supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Even offtopic, die quiz was wel erg easy he

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Quiz?

Ja
Ik ben dan ook een expert, hoort easy te zijn voor mij
![]()

Ik heb de volgorde van m'n oefeningen moeten aanpassen. Ik begin het te overwegen om van gym te veranderen. Het is helaas 30 minuten (zonder files mee te tellen) rijden naar de dichtstbijzijnde "deftige" gym.overhead en bench op dezelfde dag is absoluut niet ideaal kan ik je vertellen kind.
Volgende week ga ik voor de 100kg op reps. Wat vreemd was is dat er eigenlijk wel meer in zat qua kracht maar niet qua "uithouding". Na 2/3 reps zag ik al rood en begon ik te puffen. Voor de rest weinig op aan te merken. Weer veel te veel volk dus enkele oefeningen verzet. Deadlift ging echt moeilijk na het squatten en legpressen maar ik had geen andere keuze.Waarom dan ouwe?overhead en bench op dezelfde dag is absoluut niet ideaal kan ik je vertellen kind.
Normaal gezien is er geen verschil in reprange (3 x 5 op beide). Ik doe nu tijdelijk meer reps op bench om een plateau te doorbreken.niks mis mee hoor, zeker niet met dit verschil in rep range
I know, maar ik voel dat ik er klaar voor ben.
Squatten gaat echt goed de laatste tijd... Geen idee hoe het komt want m'n uitvoering is nog steeds hetzelfde. Het gaat allemaal explosiever, vlotter, ...Ik heb er eerlijk gezegd weinig last van.omdat je al verzuurd bent voordat je met de volgende begint.
Wat door de anti-smoke?Door de anti-smoke natuurlijk!
90 naar 100 is idd een flinke stap, succes ermee!

Met 2 reps ben ik ook al blij.lekker die pr op squat hoor, maar ben benieuwd op 100kg volgende week realistisch is maar goed je denken is wel ambitieus

Ik heb er eerlijk gezegd weinig last van.
Wat door de anti-smoke?![]()

De explosiviteit en vlotheid op de squats
Ik moet echt niet meer dan 10 reps op de squat pakken, dan ga ik kapot![]()