MuscleMeat

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Upperbody A

Bench Press
10 x 20
10 x 20
4 x 40
3 x 50
5 x 60
3 x 60
5 x 50

Overhead Press
10 x 16
5 x 26
3 x 36
5 x 42 (Rep PR)
3 x 42
8 x 36

Bent-over Row
10 x 20
5 x 30
3 x 40

5 x 70 (PR)
5 x 70

T-Bar Row
10 x 45
10 x 45

Barbell Curl
10 x 20
8 x 30
8 x 30

2 x 15's x 20

Preacher Curl
8 x 20
8 x 20

Barbell Lying Triceps Extension
10 x 10
10 x 20
10 x 20
6 x 22,5

Barbell Reverse Curl
10 x 10
5 x 15

8 x 20
8 x 20
8 x 20

Commentaar: It feels great to be back!:) Het was wel enorm druk in de gym. Er was dubbel zoveel volk als gewoonlijk. Waaronder een meerderheid aan 16 jarige phaggots en giecheltrutjes. Allemaal in groepjes van 2-4 waardoor ze alles langer bezet houden. Erg frustrerend...

Ik was van plan om het deze week rustig te beginnen en er volgende week keihard in te vliegen maar het is dus niet gelukt. Rep PR op de OHP en weigh + rep PR op de Bent Over Row (deadstop). Bench was wel weer waardeloos. Decline BP van UB2 laat ik tijdelijk vallen om mij 2 keer per week op de BP te kunnen focussen. Armen training was ook vreemd vandaag, aangezien er zoveel volk was. Beetje gecurled in het squatrek tot er iemand moest squatten, dan opgeschoven naar de preacher curl om daar verder te trainen.

Vandaag heb ik ook een paar metingen gedaan. Biceps is eindelijk gegroeid met een volle centimeter. U leest het goed... 1 (één) centimeter. De rest is trouwens redelijk goed aan het groeien. En m'n benen blijven (te?) goed vooruit gaan. 5 cm extra op quads en 2 cm op kuiten. Ben echt blij met het resultaat. :)

Laatst bewerkt:
Ik wilde goede training zeggen tot ik gecurld in het squatrack las

Buuuurnnnn

lekkere training hoor, die bench is nog te overzien.

maar brooo dont skip leg days. doe dan ergens iets voor je armen extra als je denk daar achter te lopen, maar niet gaan skippen joh

en niet meer curlen in het squatrek, ergernis nr 1 in de gym :roflol: wel weer goed dat je ook weg gaat als iemand het vraagt

en wat zijn je omtrekken nu dan? is dat met pomp gemeten?

oja no offense ofc

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lekkere training hoor, die bench is nog te overzien.

maar brooo dont skip leg days. doe dan ergens iets voor je armen extra als je denk daar achter te lopen, maar niet gaan skippen joh

en niet meer curlen in het squatrek, ergernis nr 1 in de gym :roflol: wel weer goed dat je ook weg gaat als iemand het vraagt

en wat zijn je omtrekken nu dan? is dat met pomp gemeten?
Legday skippen? Ben je op je kop gevallen?! :eek: Ik doe niets liever dan benen trainen. (srs)

Ja ik erger me er zelf ook aan als er iemand curled in het squatrek maar ik kon niet anders. Die gast vroeg het zelf niet, hij stond gewoon braafjes achter me te wachten. :roflol:

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 22:03 ----------

oja no offense ofc

U wot m8? Vanwaar haal je het idee dat ik benen ga skippen? :mad:

dat plaatje is shopped trouwens he, niet op letten tatti

vaak benje te bange!

groetjes, lekkere training,

ps: Stefan

blijf gewoon gaan he stefaantje!

