AndroidHealthClinic

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
To the vaginamachine it is Tattie boy !

Ik doe ze persoonlijk ook al niet meer maar wil ze wel weer toevoegen xD

Een sigaret ligt nooit ver achter je. Ik ben na 2 jaar stoppen opnieuw begonnen. En zo zijn er nog zat
mensen. De verleiding blijft je gewoon achtervolgen :p

Discipline hé. Kijk maar hoeveel geld het je kost, schrik je van op maand/jaar basis. Daarnaast vond ik het zonde, ik rookte 1 pak per week. Dat noemde ik niet echt verslaafd. Vond het lekker na het eten en als ik me verveelde. Dat zijn ook de enige redenen dat ik doorging met roken.

Ik ben na 2 jaar roken ook gestopt. Ik rook al een jaar niet meer en ik vind het troep. Terwijl mijn ouders nog steeds roken en ik dagelijks in die stink lucht zit.

Tatt blijf er vanaf hé Belg. Ook in België wordt de prijs duurder! Tenslotte blijf je ecto als je rookt (BS maar doe dit gewoon als motivatie om die troep niet meer aan te raken :P)

• Topic Starter Topic Starter
Lowerbody A

Squat
10 x 20
5 x 40
3 x 60
2 x 70

5 x 85
5 x 85
3 x 85

Deadlift
10 x 40
5 x 60
3 x 70

5 x 80
5 x 85
5 x 85
5 x 85
5 x 85

Leg Press

10 x 100
3 x 150
5 x 175
5 x 150
5 x 150

Lever Seated Leg Curl
10 x 25
5 x 40

8 x 60
8 x 60
8 x 60

Standing Calf Raise
10 x #4
5 x #7
5 x #9

8 x #12
8 x #12
8 x #12

Seated Calf Raise
8x 50
8 x 50

Commentaar: Kuiten trainen gingen niet zoals het hoort.... Op de Seated Calf Raise lijkt het er op dat de kuitspier niet samentrekt of toch niet even hard als op de Standing Calf Raise. Vanaf nu dus goed letten op techniek. Squatten ging wel lekker en er kan nog wat bij voor ik op een plateau zit.

Vandaag ook VP laten meten. Ik zou nu op 11,35% staan. Op het zicht zou ik het toch wat hoger schatten... Volgens mij meet hij niet correct (of ik hou veel vocht vast?). Het is trouwens een 9 punts meting. Elke meting heb ik wel door dezelfde persoon laten doen op dezelfde manier.

Begonnen op 66 kg; 10,1%
Nu op 72 kg; 13,3%
=> 6kg (4,49kg VVM) op 4 maand en 2 weken

Het meeste vet zit rond m'n buik, lovehandles en onderrug. Op andere plaatsen is er een klein beetje vet bij gekomen (zeer miniem).

Laatst bewerkt:
Hmm, heb zelf juist dat seated calf veel beter aanvoelt dan standing calf :P.
Nette training weer, gaat goed zo te zien qua gewichten.

Goede vooruitgang met de juiste massawinst :)

Thanks! Straks eens bekijken.

Discipline hé. Kijk maar hoeveel geld het je kost, schrik je van op maand/jaar basis. Daarnaast vond ik het zonde, ik rookte 1 pak per week. Dat noemde ik niet echt verslaafd. Vond het lekker na het eten en als ik me verveelde. Dat zijn ook de enige redenen dat ik doorging met roken.

Ik ben na 2 jaar roken ook gestopt. Ik rook al een jaar niet meer en ik vind het troep. Terwijl mijn ouders nog steeds roken en ik dagelijks in die stink lucht zit.

Tatt blijf er vanaf hé Belg. Ook in België wordt de prijs duurder! Tenslotte blijf je ecto als je rookt (BS maar doe dit gewoon als motivatie om die troep niet meer aan te raken :P)
Ecto blijf ik sowieso. :rolleyes:

srs

Hmm, heb zelf juist dat seated calf veel beter aanvoelt dan standing calf :P.
Nette training weer, gaat goed zo te zien qua gewichten.

Goede vooruitgang met de juiste massawinst :)
Ik heb toch het gevoel dat ik er meer uit moest halen... Ik ben eigenlijk wat teleurgesteld in de behaalde massa en vooral m'n biceps die blijft achterlopen. Donderdag ga ik nog eens de omtrek van m'n biceps (en de rest) meten en vergelijken met de laatste meting.

