- Waardering
- 2.135
En ergens is er een 13 jarig meisje die opwarmt met onze max...Hoi Tatt, wij pakken hetzelfde gewicht op de DL, wat spannend
Goede train!
Welkom! Normaal gezien zijn m'n werksets altijd 5 reps. En 3-2-1 als ik aan het maxen ben. Dit was gewoon uitzonderlijk omdat ik samen met iemand anders moest deadliften en ik er weer in moest komen. Eigenlijk was het gewoon een slechte training (op vlak van concentratie)....IN!
Mooie training, 3 reps pakken is ook functioneel. Vind ik zelf wel lekker werken, kan je van daaruit weer werken naar 5 reps![]()
Yep. Maar nu was het ongepland en daarom ook m'n gewichten niet juist genomen. Normaal gezien doe ik bij LB1 Squat, DL en bij LB2 doe ik DL, squat.is nie verkeerd om dl en sq een keer om te gooien !
Training van nu ga ik straks plaatsen. Moet eerst eten!

Nog steeds rustig gehouden en op verschillende oefeningen minder gewicht gebruikt en iets meer reps. Ik was ook nog steeds stijf van maandag... Met andere woorden: het was weer een vreemde training. Maar al bij al toch redelijk goed gewerkt. Morgen benen met nadruk op deadlift (130kg here I come!). En vanaf volgende week ga ik weer 100% m'n schema volgen en alles plannen zoals voordien.

. Wat is het voordeel van die straps?