:roflol: Mijn schuld ook een beetje. Die LB moest dus UB zijn. :o

Hier heb je trouwens m'n afmetingen... (niet lachen)

niets om je voor te schamen hoor, heb mezelf even grofweg gemeten met touw en liniaal (geen meetlint) had nog nooit gemeten dus maar dikste punt gepakt in rust.
quads: 54
calf:35
bicep 30/30.5
onderarm 27
waist: op dunste punt (onder navel): 77.5

rest niet gemeten, doe ik wel als ik n keer meetlint vindt. dus qua ecto battle lig je wel voor :P

niets om je voor te schamen hoor, heb mezelf even grofweg gemeten met touw en liniaal (geen meetlint) had nog nooit gemeten dus maar dikste punt gepakt in rust.
quads: 54
calf:35
bicep 30/30.5
onderarm 27
waist: op dunste punt (onder navel): 77.5

rest niet gemeten, doe ik wel als ik n keer meetlint vindt. dus qua ecto battle lig je wel voor :P
Nee ik schaam me nergens voor. Iedereen moet ergens starten. En zolang ik niet achteruit ga... :p

Ik ben trouwens nog steeds gestopt met roken. Ik begin nu aan m'n 4e maand! :D

Zolang je vooruit gaat is het goed!

Goed trouwens dat je het stoppen met roken volhoudt! :thumb:
Merk je al verschil?

Zolang je vooruit gaat is het goed!

Goed trouwens dat je het stoppen met roken volhoudt! :thumb:
Merk je al verschil?
Bedankt!

Momenteel kleine verschillen. Ik ben minder snel buiten adem en ik voel me vaak frisser. Maar ik merk nog geen grote verschillen. Maar het heeft wel mentale bijwerkingen... Ik ben rapper geïrriteerd en agressiever dan vroeger. Ik kan me wel perfect beheersen wanneer nodig dus zo problematisch is het niet.

mmmmmm lekkere treen

Je bent je derde been vergeten.
p**mel vergeet ik nooit! ;) (pm)

Ik voel m'n lats wel na die rows van gisteren! M'n lats groeien niet zo snel met 2 oefeningen per week. Ik ga de komende weken trainen zoals vandaag bb row + t-bar.

Lowerbody A

Deadlift
10 x 60
5 x 80
5 x 100

3 x 115
3 x 115

Squat
10 x 20
10 x 30
10 x 60
3 x 85
3 x 85
3 x 85

Leg Press
10 x 100
3 x 150
8 x 150
8 x 150
8 x 150

Lever Seated Leg Curl
10 x 25
5 x 40

10 x 50
10 x 50
10 x 50

Seated Calf Raise
10 x 50
10 x 50

Standing Calf Raise
10 x #10
10 x #10
10 x #10

Commentaar: Het was weer veel te druk. Daarom dus de volgorde van m'n oefeningen aangepast. Rustig getraind om er weer in te komen. Het squatten was wat zwaar om direct op m'n max te werken na het deadliften. Ik kon helaas niet anders, dus dan maar minder reps gedaan.

• Like
Waarderingen: mat
Bedankt!

Momenteel kleine verschillen. Ik ben minder snel buiten adem en ik voel me vaak frisser. Maar ik merk nog geen grote verschillen. Maar het heeft wel mentale bijwerkingen... Ik ben rapper geïrriteerd en agressiever dan vroeger. Ik kan me wel perfect beheersen wanneer nodig dus zo problematisch is het niet.
Het begint met kleine dingen. de grotere dingen merk je pas na langere tijd.
Roken is ook een soort van afleiding he.. dus op zich niet gek dat ook op mentale dingen werkt. ;)
maar je kan je beheersen en dan is het goed. :)
Zet zo door zodat je meer positieve dingen zal gaan merken.

nette training voor een "even weer in komen"training.

IN!

Mooie training, 3 reps pakken is ook functioneel. Vind ik zelf wel lekker werken, kan je van daaruit weer werken naar 5 reps :thumb:

Hoi Tatt, wij pakken hetzelfde gewicht op de DL, wat spannend :D
Goede train!

is nie verkeerd om dl en sq een keer om te gooien !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven