- Waardering
- 2.135
Thanks! 8 days and counting.
Duimen voor m'n bench jongens. Als ik de 3 x 5 x 60kg niet haal eet ik een barbell op!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! 8 days and counting.

Sinds ik Barbells eet...
Geen fatgains voor mij hoor. Ik hou me strikt aan m'n schema en snoep niet tussendoor zoals veel rokers die net gestopt zijn.
Sinds ik Barbells eet...
Geen fatgains voor mij hoor. Ik hou me strikt aan m'n schema en snoep niet tussendoor zoals veel rokers die net gestopt zijn.

Misschien dat ik meer dan 2-3 reps na elkaar zal kunnen doen op de DL.Bedoelde ook meer in de zin van uithoudingsvermoge e.d..
Ik haal me nog een nieuw pakje![]()

Ik heb nog niets gemerkt van bijwerkingen. Is dat niet te verwaarlozen die "slechtere opname van voedingsstoffen"? Ik kan maar geen onderzoek vinden die hier diep genoeg op in gaat.Niet roken zorgt wel voor betere opname van voeding dus hopelijk betere gains
Uithoudingsvermogen kost wel wat tijd denk ik met verbeteren.
Voor de rest geen last met die Champix qua bijwerkingen ?.
Is dat niet te verwaarlozen die "slechtere opname van voedingsstoffen"? Ik kan maar geen onderzoek vinden die hier diep genoeg op in gaat.
zodra je weer OH plateau pakt probeer eens een 10x5, reps x sets
werkt altijd voor mij
Het heeft sowieso alleen maar voordelen om te stoppen. Een collega volgt mijn voorbeeld nu ook en is ook gestopt en er is waarschijnlijk een derde collega die gaat stoppen. Ik denk dat ik straks een bonusWeet niet of het te verwaarlozen is maar niet roken zal altijd in je voordeel werken.
Dus ja dat is altijd mooi meegenomen toch.
Gewichten van ons liggen wel verdomd dicht bij elkaar met groot deel van deze oefeningen.

En hard komen!
Dichtbij is niet genoeg voor mij.en dan kom je in mijn topic zeggen dat die battle of the ectos er nog niet is... je deadlifte evenveel als mij en je bench en OH komt ook akelig dichtbij
ik hou je in de gaten
Och ja, ieder z'n eigen tempo volgens z'n eigen kunnen. Soms heb ik wel het gevoel dat ik wat verder zou moeten staan...Thanks Marina. Het insuline verhaal ben ik ook tegengekomen en lijkt me wel interessant om dieper op in te gaan. Maar die sigaret ligt nu ver achter mij en ik ben niet van plan om er weer aan te beginnen.Goed dat je gestopt bent met roken.
Het effect zal je niet heel direct merken maar met een week of 3 a 4 merk je wel dat je uithoudingsvermogen kan verbeteren
even wat betreft de opname van voedings stoffen:
"Afvallen en roken
De vraag rest dan, werkt het echt? Val je af als je gaat roken? Als je denkt dat de kilo’s er af zullen vliegen, is het antwoord nee. Maar je zult waarschijnlijk wel minder honger hebben. Nicotine heeft namelijk niet alleen een verslavende werking. Het werkt ook verdovend, adrenaline-opwekkend én eetlustremmend.
Dit komt omdat de nicotine in sigaretten het vrijkomen van insuline tegengaat. En insuline zorgt voor de opname van glucose in cellen. Op het moment dat deze opname wordt vertraagd, krijg je minder snel honger. Er blijft namelijk meer glucose in het bloed achter, waardoor je hersenen geen reden zien om te eten. Dat laatste moet je dan ook daadwerkelijk niet doen, wil je gewicht verliezen. Het is namelijk niet zo dat als je hetzelfde blijft eten, voor je rookte, je af gaat vallen alleen door aan een sigaret te hijsen. Het tegendeel is waar. Roken vertraagt namelijk de maagwerking en werkt tal van maagklachten in de hand. "

Geen slecht woord over m'n vriendin of ik kom je anaal vernederen!Gvd misschien past dit niet in je log, maar ik erger me dood aan je profiel picca. Awkward bisch.

Maar die sigaret ligt nu ver achter mij en ik ben niet van plan om er weer aan te beginnen.![]()

Damn dat is wel zonde kerel.Een sigaret ligt nooit ver achter je. Ik ben na 2 jaar stoppen opnieuw begonnen. En zo zijn er nog zat
mensen. De verleiding blijft je gewoon achtervolgen![]()

hou je BEK. HOU JE BEK!Een sigaret ligt nooit ver achter je. Ik ben na 2 jaar stoppen opnieuw begonnen. En zo zijn er nog zat
mensen. De verleiding blijft je gewoon achtervolgen![]()
hou je BEK. HOU JE BEK!
Ja dat heb ik ook al gehoord... M'n vader is ondertussen al 30-40 jaar gestopt en heeft er soms nog altijd zin in.
Can't smoke if you're dead nomsayinIRL had je een paar stompen te pakken!
Ach, ik moet ook maar weer eens stoppen. En de traditionele valkuilen vermijden. Vakantie, café, drinken...