Tja, je hebt duidelijk gekozen voor de rustige manier voor aankomen dus armen kunnen wat langzamer gaan dan de rest.
Dan zou je wat meer kcal naar binnen moeten werken maar dan ook rekening houden met meer vet%.

lekker, ook best goede gains voor 4 maanden man!

wat was nou die vaginamachine dan? ben je daar ook in klaargekomen? want dat is slecht voor je gains he

Tja, je hebt duidelijk gekozen voor de rustige manier voor aankomen dus armen kunnen wat langzamer gaan dan de rest.
Dan zou je wat meer kcal naar binnen moeten werken maar dan ook rekening houden met meer vet%.
Toch liever minder vet gainen natuurlijk. En zeker omdat het vooral op moeilijke plaatsen blijft plakken.

lekker, ook best goede gains voor 4 maanden man!

wat was nou die vaginamachine dan? ben je daar ook in klaargekomen? want dat is slecht voor je gains he

Dat is de adductormachine. Maar ik heb hem niet gedaan omdat ik het voor het squatten wil doen. (Enkel en alleen omdat het me logisch lijkt. Ik kon er niets van terugvinden op het internet.) Helaas was er een obese vrouw de machine aan het onderzweten... :( Maar Robke heeft nog wat links gepost met alternatieven. Volgende training dus toepassen.

Deadlift van 855 kg, zo jij bent snel vooruit gegaan zeg.
#half-natty #WinstrolCrew

Dan moet je iets meer geduld hebben :P.

Dan moet je iets meer geduld hebben :P.
Staat niet in m'n woordenboek... :p
Huh? ???

Vraagje aan de beesten die mijn bescheiden logje bezoeken:

Wat denken jullie van een deload week?
Hoevaak doen jullie dat?
Volledige rust in dat weekje of de grote compounds doen aan een lager volume en gewicht (65%x3, 75%x3, 85%x3 of misschien 40%x5, 50%x5, 60%x5)? En dan eventueel 3 keer trainen ipv 4/week

Staat niet in m'n woordenboek... :p

Huh? ???

Vraagje aan de beesten die mijn bescheiden logje bezoeken:

Wat denken jullie van een deload week?
Hoevaak doen jullie dat?
Volledige rust in dat weekje of de grote compounds doen aan een lager volume en gewicht (65%x3, 75%x3, 85%x3 of misschien 40%x5, 50%x5, 60%x5)? En dan eventueel 3 keer trainen ipv 4/week

Niet dat ik mezelf tot de categorie beesten reken, maar een deload nu en dan is zeker niet slecht.
Even een stapje terugnemen om daarna er 2 vooruit te kunnen zetten. Zowel lichamelijk als mentaal kan dat positief werken.
Ik zou wel blijven trainen, maar inderdaad tegen een 40/50%x5

Zoals Massive zegt, eens in de zoveel tijd gewoon doen.
Om de hoeveel tijd is moeilijk te zeggen, de 1 doet het om de 4 weken en de ander kan 6 weken doorgaan.
Zou zelf kiezen voor het moment dat je echt merkt dat het zwaarder word, minder herstel en steeds vermoeiender word.

Niet dat ik mezelf tot de categorie beesten reken, maar een deload nu en dan is zeker niet slecht.
Even een stapje terugnemen om daarna er 2 vooruit te kunnen zetten. Zowel lichamelijk als mentaal kan dat positief werken.
Ik zou wel blijven trainen, maar inderdaad tegen een 40/50%x5

Zoals Massive zegt, eens in de zoveel tijd gewoon doen.
Om de hoeveel tijd is moeilijk te zeggen, de 1 doet het om de 4 weken en de ander kan 6 weken doorgaan.
Zou zelf kiezen voor het moment dat je echt merkt dat het zwaarder word, minder herstel en steeds vermoeiender word.

Bedankt beesten! Ik heb nog maar een keer een rustweek genomen en dat was gewoon RUST. Maar dat zie ik nu niet echt zitten... Volgende week dus deload en wss slechts 3 dagen trainen.

Vooral tegen jezelf zeggen dat je ecto blijft, ecto.

Loopt toch goed?
Kan jij je somatotype veranderen? :o Niet dat ik van somatotypes wakker lig...

• Like
Waarderingen: mat
Training van gisteren:
Upperbody B

Decline Bench Press
10 x 20
5 x 30
3x 40
5 x
57,5
5
x 57,5
10 x 45

Overhead Press
10 x 20
5 x 30
3 x 35

4 x 40
3 x 42
2 x 44
1 x 46

T-Bar Row
10 x 25
10 x 25
8 x 55
8 x 55
8 x 55

Barbell Shrug
10 x 20
5 x 40
4 x 50
8 x 60
8 x 60
8 x 60

Close Grip Bench Press
10 x 20
5 x 30

8 x 45
8 x 45
8 x 45

Barbell Curl
10 x 16
5 x 26

8 x 28
8 x 28
8 x 28

Hammer Curl
10 x 6
5 x 10
8 x 12
8 x 12
8 x 12

Commentaar: Slechte training! Weinig energie, weinig concentratie,... Alles vergt veel meer energie dan gewoonlijk. Ik ga er niet teveel woorden aan vuil maken. :( Vandaag zal wss niet veel beter. Ik ga toch proberen te maxen op de DL en de squat laat ik vandaag vallen door m'n adductoren (preventief).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven