Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja altijd als ik meer dan 1 rep doe. Dat is althans de bedoeling. Ik moet vaak na de tweede of derde rep al naar adem snakken...Nette traininggaat lekker zo te zien. Ga jij met deadlifts normaal steeds door met reps? Ik pak na elke rep mijn grip weer opnieuw en voeten opnieuw ed.
Voeten blijven gewoon staan.Ja altijd als ik meer dan 1 rep doe. Dat is althans de bedoeling. Ik moet vaak na de tweede of derde rep al naar adem snakken...Voeten blijven gewoon staan.

Ik ben ermee bezig. Ik ben nu Champix aan het nemen en zondag is m'n laatste rookdag.

Ik ben ook gestopt door middel van champix, spul werkt wel goed en ben nu 1,5jaar gestoptIk ben ermee bezig. Ik ben nu Champix aan het nemen en zondag is m'n laatste rookdag.
E-cig heb ik geprobeerd en werkt niet voor mij. Ik sabbel nog liever een uur op een lul en ik ben niet eens hooms.

Ik ben ook gestopt door middel van champix, spul werkt wel goed en ben nu 1,5jaar gestopt
OT: Nette trainingen man maar denk dat we andere doelen voor legpress moeten doen xD
Proficiat bro! En de legpress na het squatten is echt een hel aan het worden. Maar ik geef niet op.Ik ben ook gestopt door middel van champix, spul werkt wel goed en ben nu 1,5jaar gestopt
OT: Nette trainingen man maar denk dat we andere doelen voor legpress moeten doen xD

In België vergoeden ze het 1 keer. Geen idee voor NL.Word niet meer vergoed of wel? Moet ook echt stoppen man, laatste tijd word het echt te gortig. Zomer + terras + bier = teveel sigaretten voor mij.
Ja, in België koop je eerst een testverpakking om te kijken of je de pillen verdraagt en om je voor te bereiden, dat betaal je zelf (30 euro ofzo?). En daarna koop je een tweede verpakking dat de volledige kuur bevat. Dat vergoeden ze gedeeltelijk (redelijk veel). Wil je een tweede pak kopen of later nog eens proberen dan betaal je alles zelf.1 keer als in 1 kuur van dat spul?
Moet eigenlijk niet zo'n phaggot zijn en gewoon weer stoppen, is me eerder ook al gelukt![]()

Ah die afkickverschijnselen had ik ook
Trillende handen, zweten en al die ellende maarja het is het allemaal waard.
Ja, in België koop je eerst een testverpakking om te kijken of je de pillen verdraagt en om je voor te bereiden, dat betaal je zelf (30 euro ofzo?). En daarna koop je een tweede verpakking dat de volledige kuur bevat. Dat vergoeden ze gedeeltelijk (redelijk veel). Wil je een tweede pak kopen of later nog eens proberen dan betaal je alles zelf.
Gewoon doen bro. Ik heb wel enorm veel last van afkickverschijnselen... Echt hardcore![]()
ben ECA gewend, dus zal wel meevallen allemaal
Uitvoering bleef perfect tot aan de laatste rep. Ook weer een pluspunt.Thanks
Hehe ty men. Voelt wel goed als ik het zo bekijk.
Ik wist dat ik de laatste set sowieso zou halen met dat gewicht, daarum dus maar gemaxt. Feelsgoodman.jpgondanks dat je geen reps hebt gemaakt toch mooi getallen!
moet toch aan de slag wil ik jou bijhouden straks![]()