ik ook :P
Trillende handen, zweten en al die ellende maarja het is het allemaal waard.

Ah die afkickverschijnselen had ik ook :P
Trillende handen, zweten en al die ellende maarja het is het allemaal waard.

Ja, in België koop je eerst een testverpakking om te kijken of je de pillen verdraagt en om je voor te bereiden, dat betaal je zelf (30 euro ofzo?). En daarna koop je een tweede verpakking dat de volledige kuur bevat. Dat vergoeden ze gedeeltelijk (redelijk veel). Wil je een tweede pak kopen of later nog eens proberen dan betaal je alles zelf.

Gewoon doen bro. Ik heb wel enorm veel last van afkickverschijnselen... Echt hardcore :(

Als dat alles is kwa afkicksverschijnselen, sign me up :roflol: ben ECA gewend, dus zal wel meevallen allemaal :p
Misschien toch maar eens naar kijken idd. Die 300 euro heb je er zo uit, vooral nu met die belachelijke prijs van €6 per pakje (20 cigs) hier..

Ja klopt, grootste reden was dat het steeds duurder word.
Volgend jaar weer verhoging zoals elk jaar.
Eten word ook veel lekkerder omdat roken de smaak verpest van veel voeding, ook wel even wennen natuurlijk maar goed.

dat geld natuurlijk alleen voor de eerste 2 dagen.

Upperbody A

Bench Press
10 x 20
5 x 30
3x 40
2x 50

5 x 60
5 x 60
1 x 62,5
1 x 65
1 x 67,5 (PR)

Overhead Press
10 x 16
5 x 26
3 x 30

5 x 38
5 x 38
2 x 40 (PR)
2 x 44 (PR)
1 x 46 (PR)

DB Rear Lateral Raise
8 x 7.5
8 x 7.5
8 x 7.5

Barbell Curl
10 x 10
5 x 20
5 x 30
1 x 21's x 20
1 x 15's x 22,5 (zelfde als 21's maar dan 5 reps ipv 7)

Bent-over Row
10 x 20
5 x 30
3 x 40

5 x 60
5 x 60

Barbell Lying Triceps Extension
10 x 10
8 x 20
8 x 22,5 (PR)
8 x 22,5

Barbell Reverse Curl
10 x 10
5 x 15

8 x 20
8 x 20
8 x 20

Commentaar: BP was weer niet super om te reppen... Wel gemaxt en het geeft me weer wat vertrouwen. Bij de OHP ook gemaxt en ik ben blij dat ik het gedaan heb. Een van m'n zwakste compounds en ik heb er toch een paar kilo's bij gekregen. :) Uitvoering bleef perfect tot aan de laatste rep. Ook weer een pluspunt.

Goed getraind bro

PR's vliegen rond hier, goed gedaan !

ondanks dat je geen reps hebt gemaakt toch mooi getallen!

moet toch aan de slag wil ik jou bijhouden straks :D

Thanks
PR's vliegen rond hier, goed gedaan !
Hehe ty men. Voelt wel goed als ik het zo bekijk.
ondanks dat je geen reps hebt gemaakt toch mooi getallen!

moet toch aan de slag wil ik jou bijhouden straks :D
Ik wist dat ik de laatste set sowieso zou halen met dat gewicht, daarum dus maar gemaxt. Feelsgoodman.jpg

Toch weer PR's gepakt. Mooi zo!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven