MuscleMeat

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Lowerbody B

Deadlift
10 x 40
5 x 60
3x 80
2 x 100

3 x 115 :( 2 x 110
1 x 120
1 x 125
0 x 130 :mad:
0 x 130 :mad:

Legpress
10 x 100
3 x 150
5 x 175
5 x 175
5 x 175
5 x 200
18 x 150

Seated Leg Curl
10 x 20
10 x 40

8 x 60
8 x 60
8 x 60, 8 x 50, 8 x 40, 6 x 40, 12 x 30 (dropset)

Seated Calf Raise
10 x 25
10 x 50

4 x 60 (PR)
12 x 50
12 x 50

Commentaar: Laatste training voor m'n deloadweek. DL ging niet zo goed (zoals verwacht). Ik wou echt weer de 130 tillen maar het zal voor na m'n deloadweek zijn. Leg Press ging dan wel weer goed! 200kg was full rom (vorige keer dat ik het had gedaan niet). Ook een beetje geëxperimenteerd met m'n voeten wijd en smal te zetten. Ik denk dat ik verder gewoon met een neutrale positie ga verder werken. Andere oefeningen gingen ook wel redelijk goed. Serieuze burn na de Leg Curl en de 12 reps op de Calf Raise waren ook moordend.

Je gaat lekker man !.
Succes met je deloadweek ;p

Mooie training Tatt!
Die DL pak je de week na je deload wel! :)

Je gaat lekker man !.
Succes met je deloadweek ;p

Mooie training Tatt!
Die DL pak je de week na je deload wel! :)
Thanks guys! Komt wel goed. :) Ik ben nog aan het kijken wat voor oefeningen ik ga doen en ik denk dat ik het op squat, bench, dl, ohp en bbrow ga houden. (+ adductor training ter versterking). Gewicht zal er zo uit zien. 40%x5, 50%x5, 60%x5

En ik ben nog steeds rookvrij! Vandaag trouwens heel de dag bij rokers geweest en ik kon het goed verdragen. :)

Zou inderdaad de belangrijkste oefeningen erin houden.
Weet niet of je hierna van schema veranderd of oefeningen gaat verwisselen want dan zou je in deloadweek ook de nieuwe oefeningen kunnen toepassen om de beweging goed te krijgen.

Zou inderdaad de belangrijkste oefeningen erin houden.
Weet niet of je hierna van schema veranderd of oefeningen gaat verwisselen want dan zou je in deloadweek ook de nieuwe oefeningen kunnen toepassen om de beweging goed te krijgen.
Nee ik blijf gewoon het huidige schema volgen. Ik ben er nog maar 8 weken mee bezig en het bevalt me prima.

• Like
Waarderingen: mat
Deload sessie #1

Benchpress
5 x 30
5 x 35
5 x 40

BB Side Split Squat
12 x 35
12 x 35
12 x 35

Squat
5 x 40
5 x 50
5 x 60

Deadlift
5 x 50
5 x 60
5 x 75

Overhead Press
5 x 20
5 x 25
5 x 30

Commentaar: This is useless! Ik moet potverdomme door de gietende regen naar de gym stappen om een paar gewichten te heffen die m'n oma kan tillen. M'n kleren waren nog niet eens droog en ik had al gedaan. Hier haal ik absoluut geen voldoening uit en ik zie eerlijk gezegd geen meerwaarde aan "actieve rust". De reden dat ik een deload deed in plaats van een volledige rustweek was om mij "bezig te houden" omdat ik zou willen trainen.

Rest van de week ga ik niet trainen op adductorversterking na. Thuis heb ik dumbbells waar ik een beetje mee ga spelen and that's it. Verder mijn tijd die ik normaal gezien gebruik om te trainen in extra "studietijd" steken mbt BB.

niet zo aanstellen en gewoon deloaden zoals je vandaag deed.

ipv studietijd te besteden en meer te trollen in de nonsense topics

niet zo aanstellen en gewoon deloaden zoals je vandaag deed.

ipv studietijd te besteden en meer te trollen in de nonsense topics
Veel trollposts zal je van mij niet meer vinden. :o Maar ik zie er gewoon geen meerwaarde in... En ik kan ook nergens overtuigende argumenten vinden dat "actieve rust" beter zou zijn dan "echte rust".

Haha, ik had precies dezelfde reactie toen ik begon met deloadweek:roflol:
Zou wel wat meer volume draaien als ik jou was.
Pak dan lekker 12-15 reps ofzo :P

lekker dan tatt keep it KOING

Ja, het is voor ieder persoon verschillend denk.
Ik kan persoonlijk echt niet tegen week rust vanwege bepaalde risico's dus ja :P

Je kan ook gewoon tijdens je deload eens wat anders doen hé ;) Of gewoon wat extra aan techniek werken

Nee, ik ben mentaal en lichamelijk echt kapot.
Ik ben er voor je in moeilijke tijden <3

Train zelf liever gewoon niet ipv een deload, anders begin ik gewoon weer zwaar te heffen... Alhoewel ik je vast niet echt help door dat te zeggen :D

Je kan ook gewoon tijdens je deload eens wat anders doen hé ;) Of gewoon wat extra aan techniek werken
Ik ben aan het kijken om m'n hip thrusts weer op niveau te krijgen. ;) En ik ben wat aan het experimenteren met voeding zodat ik wat meer (en gemakkelijker) kan variëren.

Ik ben er voor je in moeilijke tijden <3

Train zelf liever gewoon niet ipv een deload, anders begin ik gewoon weer zwaar te heffen... Alhoewel ik je vast niet echt help door dat te zeggen :D
Ik moest me ook wel inhouden om niet zwaarder te gaan. Zeer frustrerend zo'n deload... Gelukkig ben jij er in deze moeilijke tijden. :o :heart:

Is je rust niet te vermoeiend?

ratatatat and I never hesitate to put a n**ga on his back.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven